Skocz do zawartości

zarow80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zarow80

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Dolny Śląs

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

416 wyświetleń profilu
  1. Komunikat jest z informacją że nie działa jedna z żarówek w momencie problemu jak i również gdy problem występuje a połącze na krótko prawym przednim kierunkowskazem.Przypominam problem występuje tylko powyżej 26 stopni gdy jest chłodniej wszystko jest ok
  2. Sory ale jestem laikiem w tym temacie i nie wiem co i jak mam to zrobić ?
  3. Czy jest tu jakiś magik??? Nie działa lewy tylny kierunkowskaz powyżej 26 stopni na zewnątrz ? gdy spadnie jest ok,opis problemu żeby ułatwić pomoc 1.Nie ma napięcia na przewodzie 2.Masa jest 3.wymienilem moduł haka sugestia elektryka dalej to samo 4.po przepuszczeniu na krótko przewodu od prawego przedniego mruga ale szybko taki sam objaw jak spalonej żarówki na desce komunikat 5.nowa żarówka Dziś wymieniłem jeszcze włącznik awaryjnych bo tam jest przerywacz dalej to samo ,więc może ktoś podpowie od którego miejsca idzie prąd do lampy bym mógł znaleźć przyczynę lub puścić nowy przewód bezpośrednio
  4. Wyczyściłem ponownie wszystko mechanicznie i dalej nic.Dodam że zauważyłem że jak zamykam auto to zawsze za pierwszym razem prawy kierunek włącza się z opóźnieniem w porównaniu do lewego
  5. Wymieniłem żarówkę , użyłem preparatu do czyszczenia styków i dalej to samo ? jakieś inne pomysły?
  6. Ok pomyliłem się to ci myślałem że to moduł komfortu okazało się modułem haka ale nie wszyscy są Alfą i Omegą liczyłem że na tym naszym forum to są osoby które pomogą a nie krytykują ?
  7. Witam mam dziwny problem z tylnym prawym kierunkowskazem mianowicie gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 26 stopni przestaje on działać i świeci się komunikat o spalonej żarówce a jak tylko spadnie temperatura wszystko wraca do normalności.Co może być przyczyną ??? .Czy ktoś miłą taki dziwny problem
  8. Witam mam problem wymieniłem rozrząd i stwierdziłem ze auto nie ciągnie tzn równo idzie ale nie ma wbicia w fotel po przekroczeniu 1800 obrotów. Sprawdziłem u kolegi i na vag wyszło że mój kąt wtrysku wynosi 127. Proszę o informację czy to może być przyczyną czy coś innego chodzi o to żebym miał argumenty dla mechanika żeby auto chodziło tak samo jak przed wymianą
  9. Witam wiem ze są podobne tematy że szarpie po odpaleniu nie powielam tematu poniewaz u mnie występuje to tylko po postoju dłuższym jak 2 dni czy to lato czy zima i na pewno nie są to świece żarowe ponieważ są wymienione a w lecie przecież nawet się nie załączają. Gdzie szukać przyczyny czy to może być coś ze cofa mi się paliwo
  10. zarow80

    metaliczny stukot

    Witam problem polega na tym że zawsze po odpaleniu silnika gdy ruszam do przodu lub na wstecznym pierwszy obrót koła dochodzi do metalicznego stuku i czuję małe uderzenie na pedale sprzęgłą-jest to sytuacja jednorazowa aż do momentu ponownego zgaszenia zapłonu tzn mogę cały dzień jeździć po mieście i sytuacja się nie powtórzy,dopiero gdy zatrzymam się i wyłączę zapłon znowu jest ten dźwięk i uderzenie.Dodam że sprzęgło chodzi lekko,bierze u dołu i nie ma drgań na kabinie.
  11. Powiem tak lałem złoty środek preston i nic nie pomogło na początku ubywało 1 cm na wskaźniku na 500km teraz czyli po przejechaniu 3000 1cm na 50km wynika z tego że podkreślam w moim przypadku nie pomogło i w piątek jadę na wymianę maglownicy po regeneracji koszt całkowity 890 zł montaż demontaż olej gumy zbieżność i gwarancja 12 miesięcy wymieniłem maglownice ale mam pytanie czy to normalne że są różnice w poziomie płynu na dłuższym postoju i po jeździe ok 1 cm na wskaźniku
  12. Dzięki za zainteresowanie tematem ale jednak postanowiłem wymienić na regenerowaną w specjalizowanym warsztacie cena za maglownicę,kpl osłon gumowych,płyn montaż i demontaż,ustawienie geometrii kół oraz gwarancja 12 miesięcy to wszystko za 890zł.Według mnie nie ma co i lepiej dołożyć i niech zrobią to fachowcy.
  13. Dzięki za info kupiłem ten płyn preston i sprawdze -średnio w miesiącu robię 1 tysiąc km. Wyssałem strzykawka płyn ze zbiorniczka i uzupełniłem prestonem zobaczymy na efekty
  14. Witam mam pytanie co sądzicie o środkach uszczelniających maglownice,czy są one bezpieczne dla pompy wspomagania i czy tak naprawdę są skuteczne czy to tylko chwyty marketingowe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...