Skocz do zawartości

burton

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O burton

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Sulechów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia burton

0

Reputacja

  1. Po kolejnych 5-ciu latach jazdy wróciłem do tematu bujającego silnika na wolnych obr. Sprawdziłem korekcje i na 4-cyl nadal +2,5mg więc zamieniłem 3 i 4 miejscami, korekcja poszła za wtryskiem. Chcę wymienić tą pompkę z 3-cyl ale używki z końcówką AN są praktycznie niedostępne i pytanie jest czy lepszym rozwiązaniem będzie zamiennik np.BA czy oddać swój pompowtrysk do regeneracji ?
  2. W takim razie odpuszczam dalsze poszukiwanie usterki. Dziękuje za pomoc.
  3. Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i wygląda tak. Na zimnym ; 1- 24,1 / 2- 23,4 / 3- 24,1 / 4- 22,1 bar Ciepły ok. 40 st. 1- 25,5 / 2- 24,5 / 3- 25,1 / 4- 24,1 Próba olejowa 1- 38 / 2- 37 / 3-38 / 4- 35 Może to kompresja na 4 cyl stanowi problem ?
  4. W sterowniku żadnych błędów. Stare oringi wyglądały dobrze podkładka też dlatego zastanawiam się nad samym wtryskiem. Tak wyglądała podkładka
  5. No ciekawy jestem czy po robocie będzie Pan zadowolony  RumJanek chyba naprawił auto ale zapomniał poinformować zainteresowanych o efektach. ............................................................................................................................................................................................................................... Witam . Przypadłość jaka u mnie występuje to bujanie silnika na wolnych obrotach ( AWX). Posprawdzałem wszystko co wyczytałem na forum i wygląda ok po za korekcją 4cyl . Wymieniłem oringi i podkładkę miedzianą na 4-tym pompowtrysku ale korekcje bez zmian. Zrobiłem log od zimnego startu z chwilowym podnoszeniem obrotów. Czy to wtrysk do wymiany ? http://vaglogi.pl/log-001_013_023_rQbd9.html http://vaglogi.pl/log-013_023_001_p0fZn.html - zimny po odpaleniu
  6. Po 9 latach problem rozwiązany. Przytkany był filterek od n18.
  7. Dzięki. Dodam jeszcze ,że to przeładowanie jest największe jadąc na 5 biegu (AWX) . Na 4 dochodzi max 2550 a robiąc pomiar na 3 jest w normie. Zrobiłem test , Który wyeliminował N 75. Przy 3 tyś obr. podałem poprzez trójnik powietrze z atmosfery na gruchę od turbo i zero reakcji. Pozostaje turbo i grucha http://vaglogi.pl/log-003_011_013_Jmkyh.html ................................................................................................ Koledzy, jeśli log na 3 biegu wygląda tak http://vaglogi.pl/log-011_8st24nr.html a na 5-tce tak http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html to można wykluczyć zacinającą się sztangę w gruszce? ................................................................................................ Problem rozwiązany, przyczyną były łopatki w turbinie ,które zapiekały się w wyniku wysokiej temperatury. Jak pisałem wcześniej turbinka była wyczyszczona i geometria chodziła bez najmniejszych oporów. W grupie 11 BS sztanga też chodziła prawidłowo a mimo to turbo za dużo dmuchało.
  8. Turbina była czyszczona.
  9. Witam. Co może być przyczyną tego przeładowania, dodam ,że z autem niema żadnych problemów http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html
  10. burton

    [B6 AWX] Brak mocy

    OK zamawiam czujnik. [br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 09:30_________________________________________________ Czujnik wymieniony, auto jeździ jak dawniej Dziękuję za trafną diagnozę Pozdrawiam.
  11. burton

    [B6 AWX] Brak mocy

    Spoko, gdybym wiedział to bym nie pytał .Na forum często pojawia się ten problem i główne przyczyny jakie są podawane to; zapieczona turbina, N75, nieszczelne wężyki ,stąd moja wątpliwość.
  12. burton

    [B6 AWX] Brak mocy

    Błąd 17965 nie wskazuje jednoznacznie na G71, więc może jakieś inne podpowiedzi.Z góry dziękuję.
  13. burton

    [B6 AWX] Brak mocy

    Czy vag nie powinien tego pokazać?
  14. burton

    [B6 AWX] Brak mocy

    Witam .Od pewnego czasu auto straciło moc. Podłączyłem vag i wyskoczył błąd 17965 charge pressure controll positiive deviation p 1557-35-10--- intermittent. Sprawdziłem szczelność wężyków ( nic nie zauważyłem), rezystancja na n75 19Ω , napięcie 9V. Sztanga przy turbinie podnosi się płynnie. Proszę o sugestie. 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd422958976d88fd.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf798e843b435b34.html
  15. Rozrząd wymieniany był 6-mcy temu, najwyraźniej niedokładne ustawienie. Dziękuję za opinię. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...