Skocz do zawartości

laptopic35

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O laptopic35

Osiągnięcia laptopic35

0

Reputacja

  1. jak będe miał vaga to zrobie , a dopiero zamówiłem ,więc to potrwa, moze jest ktoś ze ślaska najlepiej z okolic Bytomia ,kto by zrobił mi logi , albo ktoś kto ma AFN-a ,żeby nachwilkę podmienić ECU ?
  2. Dzięki , wpadłem juz na to ze olej dostał sie do sterownika przy awarii turbo ,przez węzyk , juz rozbieram sterownik [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 15:05 _________________________________________________W ECU było troszke oleju ,wszystko oczysciłem i wysuszyłem.... niestety po zainstalowaniu w samochodzie , autko straciło moc, tzn .jedzie jak by było na "notlaufie" ,tyle że nie pomaga mu zgaszenie silnika , wczesniej po wstawieniu zregenerowanej turbiny nie złapał notlaufa nawet na chwile, teraz jest od odpalenia ,cały czas! Nie zrobiłem nic po za delikatnym powycieraniem chysteczką z spirytusem ECU w środku.Może coś z czujnikiem cisnienia zabudowanym w ECU??? [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 19:13 _________________________________________________Moze ktos wie jak sprawdzic czujnik cisnienia w ECU ?
  3. Witam, Po wymianie turbinki pojechałem skasowac błedy , mechanik skasował wszystko , oprucz błedu jak w tytule.Po przejażdce nie pojawiły sie inne błedy.Mechanik ustawił mi kąt i jeszcze stwierdził ze troszke za słabe jest cisnienie doładowania turbiny, ale nie moze tego ustawic przez ten błąd . Powiedcie mi czy moge jezdzic w takim stanie ? Auto zbiera sie ok ,pali do 7 w miescie , a naprawa sterownika to koszt od 350zł w zwyż! Prosze o porade, a moze ma ktos na zbyciu tanio taki sterownik do afn ?
  4. Dzieki ,za sugestie,sprawdze jeszcze dokręcenie tego filtra przed nastepną wizytą u mecha,Pozdrawiam
  5. Kurcze i juz sie pochwaliłem , a tu pojechałem do pracy ,było ok, postał 9 godzin i potem znów musiałem krecic dosc długo zeby odpalił jedno dobrze ze jak odpali to juz niegaśnie, ale niestety dalej jest cos nie tak , teraz jak mam przezroczysty wąż który łączy pompę z filtrem ,widzę ze w paliwie są bombelki powietrza , i jak sie zgasi silnik to widać jak ten kawałek wężyka wypełnia się powietrzem, skąd on zasysa te powietrze ? wczoraj odpalałem kilka razy i palił na dotyk, dzisiaj juz muszę pokrecić z 30 sek , lub nawet więcej.
  6. Dzięki za porady , usterka kosztowała mnie 100 zł, ale z tego co zauważyłem to gdybym jeszcze miał czas podrązyć sam , to kosztowała by mnie chyba 5 zł , po naprawie zauważyłem ,ze wymieniono mi tylko krótki przewód "łącznik " między pompą i filtrem teraz jest przeżroczysty przewód ,a był czarny ,oczywiscie powiedzieli mi ,że przyczy na , to kilka nieszczelnosci w układzie i takie tam , ale wymienili tylko ten przewód ,wiec musieli zacisnąc jakis kit by uzasadnic te 100 zł ..No cóż ale liczy się ze A4 znów odpala od dotyku:) oby jak najdłuzej!
  7. Dzięki za podpowiedz, przy wymianie filtra oczywiscie nalełem ropy i mocno dokręciłem no i było dalej tak samo , oddałem dziś auto na warsztat , zobaczymy co znajdą ,mam nadzieję że nic co mnie zrujnuje!
  8. Dzięki za pocieszenie , ale auto odpala tylko jak odkrece przewody od wtrysków i pokręce silnik jak bombelki powietrza znikną i zaczyna tryskać ropą to zakrecam zakretki i auto po 10 sek kręcenia odpala , ale za jakis czas gaśnie , tak jakby odcinało mu dopływ paliwa , wtedy mozna powtórzyć operację ....znów bombelki powietrza ,potem juz ropa leci do wtrysków, zakręcam odpala, chwilkę chodzi i znów to samo..Proszę podpowiedzcie gdzie jeszcze sam mogę szukać przyczyny ,bo filtr wymieniłem ,przewody paliwa od baku sprawdziłem pod względem drożności jutro sprawdzę jeszcze przekaznik pompy ,no i zawór odcięcia paliwa imo(chociarz w to ostatnie chyba nie jest przyczyną , bo gdyby , to wogóle nie pusciłby paliwa przy kręceniu, a jak pisałem wyzej paliwo po odkręceniu przewodów wtrysków płynie) pasek rozrządu jest ok, ale jego ustawienia juz sam raczej nie sprawdze:(chociarz powinno byc ok , bo samochód po jego załorzeniu śmigał ponad 100km jak burza!Tak więc pytam Was co jeszcze mogę sam zrobić przed wizytą w warsztacie????
  9. dzięki za podpowiedzi , myslę ze rozrząd jest ok, kłopot zaczął się po kilku godzinnym postoju auta pod kątem ,więc raczej moze zassał coś z baku przy odpaleniu ,bo odpalił od dotyku ,a za jakis 1 km zgasł no i odpaliłem go bez problemu na holu ,pojechałem do garażu i po zgaszeniu znów nie mozna go normalnie odpalić ,jak odklęciłem troszkę nakrętki z wtrysków i pokręciłem silnikem to paliwo się lało , po tej operacji silnik udało mi się odpalić ,ale po krótkiej przejazdze znowu zgasł i nie chce załapać ,co moge zrobic w niedziele ,na szybko ,bez serwisu ?wymiana filtra paliwa ,odpowietrzenie ,podajcie jakąś receptę ..może dolać jakies 10 litrów paliwa do baku bo moze pływak się zawiesił ,nie wiem co zrobić na teraz ?
  10. Zacznę od tego,że jestem świeżym posiadaczem niemieckiej mysli technicznej Audi a4 avant 96 ,110km(wczesniej Alfa 33 .. 145 ) i już po 5 miesiącach jestem załamany jakością techniczną ,bo wmawiano mi że AlfaRomeo to najbardziej awaryjne auto ,a tu po 5 miesiącach spokojnej jazdy a4 mam większe problemy niż po 8 latach jazdy AR ..ale mniejsza o to .. Jak w temacie ,dodam tylko ,że auto ma swieżutki rozrząd -zrobiłem może 100 km ,uszczelka pod głowicą tez wymieniona, ..po wczesniejszych kłopotach z mocą ,wymieniona plecionka, węże "od dolotu turbo" .. no i Wteraz po 2 dniach jazdy ok ..klops! Auto dzisiaj po 2 km gasnie na skrzyżowaniu i daje się odpalic tylko na holu (Mozliwa przyczyna..?wczesniej stało przodem na wzniesieniu ,ale w baku 1/3 paliwa ..czy mozliwe ze zanieczyszczenie dostało sie do układu paliwowego i jest sprawcą kłopotów? ..Co myslicie..filter paliwa ,pompa? Na holu pali i potem chodzi na jałowym można gazować ,jest moc i nagle ..po krótkiej przejazdce gaśnie i nie można go normalnie odpalić >proszę o poradę -jak najszybszą ,bo w poniedziałek rano muszę do pracy jechać ,albo na jakis warsztat!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...