Skocz do zawartości

nieznajomy09

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nieznajomy09

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia nieznajomy09

0

Reputacja

  1. Witam Serdecznie wszystkich na forum. Mam a4 2.5Tdi z 99r po lifcie, oststnio nabyłem licznik od a6 z 2001 z pełnym fisem i obrmówkami chromowanymi, chciałnbym sobie go założyć do swojej a4. Kiedyś na necie gdzies wyczytałem opis takie procedury. Chłopak zmieniał taki licznik, musiał tylko jakieś kabelki w czujniku paliwa podmienić bo wskazania sa odwrotne i skasować immo. Coś w tym prawdy było bo jak przełożyłem u swojej ten licznik to rzeczywiście wskazania paliwa były odwrotne, i świeci immo, troche fis szaleje bo nie jest wpięty, gdyż w starym nie było fisa i jest troszke inna wtyka do temp zewnętrznej. to by jeszcze jakoś zrobił. Zdziwiło mnie to że po podpięciu śmigają dodatkowe zegary, czyli bateria i temp oleju. Wiem że jeszcze musze kupić manetkę z obsługa fis. Pomoże mi ktoś jak to wszystko pospinac do kupy. wył immo bądź przepisać ze starego licznika, uaktywnić fis itp? [br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 14:23_________________________________________________Panowie, nikt mi nie pomoże?
  2. wiem zauwazyłem ją, ni da się cos z tym zrobic żeby tak nie grzechotała? Co do sprawdzenia kata to sobie sprawdze, tylko mam teraz pytanie, bo dzwoniłem do jednego z mechaników u nas w Mielcu z zapytaniem czy by nie ustawił mi ewentualnie kąta wtrysków (niby najlepszy w Mielcu) ale jakos z niechęcią mi powiedział że zrobi, wiec sie obawiam czy mu dać, wolałbym chyba sam to zrobic jeśli jest to możliwe, W związku z tym czy jest jakis opis na forum bo szukałem lecz nie mogłem znaleść co do silnika 2.5TDI. Prosiłbym o odpowiedź
  3. Kolego a gdzie w podkarpackim znajdę takiego gościa który zna się na tym co robi?
  4. -------------------------------------------------------------------------------- Witam Panowie. Mam problem z moim silnikiem AKN w audi a4, szukałem po forum, lecz nigdzie nie mogłem znaleśc podobnego tematu. Otóż rano bądź na całkowicie zimnym zilniku auto pali tak jak powinno palić Lecz jeśli sie silnik zagrzeje aby go zapalić muszę prztytrzymac z 3-5 sekund na rozruszniku aby zapalił. Pozatym auto na dobbrze rozgrzanym silniku tak jakby traciło troche mocy, tak mi sie wydaje, mojeodczucia. jak ma ok 70 stopni motor to wydaje mi sie że zbiera sie dużo lepiej. Pozatym chciałbym jeszcze nadmienić że auto pali równo lecz ciezko na ciepłym silniku. specyficzne jest to że przy zapalaniu i gaszeniu bezwzgledu na temperature silnika słysze takie jakbym zarzegotanie, zapiszczenie. mam podejrzenia ze może być to poduszka silnika lecz nie jestem pewien co do tego. Prosiłbym o jakies sensowe odpowiedzi jeśli ktoś miał podobny problem. pozdrawiam
  5. widzę że dużo mi pomogliście:) a co do kręcenia do góry to sie z Toba kolego nie zgodze, bo kręcąc do góry ściskasz sprężyne i skracasz amortyzator na odcinku od podstawy sprężyny do mocowania u góry:) Tak wiec chyba sie mylisz z ta logiką A pozatym to po co 4 klucze i podkładki mial ktos juz z czyms takim doczynienia? Logiczne by było gdybym mial jeden klucz chyba, Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi
  6. Panowie mam prośbe do Was. Nie dawno nabyłem kolejna audiczke, tym razem a4 w 2.5TDI, zauważyłem że mam w niej zawieszenie gwintowane, jest obniżona i chciałbym ja podnieść aby była bardziej komfortowa. Mam do tego zawieszenia jakieś 4szt wygląda jak klucze i 4szt takich plastikowych podkładek o grubości ok 1-1,5cm. Pytanie do Was: Chciałbym sie samemu zabrać za podniesienie auta ale nie mam pojęcia jak wygląda samam procedura. mam te nakretki kręcic do góry czy w dól tymi kluczami aby podnieść? a od czego mogą byc te podkładki plastikowe? Prosze o jakieś wskazówki.
  7. sprawdze to jeszcze dziś, a powiedzcie mi, jest jakaś możliwośc żeby sprawdzic manetkę? czy Ten przełącznik FiX-Auf działa?
  8. Witam Wszystkich zainteresowanych tym tematem. Otóż przeglądałem forum ale nie mogłem znaleśc informacji na temat Tempomatu w silniku benzynowym, przepustnica sterowana linką. Bo mam problem, zakupiłem auto i tempomat tylko raz mi zadziałał i teraz szukam przyczyny dlaczego nie działa. Słyszałem ze w silnikach benzynowych jest sterowany gaz poprzez tak zwaną "vacu pompke". I nie da sie go zdiagnozowac poprzez Vaga ponieważ wszystko odbywa sie mechanicznie. Sprawdziłem czujniki pedałów sprzegła i hamulca i działają, po zapaleniu silnika sprawdzałem czy w przewody podcisnieniowe tempomatu są twarde, i są, tak wieć znakiem tego że układ jest szczelny. Zatem mam pytanie, Co moge jeszcze sprawdzić? Aby tempomat zaczął ponownie działać? Pozdrawiam
  9. Witam Wszystkich forumowiczów, a w szczególności z Mielca i okolic, na imie mi Mariusz i od nie dawna jestem posiadaczem Audi A4 1.8 20V 1996r w pełnej opcji prócz skóry. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...