Skocz do zawartości

zefir6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zefir6

Osiągnięcia zefir6

0

Reputacja

  1. Podepnę się pod temat, mam identyczny problem nagle zgasła tylna prawa pozycja, z tym że u mnie brak prądu we wtyczce z tyłu (sprawdzone żarówka), bezpiecznik OK bo przednia prawa pozycja świeci a są na jednym bezpieczniku, na fisie przekreślona żarówka, macie może jakiś ideas ? Jakiś moduł jest od tego pod kierownica czy coś bo nawet nie wiem od czego zacząć..
  2. To że świeci po przekręceniu kluczyka to normalka jak już wyżej ktoś napisał (ojciec ma tak w A3 np) , gorzej jak komuś nie gaśnie po wciśnieńciu hamulca, ja u siebie wymieniłem już czujnik przy pedale hamulca, kombinowałem z żarówkami, na Vagu 0 błędów, wszystko działa jak powinno a "BREMS LICHT" dalej świeci
  3. Panowie Dzięki wielkie jest pięknie . Odłączyłem wtyczkę od przepływki i bez różnic, w awaryjnym śmigałem. Po założeniu nowej przepływki ori boscha auto jeździ i to bardzo jeździ :>, mimo to jeszcze wrzucam logi powiedzcie czy teraz jest OK wszystko czy warto jeszcze coś podłubać http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3399a70805c3e357.html Dodatkowo zresetowałem ECU jak radził mstan.
  4. Czyli w moim przypadku powinienem wymienić przepływomierz (ten bez drucika :>) ? Czy ten czujnik przy intercoolerze ? Bo napisałeś na podstawie logów że przepływka czyta za mało zdecydowanie.. A mnie wydaje się że śmigam cały czas w trybie awaryjnym, stąd niedoładowanie. Dzięki.
  5. No ale ten "drucik" służy właśnie do pomiaru masy przepływającego powietrza, a nie temperatury. Można to wyczytać np tu: http://www.auto-online.pl/elektron/silnik/czujniki/przeplyw.htm.
  6. Powiedz mi w takim razie jeśli przepływomierz źle czyta (albo wogule) i auto przechodzi w tryb awaryjny, to czy mam winić element na zdjęciu ("przepływomierz" bez drucika) czy ten czujnik za interkulerem o którym piszesz ? Chyba w takim razie nie powinno się nazywać elementu na zdjęciu przepływomierzem, skoro nie mierzy przepływu tylko temperature szukam i szukam nie mogę się doszukać ani na forum ani na allegro jak wygląda ten czujnik, mogłbyś zapodać wiecej info? DZ
  7. No widzę że na wesoło z tymi przepływkami, tyle że czytam to i nic dalej nie kumam ( ma być czy nie ma być ten drucik), mateogda pisze: "Niczego ! Na zdjęciach są dwie różne przepływki." a zakładający temat oskaritto 2 posty niżej: "temat uwazam za zamkniety zmienilem przeplywke (oryginal z ASO) i moc wrocila :evil:" Znów w innym temacie krg1 pisze: "w mojej starej przepływce nie bylo jak to nazywacie rezystorka a w nowej jest. Jak byla stara auto nie chcialo isc." Szukając dalej informacji na forum znalazłem wypowiedź kolegi szogun0: "I nie ma tam drucików żadnych, bo to jest przepływomierz HFM - z gorącą płytką." a tu prosze: http://boschserviceweber.pl/boschparts/1/opis.htm i jednak w HFM też mamy drucik
  8. Zdjęcie mojego przepływomierza: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/47a8619bc838694c.html Zdjęcie kompletnego przepływomierza: Charakterystycznym elementem przepływomierza firmy Bosch jest platynowy drut.
  9. Koledzy zakupiłem dziś środek do czyszczenia przepływomierzy poczytałem trochę na forum myślałem ze warto spróbować :>, no ale po wyjęciu przepływomierza to nie ma co czyścić Większa fota: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/47a8619bc838694c.html Teraz mam pytanie: Jaki ktoś mógł mieć cel żeby wyjąć ten drucik? Czy bawić się w używki regenerowane cena ok 250-300zl, czy wywalić ok. tys. za nowy ? Czy po wymianie mogę się spodziewać sporej poprawy dynamiki ?
  10. Cześć, jak w temacie proszę o analizę logów i uwagi. Ważne informacje: 1) w aucie wymienione: filtr paliwa, powietrza, oleju, świece (ngk plat.), olej (motul x-cess), płyn chłod. Dwa mies. temu był robiony rozrząd komplet z pompa wody (bosch service), w tym tygodniu katalizatory out w zamian tłumiki przelotowe, będę również sprawdzał jak tam ciśnienie pompy paliwa. 2) auto kupiłem 2 mies temu od osoby (kobieta) która nie przekraczała 3000-4000 RPM (była właścicielem przez 3 lata) 3) Błędów silnika BRAK 4) Instalacja LPG jest zamontowana ale jeżdżę cały czas na PB98 gaz wyłączony coś z nim później zrobię. PROBLEM: Auto od zakupu zamulało po przekroczeniu ok. 4000 obrotów (do 4000tys. ciągnie super jak diesel), po ostrzejszej jeździe na dłuższej trasie trochę się odmulił, ale dalej nie jest dobrze. Po walce z VAGiem ( jestem świeżak w temacie) załączam logi (IV bieg) i proszę o pomoc w diagnozie za co się brać. Dzięki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5b990d38f5609fea.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/aa22c93b9fb7ad30.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f1fb0e818f030441.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6ed712341526941f.html
  11. Czy kolega tomcio1600 pozbył się już tego problemu ?? Bo mam u siebie to samo
  12. mam w domu A3 z tym silnikiem co ty rocznik 97', instalacja STAG 300 od roku śmiga absolutnie bezproblemowo do tego niska cena polecam.
  13. zefir6

    [B5 ADP] ile oleju

    3,5 l wchodzi wez sobie 4l kup to napewno jeszcze zostanie na dolewe
  14. Witeczka, chce wymienić olej w swoim dopiero co zakupionym A4 3.0 Q, nie wiem co było lane wcześniej (auto było serwisowane w audicy ale nie wiem co tam lali) wiem tylko ze był wymieniany regularnie co 15k km . Zalecanym olejem jest 5w30 ale jest to z tego co wiem olej typu "Longlife" czyli jak ktoś chce męczyć 30k km na jednym zalaniu. Ja zastanawiam się między 0w40, 5w40 oraz 5w50 marki Mobil1. Olej zmieniam co 10-12k km przebieg 160k km rocznik 2003, eksplatowany w UK, lubię pocisnąć (po odpowiednim rozgrzaniu oczywiście). Który radzicie i dlaczego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...