
burton
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O burton
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Sulechów
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
DXDB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
-
OK. Sprubuje tam : ,, Ryglowanie po ruszeniu i odryglowanie po zgaszeniu''. . Przepraszam.
-
Panowie w q5 z 2018 podczas jazdy ryglują się drzwi,chcę wyłączyć tą opcję. W module komfortu 46 w bajt 0, bity 4 i 5 nie są zaznaczone . Jak to wyłączyc vcds-em ?.
-
Po kolejnych 5-ciu latach jazdy wróciłem do tematu bujającego silnika na wolnych obr. Sprawdziłem korekcje i na 4-cyl nadal +2,5mg więc zamieniłem 3 i 4 miejscami, korekcja poszła za wtryskiem. Chcę wymienić tą pompkę z 3-cyl ale używki z końcówką AN są praktycznie niedostępne i pytanie jest czy lepszym rozwiązaniem będzie zamiennik np.BA czy oddać swój pompowtrysk do regeneracji ?
-
W takim razie odpuszczam dalsze poszukiwanie usterki. Dziękuje za pomoc.
-
Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i wygląda tak. Na zimnym ; 1- 24,1 / 2- 23,4 / 3- 24,1 / 4- 22,1 bar Ciepły ok. 40 st. 1- 25,5 / 2- 24,5 / 3- 25,1 / 4- 24,1 Próba olejowa 1- 38 / 2- 37 / 3-38 / 4- 35 Może to kompresja na 4 cyl stanowi problem ?
-
W sterowniku żadnych błędów. Stare oringi wyglądały dobrze podkładka też dlatego zastanawiam się nad samym wtryskiem. Tak wyglądała podkładka
-
No ciekawy jestem czy po robocie będzie Pan zadowolony RumJanek chyba naprawił auto ale zapomniał poinformować zainteresowanych o efektach. ............................................................................................................................................................................................................................... Witam . Przypadłość jaka u mnie występuje to bujanie silnika na wolnych obrotach ( AWX). Posprawdzałem wszystko co wyczytałem na forum i wygląda ok po za korekcją 4cyl . Wymieniłem oringi i podkładkę miedzianą na 4-tym pompowtrysku ale korekcje bez zmian. Zrobiłem log od zimnego startu z chwilowym podnoszeniem obrotów. Czy to wtrysk do wymiany ? http://vaglogi.pl/log-001_013_023_rQbd9.html http://vaglogi.pl/log-013_023_001_p0fZn.html - zimny po odpaleniu
-
[B6 AWX] Przerywa przy łagodnym przyspieszaniu
burton odpowiedział(a) na burton temat w Audi A4 B6/B7
Po 9 latach problem rozwiązany. Przytkany był filterek od n18. -
Dzięki. Dodam jeszcze ,że to przeładowanie jest największe jadąc na 5 biegu (AWX) . Na 4 dochodzi max 2550 a robiąc pomiar na 3 jest w normie. Zrobiłem test , Który wyeliminował N 75. Przy 3 tyś obr. podałem poprzez trójnik powietrze z atmosfery na gruchę od turbo i zero reakcji. Pozostaje turbo i grucha http://vaglogi.pl/log-003_011_013_Jmkyh.html ................................................................................................ Koledzy, jeśli log na 3 biegu wygląda tak http://vaglogi.pl/log-011_8st24nr.html a na 5-tce tak http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html to można wykluczyć zacinającą się sztangę w gruszce? ................................................................................................ Problem rozwiązany, przyczyną były łopatki w turbinie ,które zapiekały się w wyniku wysokiej temperatury. Jak pisałem wcześniej turbinka była wyczyszczona i geometria chodziła bez najmniejszych oporów. W grupie 11 BS sztanga też chodziła prawidłowo a mimo to turbo za dużo dmuchało.
-
Turbina była czyszczona.
-
Witam. Co może być przyczyną tego przeładowania, dodam ,że z autem niema żadnych problemów http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html
-
OK zamawiam czujnik. [br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 09:30_________________________________________________ Czujnik wymieniony, auto jeździ jak dawniej Dziękuję za trafną diagnozę Pozdrawiam.
-
Spoko, gdybym wiedział to bym nie pytał .Na forum często pojawia się ten problem i główne przyczyny jakie są podawane to; zapieczona turbina, N75, nieszczelne wężyki ,stąd moja wątpliwość.
-
Błąd 17965 nie wskazuje jednoznacznie na G71, więc może jakieś inne podpowiedzi.Z góry dziękuję.
-
Czy vag nie powinien tego pokazać?