Skocz do zawartości

ozioskar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ozioskar

Osiągnięcia ozioskar

0

Reputacja

  1. Jeszcze raz zamieszczam poprawnie przerobione logi i dorzucam kilka może coś to pomoże: 003 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/331e68e35a2ca1c8.html 003 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1006469d8e679a1.html 004 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e6807fa81918d85.html 004 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f58e5ebbc25f7a05.html 008 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b78b783614b2214.html 008 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a10bc704914373cb.html 011 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/807f7cdae8e41d1c.html 011 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bb8b7e64abbd178.html Dodatkowo podłączyłem pod Vag: wykazał błąd 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent. Skasowałem, przejechałem trochę a potem ten błąd wyszedł ponownie. Co jest nie tak?
  2. co jakiś czas wyskakuje błąd: 17849 -EGR Valve (N18) : Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 Intermittent. Przez okres 1 roku jak jeżdżę samochodem jeden raz pojawił sie błąd związany z konwerterem przy skrzyni biegów. Może to istotne ale problem z obrotami zaczął się gdy w wyspecjalizowanym warsztacie wykonali mi remont skrzyni biegów. Powodem był wyciek oleju - naprawa 4600zł. Wcześniej trudno powiedzieć, auto miałem od tygodnia, może tego objawu nie zauważyłem. Na chwilę obecną skrzynia nie generuje żadnych błędów. Zdaniem fachowców od naprawy skrzyni problem leży w silniku. Dodatkowo często bywa tak, że przy dynamicznej jeździe, przy dużym obciążeniu, przy rozpędzaniu auta gdy dochodzi do zmiany biegu autem szarpnie ze 2 razy zanim zacznie ciągnąć.
  3. Dzięki pomocy Paweł69 zmieszczam nowe, mam nadzieje poprawne logi, (wydaje mi się że pirwsza kolumna z drugą są zmienione miejscami, dlaczego?). Mam podejrzenia co do przepływomierza. Czy mam racje? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26dc313b8cc8e9cb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36095e3781f48339.html
  4. Witam. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią tip-tronic. Przy jednostajnej jeździe w zakresie obrotów 1600-1800 (+/- 200) wskazówka obrotomierza co około 3-4 sekundy skacze o 200 obrotów (wydaje mi się że w dół) co powoduje że samochód z pewnym opuźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, samochód jes wtedy słaby i wpada w drgania. Dzieje się tak również w momencie zmiany biegu na wyższy, obroty z wysokich spadają na niskie a potem jeszcze o 200obr. niżej co powoduje że samochodem trzęsie a ja mam ochotę pójść dalej na piechotę. Przy jeździe dynamicznej, rozpędzaniu samochodu te objawy są prawie niezauważalne. W tych warunkach wydaje mi się że samochód jest mocny i dynamiczny. Zdarzyło się przed około 3 miesiącami że auto naprawiło się samo. Obroty nie spadały poniżej 1800, jeśli to skrzynia dawała zmiane na niższy bieg. Jazda odbywała się płynnie i dynamicznie, miodzio... aż po trzech tygodniach wszystko wróciło do normy. Proszę.. Pomocy...
  5. Kraków,witam i pozdrawiam wszystkich miłośników Audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...