Skocz do zawartości

wichurski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wichurski

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wichurski

0

Reputacja

  1. Przygód ciąg dalszy... Piszczy kiedy i jak chce - wczoraj rano piszczał, wieczorem nie. Dzisiaj na odwrót.... Poszedłem Twoim tropem - dla pewności odpiąłem jeszcze raz poduchę (pojawił się błąd i go skasowałem). I dalej piszczy więc już wiem, że to nie poduszki. Spisałem przy okazji oznaczenia licznika (8D0 920 930 i M73 D10) więc z tego co się zorientowałem to jest to Jaeger... Jako dodatkowe informacje powiem, że wskazówka z temperatury oleju jest walnięta (przesunięta o 2 podziałki) a jakieś 3 miesiące temu miałem wymiany FIS. Czy to będą oznaki padaki licznika?
  2. No i właśnie ciekawostka - nie było błędów na poduszce powietrznej Podłączyłem się polską wersją Vag-com 311 i skanowanie błędów dało wynik zero (oczywiście po ostrzeżeniu o podłączaniu się do poduszki). Ale zaraz dla pewności podłączam się wersją 409 i skanowanie znowu zero błędów, ale samo podłączenie do poduszek skasowało pisk Tak, że gdyby ktoś miał podobny problem to warto spróbować nowszą wersją Vaga. I dzięki za pomoc Edit: No i niestety dalej problem. Dzisiaj piszczenie wróciło, a w dodatku akcja taka jak wczoraj (podłączenie się i automatyczne wyłączenie piszczenia) nie działa. Dodatkowo ZERO błędów... Jakieś pomysły? Czy gdyby jakaś wtyczka była luźna, albo nie było styku to nie powinien wyjść jakiś błąd? Dodatkowo dziwi mnie, że na liczniku nic nie pokazuje... Za wszystkie sugestie będę wdzięczny
  3. Raczej nie ma takowego czujnika, bo są tylko 2 wtyczki pod fotelem - od mat i pewnie od poduszki powietrznej. Co ciekawe dzisiaj jak jechałem z rozpiętymi matami (nie wpiołem wczoraj wtyczek) to rano nic się nie działo, ale popołudniu darł ryja alarmem jakimś. Zakładam, że od poduszek powietrznych, tylko że one były podłączone.... Chyba że jest jeszcze jakaś masa do nich podciągnięta z wtyczki od mat? Nie zostaje mi chyba nic jak wymienić ten termistor i modlić się żeby zadziałało Edit: Na razie temat stanął, ale za to pojawił się inny problem. Po poniedziałkowym "grzebaniu" przy matach pojechałem we wtorek do roboty z odpiętymi wtyczkami i było wszystko ok. Ale już po robocie po odpaleniu zaczął pikać, a po chwili wyć komputer.... Podpiąłem wtyczki, ale dalej piszczało więc olałem to. W czasie trasy do domu na światłach zgasiłem silnik i.. i wszystko ucichło Ale na drugi dzień auto zostało u mechanika i po odebraniu go przez ojca okazało się, że piszczenie wróciło... Tym razem nie pomogło takie gaszenie i zapalanie. Do tego zakupiłem kabel VAG i nie znalazłem żadnych błędów, a jedynie chyba "standardowo" nie miałem dostępu do bloku z immo oraz na razie wstrzymałem się ze sprawdzaniem poduszek powietrznych. Czy ktoś ma może jakiś pomysł z czego może się to brać i jak ewentualnie z tym walczyć?
  4. Witam, Prosiłbym o pomoc w analizie logów z dzisiejszych testów. Nie będę ukrywał, że było to pierwsze podejście w związku z tym już widzę że w dynamicznej próbie grupy 011 kolego MOCNO nie trafił w czas próby (prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak mógł się aż tak pomylić)a niektóre statyczne są zbyt krótkie. Juto poprawię te złe, ale prosiłbym o pomoc w analizie tych już obecnych. http://vaglog.pl/log_258603.html http://vaglog.pl/log_258605.html http://vaglog.pl/log_258606.html http://vaglog.pl/log_258608.html http://vaglog.pl/log_258609.html http://vaglog.pl/log_258610.html http://vaglog.pl/log_258611.html http://vaglog.pl/log_258612.html http://vaglog.pl/log_258613.html http://vaglog.pl/log_258604.html http://vaglog.pl/log_258614.html Dodatkowo przed testem dynamicznym wyczyściłem błędy, żeby sprawdzić co się pojawi i wyskoczył po tylko ten błąd: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Błąd Zapis.: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A
  5. Witam, Jako, że zarzuciłem tematem z pytaniem to powinienem się też przedstawić: Rok temu zostałem posiadaczem mojego pierwszego auta i to od razu Audi A4 B5 w Sedanie, 2000 rok, 1,9 TDI, 110 KM, silnik AVG Ogólnie auto w całkiem dobrym stanie, jak na te lata Po roku stwierdziłem, że muszę "zrobić ją do porządku" w związku z czym tak wygląda moja lista "to do": - wymiana padniętego wentylatora klimatyzacji, - naprawa niedziałającej popielniczki, - wyczyszczenie przednich reflektorów, - montaż podłokietnika, - wygłuszenie przednich boczków, - naprawa luźnych klamek wewnętrznych z przodu - szukam sprężynek, - pomalowanie plastików (przy gałce zmiany biegów, uchwyty w przednich drzwiach, osłona nad kierownicą) - tu podziałam Bollem, - wyczyszczenie turbiny - w środę będzie po wszystkim. Tak że ogólnie - WITAM
  6. Witam wszystkich, Mam problem z matami grzewczymi w fotelach. Przewertowałem już większość tematów i wiem co na pewno jest spieprzone, ale zastanawiają mnie jeszcze 2 sprawy. Sytuacja wygląda tak: - na bezpieczniku od grzania jest ok 13 V - na wejściu do pokręteł jest 13 V - na wyjściu z pokręteł niezależnie od ustawionego poziomu (1-6) jest 2 V - na kostkach przy fotelach jest 2 V na grzanie i ok 10 V na termistor - oporności na matach to: ok 3 Ohmy u pasażera i ok 24 Ohmy u kierowcy - oporności, czy przejścia na termistorach brak W związku z tymi informacjami wiem, że padły termistory i na pewno nimi trzeba się zająć. Są one pewnie też powodem, że na wyjściu z pokręteł jest tylko 2 V. Natomiast zastanawia mnie oporność ponad 23 Ohm na matach kierowcy.... Z tematów, które znalazłem wychodzi, że powinno być to z zakresu 3-7 Ohm. Czy w związku z tym mata ta "jest jak nowa"? Druga sprawa to z ciekawości pominąłem pokrętła i podałem na przewód do grzania maty kierowcy bezpośrednio 13 V. Efekt był taki, że po 3-4 minutach fotel nie zagrzał się w ogóle. Jaki może być więc tego powód? Z góry sorki jeśli coś powielam, ale akurat na te pytania nie znalazłem odpowiedzi w dotychczas przeszukanych tematach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...