Skocz do zawartości

yahoooo85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yahoooo85

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

230 wyświetleń profilu

Osiągnięcia yahoooo85

0

Reputacja

  1. yahoooo85

    Malowanie a4

    Nie nie tam tylko kolejno wymienilem co mam.A kolejnośc myśle ze taka 1.Odrdzewiacz rost kiler 2.Szpachla 3.Podkład 4.Lakier bazowy 5.Clar 6.Rozpuszczalnik do cieniowania 7.Pasta polerska
  2. yahoooo85

    Malowanie a4

    Powiem ci kolego że troche poszperałem za klapami w moim przypadku to akurat kombi i nic sensownego nie znalazłem oglądałem juz chyba z pięć klap i każda na zdjęciach i opisie ok a na żywo już widać zaczątki rudej jak nie przy szybie to w miejscu pod tablicami rej.wiec postanowiłem narazie na własna ręke to podreperowac tym bardziej że tej rudej jest naprawde mało i tylko powierzchownie.Poprzedniemu właścicielowi ciekło z tylnego spryskiwacza i woda się tam zbierała i dwa purchle wlasnie wyszly.Wiem że gwarancji nie ma ze za jakis czas znowu wylezie ale trudno zaryzykuje:)
  3. yahoooo85

    Malowanie a4

    Witam kolegów mam takie pytanko.Wyszła mi ruda na klapie bagażnika i chce to zrobic przed zimą,sa to dwa bąble ok 2 cm średnicy już to spolerowałem do gołej blachy i teraz mam pytanko w jakiej kolejności zabrac sie do pracy.Mam zakupione 1.Lakier metalik dobrany pod kolor Ly1x 2.Farba gruntująca szara 3.Lakier bezbarwny Klar 4.Rozpuszczalnik do cieniowania 2k hs spray 5.Preparat na rdze Super rost killer 6.Szpachla wykończeniowa Ja bym zrobil to tak po spolerowaniu zapodać tego rosta na rdze poźniej szpachla i polerka poźniej Lakier podkładowy,po wyschnięciu lakier bazowy następnie lakier clar i na świeży clar ten rozpuszczalnik 2k do cieniowania co o tym myślicie?
  4. yahoooo85

    Czujnik abs

    Dzięki kolego sprawdzę to w wolnej chwili.
  5. yahoooo85

    Czujnik abs

    Witam mam pytanko,ostatnio zapaliła mi się kontrolka abs i ESP pojechałem na kompa i wyszło zwarcie na kostce czujnika abs tylnego lewego koła,gostek poradził mi żeby nie wymieniać odrazu tego czujnika tylko go wypiac z wtyczki i przeczyscic styki.No i ok pojechałem dzisiaj na kanał zlokalizowanym Czujnik przy kole po kabelku doszedłem do nadkola w które wchodzi i zabezpieczony jest guma wchodząca w otwór wyciągnąłem ta gumę i teoretycznie powinno jeszcze kawałek przewodu wyjść i ukazać się wtyczka a ty lipa.Wyciagam z 5 cm przewodu i blokada na siłę nie chce ciągnąć bo ani drgnie myślałem że może wtyczka się gdzieś zablokowała kabinowalem na różne sposoby go ruszyć ale bez skutku.Pytanie czy ja coś źle robię?Może zabieram się do tego ze złej strony?Auto to audi a4 b6 1.8 t Avant 2002r.
  6. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    dziękuje kolego szlag mnie trafia na myśl o ludziach co zaniedbuja tak podstawowa rzecz jak dobry olej często wymieniany,ale nic,trzeba będzie dopiescic audiczke i myślę ze się odwdzieczy,jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam
  7. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    Dzięki wielkie kolegi widać ze znasz się naprawdę na rzeczy.Zrzucilem pokrywę i faktycznie sa ślady po lancuchu,tylko teraz pytanie,to rozciągnięty łańcuch czy walniety napinacz?wymieniać to razem?czytałem ze ten napinacz to tylko w serwisie za jakaś gigantyczna sume ,chociaż sa opinie ze sa niby tanie zamienniki,a jest jakaś możliwość regulacji tego napinacza,może wystarczy go naciagnac?
  8. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    Przepraszam cos namieszałem ten powinien działać
  9. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    vnd.youtube:ztA_2H0OWLU?vndapp=youtube_mobile&vndclient=mv-google&vndel=watch witam kolegów wstawilem filmik na youtuba,pol dnia jezdzilem po mieście i wszystko grało a po południu ni z tego ni z owego znowu klekot:)
  10. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    dziękuje kolego rhinbac ze poswiecasz swój czas na mój problem.rozrzad był niby wymieniały 10 tys km temu ale jak to taka sama prawda jak ta ze olej tez zmieniał to to wszystko to bajki sprzedawcy.Jutro nagramm te dźwięki i dokładnie opisze miejsce gdzie się wydobywają.Jestem gotowy na wymianę czego trzeba bo wiadomo ze auto nie nowe i wymaga jak to się mówi dopieszczenia tylko chodzi o to żeby nie wymieniać czegos co jest dobre .wiem kolego ze nie jesteś jasnowidzem i nie postawisz diagnozy na odległość nawet jak masz duża wiedzę bo to nie realne ale mam zaufanie do kolegów z forum większe niż do mechaników i wiem ze macie ogromna wiedzę i doświadczenie w tych autach dlatego każda rada jaka od was dostaną jest bardzo cenna bo na co dzień uzytkujecie te sutka.Acha tem kolego w trasie jest zawsze max 70 nigdy wiecej.jak stanie na parkingu i lekko go gazuje to skacze do 90 ale nigdy więcej i wtedy zaczyna klekotac,jak siedze w aucie to wydaje się ze do tłumik gdzieś dotyka blachy i wpada w wibracje ale jak juz stanie przy silniku to ewidentnie pod glowica ,jutro nagram filmik
  11. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    Tak zmienilem:)Kolega mi polecił dwóch mechaników co maja razem warsztat,na warsztat wjechalem o 9 a zjechalem o 14 jeden jeździł po miescie i kupił olej, środek do czyszczenia i filtr a później jeździł po pięciu sklepach za czujnikiem cisnienia oleju i dopiero w piątym dostał od reki bo tak to na zamówienie.Nie mogli dostać się do czujnika ciśnienia oleju żeby sprawdzić ciśnienie ale rozkrecili cala obudowe silnika weze,zbiornik na plyn do chłodnic i kolektor i dopiero było dojscie.Za cala robociznę wzięli 40 zł wiec nie jest źle.Byłem dzisiaj wieczorem u teściów (trasa 50 km) wszystko grało temp silnika 60 stopni i silnik chodzi jak igła później pod domem na luzie z lekkim gazowaniem poczekalem az temp miał 90 stopni i się zaczęło klekotanie.Kurde nie wiem co robić,czekać?tylko nie wiem na co,wymieniać cos?tylko co?mechanik mówi ze to może napinacz lancucha ,ale on by chyba cały czas klekotal nie?mówi ze może pasek rozrządu się rozciągnął i juz czas na niego i to to klekocze.Ciśnienie oleju jest,nawet większe niż powinno ale jest wiec mówi silnika nie zajedziesz,ale cos jest ewidentnie nie halo,blagam koledzy pomozcie,może macie jakieś pomysly,bo mam takiego nerwa na te auto ze masakra,a raczej nie na auto tylko byłego właściciela bo ewidentnie nie dbał o nie tak jak powinien i teraz to wychodzi,proszę o pomoc koledzy:( acha zalany jest valvoline max live 5 w 40
  12. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    witam kolegów byłem dzisiaj na wymianie oleju i plukaniu silnika,mechanior odrazy sprawdził czujnik ciśnienia oleju i okazało się ze jest padniety i to tez wymienil oraz sprawdził ciśnienie oleju i tak na biegu jałowym ciśnienie ma prawie trzy bary gdzie mechanik mówi ze powinno być mniej niż 1.dalej cos klekocze spod pokrywy ale tylko jak się silnik rozgrzeje. mam pytanie z kad tak duże cisnie ie?i skoro ciśnienie jest to pompa nie jest zasyfiona ani smok?wiec to może napinacz jednak?pomozcie co teraz sprawdzić dalej,gdzie szukać usterki?
  13. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    dziękuje kolego,autko ma 150 tys tyle ma tez w ks serwisowej w Niemczech jezdzil jeden właściciel ostatni serwis według książki był w 2008,po aucie wcale nie widać ze ma dużo nalatane nic nie powycierane i środek jak igła tylko ten silnik teraz nie wiem czy książka nie jest lewa kurcze.Jutro robię plukanke i leje cos dobrego oby pomogło bo z kasa krucho mam i az się boje jak trzeba będzie remont silnika robic
  14. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    dziękuje za odzew kolego,oczywiście ze sprawdzilem,gościu mówił ze był wymieniany zaraz jak sprowadził auto (audi z Niemiec)mówił ze sie trochę za dużo nalalo,olej na bagnecie wydawał się czysty, teraz z perspektywy czasu myślę ze może tylko dolal.Właśnie czytałem ze dostęp do miski wymaga trochę zachodu, jutro jade zrobię plukanke i zaleje jeszcze raz olej,wole stracić te dwie stowki niż zajechac silnik,jak myslicie takie płukanie może odetka tego smoka i pompę bez rozkrecania miski?bo teraz jestem prawie pewny(po tym jak zobaczyłem ten poprzedni olej i syf ze smok jest zatkany i nie podaje oleju,albo podaje ale nie w takiej ilości jak powinien do górnych partii silnika i z tad te stuki,kurcze tak chciałem znaleźć sobie jakieś porządne autko które nie trapi ciągle jakaś usterka(poprzednie dało mi w kosc )a tu taki syf na początek aj. acha zalany był ponoć castrol 5w40 ale teraz to juz nie wiem czy to prawda,gościu gdzie wymienialem olej mówił żeby zalać castrola ale 10w40 i mówi ze po plukance znowu zalać 5w40 kurde sam juz nie wiem ale na chłopski rozum im bardziej gesty olej tym się gorzej rozprowadza,zwłaszcza zarypanymi syfem wąskie kanaliki,chyba ze się myle,myślę ze faktycznie ten 5w40 będzie lepszy
  15. yahoooo85

    Dziwne brzeczenie

    Witam wszystkich,o trzech tygodni jestem posiadaczem a4 b5 1.8 125 koni od poczatku autko chodziło jak zegarek odpalalo na pstryk,obroty nie falowały,silniczek szybko się nagrzewał i jak zszedł z ssania to prawie go nie było słychać.A tu nagle odpalam rano auto zaczyna chodzić jak diesel,najpierw myślałem ze tłumik wpada w jakieś drgania bo po dodaniu więcej gazu wszystko się uspokoilo ,jednak problem zaczął powracać coraz czesciej i na dłużej,odgłos pochodzi z pod klawiatury.Pojechalem wymienić olej chociaż sprzedawca zapewniał ze to zrobil.Okazalo się ze oleju było ponad 5 litrow ,gdzie wchodzi prawie 4 razem z olejem poleciał straszny syf,po zalaniu nowego i odpaleniu auto klekotało jak stary diesel tak jak by olej nie chciał się wszędzie dostać po 10 minutach lekkiego gazowania juz się uspokoiło ale początkowe objawy chociaż mniejsze nadal sa mechanik mówi żeby za 4 tys km znowu zmienić olej i wtedy zrobić plukanke,a jak będzie ciągle klekotać do wymiany oleju to wyczyścić smoka.Mam pytanie czy opisane objawy zwiastują cos poważnego czy jest szansa jeszcze cos zaradzić zanim zajade silnik.I mam pytanie jak wyczyścić tego smoka?sam dam rade?jak nie to ile to może kosztowac?wstępnie popytalem paru "mechaników"ale najchętniej to by mi pol silnika wymienili bo ponoć silnik juz zajechany jest nie chce dac się naciagnac na wymianę czegoś czego nie muszę dlatego pytam was koledzy,proszę o odpowiedź bo nie chce aby moja przygoda z audi szybko się skończyła bo uważam ze to super autko tylko jakiś ...olal sprawę i teraz SA efekty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...