Skocz do zawartości

FishBB

Pasjonat
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FishBB

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    BB

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 i 16V
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FishBB

  1. Ja mialem podobnie z tym ze bagaznik owieral mi sie za kazdym otwarciem auta z pilota, przyciusku odryglowania w drzwiach lub po wylaczeniu silnika i wyciagniecia kluczyka ze stacyjki czyli w momencie automatycznego odryglowania zamkow. U mnie winowajcą byl modul komfortu pomimo ze nie byl zalany, rozebralem go i w srodku tez wygladal wporzadku. Komputer rowniez nie pokazywal zadnych bledow. Po wymianie modulu problem sie rozwiazal.
  2. Tak, sprawdzilo sie i wszystko dziala jak powinno. Rezystor podpiety pod pierwsze dwa kable od lewej czyli brazowy i szary- zreszta widac to na pierwszym zdjeciu gdzie byly podpiete 2 rezystory drutowe.
  3. Ale jaki mostek na filtrze? Z filtra odpinasz wszystkie przewody i jest on calkowicie pominięty. 1 i 3 mostkujesz a 2 i 4 wkladasz do pojemniczka z preparatem
  4. Ja u siebie w b7 czysciłem w ten sposób wtryski. Zadnego bezpiecznika nie odłączałęm tylko zrobiłem tak jak masz tam na zdjęciu czyli z filtra odpiąłem przewod zasilający do silnika i powrót z silnika a na filtrze kawałkiem węzyka zamknąłem obieg. Przewodów z i od silnika nie wkładałem do puszki tylko zawartość jej wlałem do słoika tak aby widzieć ile płynu zostało a co z tym idzie wiedziałem kiedy wyłączyć silnik przed zapowietrzeniem.
  5. FishBB

    Wyciek paliwa

    Po to wlasnie jest forum ?
  6. FishBB

    Wyciek paliwa

    A to możliwe. Powiem szczerze że nigdy nie dobierałem się u siebie do pompy i napisałem tak z rozpędu bo w większości aut dostęp do pompy jest pod tylna kanapą. Patrząc teraz na budowę zbiornika możesz mieć rację. Jak coś to przepraszam za wprowadzenie w błąd.
  7. FishBB

    Wyciek paliwa

    Dzieje sie tak przy pelnym baku czy poziom nie ma znaczenia? Zdemontuj tylna kanape i pod nia masz dostep do pompy paliwa. Zobacz jak tam to wyglada. Jeżeli dzieje sie tak przy pelnym baku to moze byc uszczelka przy pompie a jak niezaleznie to obstawialbym na wezyki idace z pompy.
  8. Usterka ogarnięta. W sumie to problem rozwiązałem już następnego dnia po napisaniu poprzedniego posta, ale chciałem pojeździć dłużej żeby upewnić się, że jest wszystko ok. Powodem błędów w komunikacji z ABS był jednak nowy soft w radiu- czyli prędkość na fis bierze z ABS. Udało się to ustalić po tym, że biorąc taką możliwość pod uwagę postanowiłem pojeździć jakiś czas bez załączania RNSE. Błędy po wykasowaniu nie wracały. Następnie załączyłem radio i błędy wracały. Finalnie nie trzeba było wracać do oryginalnego softu- wystarczyło zresetować RNSE przyciskami RADIO + SETUP. Po tym zabiegu błędy już nie wróciły. Jeżeli chodzi o drugi błąd czyli złe kodowanie kierownicy to tutaj powodem była manetka od FIS. Poprzedni właściciel zamontował manetkę z avanta a jest to sedan- kodowanie było zrobione na sedana. Ogólnie wiedziałem, że jest tam zła manetka, ale w niczym mi to nie przeszkadzało. Dziwi mnie tylko to, że przez cały czas odkąd mam to auto to nigdy nie pojawił się ten błąd ze złym kodowaniem. No ale skoro błąd się pojawił a lubię mieć czysty autoscan to wymieniłem dzisiaj manetkę na tą z sedana i jest już ok.
  9. Witam. Ostatnio po wyjechaniu z garażu na fisie wyskoczyły powiadomienia brake, eps, abs po czym zgasły i już nie wróciły. Po podpięciu kompa w sterowniku ABS brak jakichkolwiek błędów. Jednak w niektórych innych modułach pojawia się błąd: 01316 - Sterownik ABS 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny oraz w adresie 16 (kierownica): 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - a przy pierwszym autoscanie w kierownicy był również: 02071- Lokalna magistrala danych 37-00 - uszkodzony ale on po wykasowaniu nie wrócił. Co do kierownicy to kodowanie zawsze było takie i nic nie było zmieniane i nigdy nie było błędu złego kodowania. Po wykasowaniu wszystkich błędów na fisie nic nie wyskakuje ale po jakimś czasie po przekręceniu na zapłon mruga kontrolka ESP która po zapaleniu silnika normalnie gaśnie 20230401_133417.mp4 i po sczytaniu błędów wracają błędy komunikacji z ABS w niektórych modułach i ten błąd ze złym kodowaniem kierownicy. Ostatnio w aucie nic nie było zmieniane jedynie wrzucałem nowy stabilny soft do RNS-E z RNS-E Firmware | Home RNSE.PCBBC.CO.UK RNS-E Custom Firmware, VIM, Digital Speedo, SD Card Maps i aktywowałem wyświetlanie cyfrowego prędkościomierza na FIS- nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale wole napisać bo nie jestem pewny skąd on bierze info o prędkości- czy z abs czy z gps. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania problemu? Cos w kablach CAN a może sterownik ABS się sypie w środku? Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi. Poniżej wrzucam pełny autoscan Środa,05,Kwiecień,2023,16:58:01:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 21.9.0.6 Wersja danych: 20211210 DS330.0 www.vcds.pl VIN: WAUZZZ8E97A096410 Numer rejestracyjny: Przebieg: 154740km Numer naprawy: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 8E (8E - Audi A4/S4/RS4 B6/B7 (2001 > 2008)) Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E97A096410 Przebieg: 154740km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 JD HW: 03G 906 016 JD Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 9643 Weryfikacja: --H02--- Numer seryjny: Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 6ED37BBF79970CF9A7-803A VINID: 9D196AAAA215247440246101005BD0C590 Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0000817 Kod serwisu: WSC 00011 000 00000 VCID: 2C57B1B78F0B3EE9C9-8078 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 820 043 BM Komponent: A4 Klimaautomat 3233 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: 6DD17CB32791F7E19E-513C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu: 8E0 907 279 N Komponent: int. Lastmodul ECE 0907 Kodowanie: 01021 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: 3D718CF33771A7616E-4B18 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8E0-959-655-94.lbl Oznaczenie elementu SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Komponent: Airbag 9.41 H12 3730 Weryfikacja: 91H12373 Numer seryjny: 0036M0G3PD13 Kodowanie: 0030612 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 3B7582EB7A65A95150-806E Podsystem 1 - Numer seryjny: 6332DRB403EE5119U Podsystem 2 - Numer seryjny: 6342DRB403EA0B8B+ Podsystem 3 - Numer seryjny: 6352ARB4018BDF25. Podsystem 4 - Numer seryjny: 6362ARB4018BECE77 Podsystem 5 - Numer seryjny: 63729RB402553996M Podsystem 6 - Numer seryjny: 63829RB402553999Q Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 953 549 Q Komponent: Lenksáulenmodul 0701 Kodowanie: 04041 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: 4189F0034B89C3810A-4B18 Znaleziono 1 błąd: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0006008 Kod serwisu: WSC 00001 001 00001 VCID: 66C3039F5267C4B9DF-513C Znaleziono 1 błąd: 01316 - Sterownik ABS 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0006008 Kod serwisu: WSC 00001 001 00001 VCID: 66C3039F5267C4B9DF-513C Znaleziono 1 błąd: 01316 - Sterownik ABS 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 37: Nawigacja Plik etykiet: 8E0-035-192-RNSE.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 035 192 Q HW: 8E0 035 192 Q Komponent: RNS-E HIGH EU H74 0730 Weryfikacja: 04S Numer seryjny: AUZBZ7G1132043 Kodowanie: 0311755 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 326BAFCFAE2F681983-5178 Znaleziono 1 błąd: 01316 - Sterownik ABS 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 123 Wskaźnik czasu: 0 Data: 2023.04.04 Czas: 15:46:51 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet:. AKP\8E0-959-433-MAX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 CH Komponent: Komfortgerát T3B 4035 Kodowanie: 06752 Kod serwisu: WSC 06335 VCID: 79F958E363D95B4102-4B18 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8E1959801H Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0606 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 8E1959802H Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0606 Podsystem 3 - Oznaczenie elementu: 8E0959801E Komponent: Tőrsteuer.HL BRM 0606 Podsystem 4 - Oznaczenie elementu: 8E0959802E Komponent: Tőrsteuer.HR BRM 0606 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-192-RNSE.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 035 192 Q HW: 8E0 035 192 Q Komponent: RNS-E HIGH EU H74 0730 Weryfikacja: 04S Numer seryjny: AUZBZ7G1132043 Kodowanie: 0311755 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 326BAFCFAE2F681983-5196 Znaleziono 1 błąd: 01316 - Sterownik ABS 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 123 Wskaźnik czasu: 0 Data: 2023.04.04 Czas: 15:46:51 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 77: Telefon Plik etykiet: 8P0-862-335.lbl Oznaczenie elementu SW: 8P0 862 335 AA HW: 8P0 862 335 S Komponent: FSE_256x BT H34 0600 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000005114162 Kodowanie: 0011822 Kod serwisu: WSC 06441 785 00200 VCID: 75E154D31FC13F2166-513C Nie znaleziono błędów. Koniec --------------------(Skanowanie trwało: 06:52)----------------------
  10. Jak pisalem powyzej ja u siebie zasilanie kamery mam rowniez z tego przekaznika. Przekaznik po wykryciu + z czegos (w tym przypadku ze swiatla wstecznego) przekazuje napiecie z zacisku 30 (staly plus) bezposrednio na odbiornik (czyli tutaj na modul kamery, pin w rnse oraz kamere). Gdybyś podlaczyl to bezposrednio na plus od wstecznego wychodzacy z mce czy mk to jest ryzyko przeciazenia i nie wiem czy nie mialbys dodatkowo jakis zaklocen. Bezpieczniej jest to wlasnie zrobic przez przekaznik.
  11. Tak, bo czerwony kabelek to zasilanie tego modulu ktory wrzuciles a bialy jest po to ze jak rnse wykryje zasilanie na tym pinie to przerzuci wyswietlany obraz na ekranie ze zwyklego menu na obraz z kamery.
  12. Czarny kabelek masa Czerwony to + ze swiatla wstecznego Bialy to rowniez + ze swiatla wstecznego a jego drugi koniec zakonczony pinem wkladasz do zielonej kostki w rnse w miejsce pinu 2 U siebie te + ze wstecznego robilem do zasilania modulu, na pin c2 jak i zasilania kamery przez przekaznik. Zobacz sobie do tego tematu, jest wszystko fajnie opisane
  13. Jak masz vcdsa to mysle ze ogarniesz. W teorii zazwyczaj to wyglada gorzej niz w praktyce. Bardziej mnie zastanawia dlaczego masz to wylaczone skoro masz manetke do fis. Daj znac czy ogarnales, jak cos to do BB masz niedaleko ?
  14. https://a4-klub.pl/manuale/manuale-a4-b6b7-2000-2008/wymiana-przełącznika-wycieraczek-i-odblokowanie-pełnego-fis-audi-a4-b6b7-r38/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...