Skocz do zawartości

igor.gieralt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O igor.gieralt

Informacje

  • Imię
    Igor
  • Miasto
    Gorlice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

223 wyświetleń profilu

Osiągnięcia igor.gieralt

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich Kupiłem ostatnio zmieniarkę xCarLink do radia Audi Concert I. Mam problem. Kiedy chcę zmienić piosenkę to radio odtwarza mi jakby co drugi utwór (1,3,5,7... chociaż piosenki idą po kolei i nie są opuszczane). Następnie radio zatrzymuje się na Track63 i dalej nie wyświetla numerów zmienianych utworów, chociaż dalej można je zmieniać. Czy ktoś miał podobny problem i co z tym można zrobić ? Miałem problemy z podpięciem kabla od masy, ale to chyba nie jest tego powód Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
  2. W takim razie bez zastanowienia wezme tego MTSa ! Myślałem że jest to stałe zawieszenie tylko i wyłącznie -40mm Dzięki wielkie za info Panowie !
  3. @fifek-1985 Dzięki wielkie kolego za informację @Mesiah Tobie również dziękuję za ten jakże obszerny post Chyba jednak już zdecydowałem i posłucham właśnie Twojej rady, skoro mówisz że to -40mm wystarczy i nie będę miał problemów Jeszcze tylko pytanko o te sprężyny h&r 60/40. To jest jakaś regulacja wysokości czy jak ? Nie jestem zbyt zorientowany dlatego przy okazji pytam
  4. Co możesz kolego powiedzieć więcej o tym weitecu ? Twarde to bardzo ? Zależało mi na tym żeby auto było troszkę twardsze bo jak się przekroczy 130 km/h to fabryczny zawias dziwnie czuje droge i buja całym samochodem
  5. Haha Mocne słowa o wyczuciu, wezmę sobie je do serca Jeszcze sie zastanowie, ale teraz to juz pewnoe nad gwintem. Bede szukal jakiegos lekko uzywanego FK bo KW to pewnie za wysokie progi Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc Jeśli ktos mialby jakies ciekawe oferty gwintow prosze o kontakt
  6. Widzę w takim razie, że loteria jak w moim przypadku z felgami Jednak te okazały się w porządku i służą Rozglądałem się za gwintem używanym KW, FK, TA-Technix no i z MTS-u, ale ciężko cośkolwiek zauważyć poza wyglądem Różnią się one jakoś znacznie komfortem i jakością ? I czy ten kit z MTS jest twardy czy bardziej miękki ? Widzę, że mam do czynienia ze znawcą i dobrym doradcą dlatego pytam
  7. Przepraszam za pomyłkę Wiadomo, też się boję o to czy auto wyglądałoby dobrze na tym -40. Ostatnio czytałem na temat gwintu i jest napisane przykładowo od 25-60mm. Czy to jest zakres obniżenia? czyli najwyższe położenie tego gwintu to jakby -25mm wysokości fabrycznego zawieszenia? I drugie pytanko czy wgl pchać się w używane zawiasy ?
  8. Dziękuję za odpowiedzi ! @sk8rudex Bardzo ładnie prezentuje się Twoje Audi ! Świetna felga i wg mnie takie obniżenie byłoby dla mnie wystarczające. Nic nie zahacza podczas normalnej codziennej jazdy ? @misiek95 Dlatego tak się zastanawiam... Mam ofertę używki MTSa, wiem ,że stan jest ok. A co do gwintu to rzeczywiście coś dobrego jest ciężko kupić w tej kasie, a syfu nie chcę A jakąś inną opcję byś mógł podpowiedzieć? Może jakieś markowe springi czy coś ? @Trewor86 Tak jest jak mówisz! Moje Audi to tragiczna koza jak na razie Nie mam pojęcia jakby to było z doborem wysokości dlatego się poważnie zastanawiam. Ciężko mi wydawać dużą ilość kasy jak na razie, dlatego nie wiem czy jednak nie zainwestuje w kit'a. Ale jeszcze wszystko może się zmienić
  9. Witam wszystkich Mam kilka pytań odnośnie obniżenia B5 Moja A4 posiada felgi 18" i wydaje się być terenowym samochodem Dlatego zamierzam coś z tym zrobić I tak... Myślałem nad dwiema opcjami: - Założenie zawieszenia sportowego MTS -40mm - Zakup jakiegoś taniego i dobrego gwintu do 500zł (Co może być nie lada wyczynem ) I tu moje pytanko, którą opcję lepiej rozważyć na nasze drogi? Mieszkam w terenie gdzie, często zdarzają się dosyć duże dziury i nie chciałbym zahaczać podwoziem. W tej chwili do podwozia jest 16,5cm więc jest spokojnie, a nie wiem co byłoby z MTS. Proszę Was o pomoc i nawet jakieś oferty zawiasów w dobrej cenie Poniżej wrzucę kilka fotek jak to się prezentuje w stanie obecnym
  10. Rzeczywiście... Wkradła mi się pomyłka W takim razie temat mam raczej rozwiązany, te felgi odpadają Dziękuję za pomoc, w takim razie nadal będę szukał felg, raczej 5x112
  11. Czyli jednak śruby pływające umożliwiają montaż tego typu kół. A nie ma jakichś negatywnych stron tego typu rozwiązań ? I jaki zestaw śrub zakupić bo widziałem, że jest ich dość sporo ? P.S. Chodzi mi o dopasowanie tych felg: http://allegro.pl/felgi-opony-5x100-plw-18-polerowany-rant-i5154172014.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=alluserscro
  12. Czyli jeśli chodzi o dystans to byłoby ciężko. Jest też coś takiego, tyle że chyba się nie łapię w tych oznaczeniach Chciałbym zamontować felgi o rozmiarze 5x110 w normalnym a4 b5 czyli bodajże 5x112, tu niby piszą że mają tego typu dystans: http://www.mapet-tuning.com/sklep/dystanse-zmieniajce-rozstaw-p-120.htmlale nie wiem do końca czy o to chodzi A bez dystansu nie byłoby problemu z ocieraniem kół o wahacze podczas jazdy przy zamontowaniu śrub pływających ?
  13. A jak takie śruby się mocuje i jak to później wpływa na zachowanie i stan zawieszenia ? P.S. Widziałem też coś takiego: http://olx.pl/oferta/dystanse-zmieniajacy-rozstaw-srub-5x112-na-5x100-CID5-ID3qYGn.html Takie rozwiązanie by nie podeszło ?
  14. Witam Wszystkich ! Ostatnio wpadły mi w oko fajne felgi, niestety rozmiar śrub to 5x110. I tu moje pytanie czy dałoby wsadzić jakieś dystanse/adaptery pod tą felgę? Felga 18" o szerokości 8J i osadzeniu ET35, jaki trzeba było by dać minimalny dystans, żeby nie obcierała o wahacz ?
  15. Tak, jest to chyba ostatni model przed liftem. Na papierach od pierwszego właściciela jest wszystko udokumentowane, też mnie to zdziwiło Dziękuję wszystkim Będę aktualizował wszystkie moje modyfikacje na bieżąco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...