Skocz do zawartości

DANON17

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DANON17

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    NL

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DANON17

0

Reputacja

  1. mi to tak wygląda na jakąś rolkę najlepiej sciągnąć pasek i krecić rolkami . ogólnie ci powiem że twój silnik jak wynika z tego linku chodzi troche głośno . ale ponoć to normalne w 2,0 tfsi . Ja odnośnie mojego silnika już dałem rade z głośną pracą ,. Powiem jedno wymiana samego rozrządu nic nie daje dalej głośna praca zostaje mmmmm może trochę cichnie . w moim silniku doszedłem sam Wymiana kompletnego wałka rozrzadu wraz z nastawnikiem pomogła wreszcie chodzi jak normalna benzyna . Dalej nie umiem rozwiązać problemu z warkotem podczas dodawania gazu wiem na 90 procent gdzie tkwi problem za mała dawka powietrza i za pużne otwarcie klap w kolektorze . lecz ie wiem jak to wyregulować . czy też ustawić
  2. Glosnosc, czy czestotliwosc narasta? Ja p.., nie taniej by bylo silnik wymienic? stukot a dokładnie warkot . Jest to automat tak ze w momencie przełączenie na wyższy bieg warkot ustaje i znów zaczyna przy tych samych obrotach na biegu wyższym . wszystko Dzieje Się Przy Około 2000 Do 3000 Obrotów . nie wiem czy to jest istotne ale jeżeli zaczynam jeździć agresywnie ten warkot jest pRawie nie słyszalny. głoś9ność tego warkotu jest zależna od obrotów . częstotliwość -pod względem obrotów jest szybsza za każdym razem . Ten warkot jest więcej słyszalny jak silnik jest gorący . na zimnym silniku jest ale tak nie irytuje na chwilę obecną mysle że wymiana silnika pochłoneła by mniej szukam silnika na allegro jest pare ale jest troche drogi może znacie kogoś co ma do sprzedania na chwilę obecną mysle ze sam słupek bo ospprzet już mam .
  3. stukot a dokładnie warkot . Jest to automat tak ze w momencie przełączenie na wyższy bieg warkot ustaje i znów zaczyna przy tych samych obrotach na biegu wyższym . wszystko Dzieje Się Przy Około 2000 Do 3000 Obrotów . nie wiem czy to jest istotne ale jeżeli zaczynam jeździć agresywnie ten warkot jest pRawie nie słyszalny. głoś9ność tego warkotu jest zależna od obrotów . częstotliwość -pod względem obrotów jest szybsza za każdym razem . Ten warkot jest więcej słyszalny jak silnik jest gorący . na zimnym silniku jest ale tak nie irytuje .
  4. Poprostu brak mi już sił i pieniedzy . Posiadam 2,0 tfsi audi CAEB 155 kW 1 .brał olej - zrobiłem \ tloki pierścienie nowe turbo - sprawe załatwiły 2 pojeżdziłem i trochę i pojawiły się dziwnie stuki a raczej szuranie dziwny stukot . mechanik powiedział : do wymiany łąńcuch zamówiłem u dilera wszystko 3 łańcuchy dwa mnapinacze siedem śliizgaczy wszystkie nowe śruby wariator itp . niesamowite koszty rozrzad wymieniłem błąd przestawienia wału względem wałków zniknął . ale tylko błąd a dziwna praca stukanie pozostało . Mechanik powiedzieł nic innego nie pozostało tylko uszkodzone wtryskiwacze oraz popychacz pompy fsi bardzo głośno pracują i to cała przyczyna wymieniłem odrazu wszystkie wtryskiwacze wraz z listwą oraz ten popychacz wtryskową lecz problem stukania pozostał . Pojawił się następny problem czujnik położenia klap w kolektorze ssącym . Trzeba wymienić kolektor wraz z czujnikiem . wymieniłem kompletny kolektor wraz z wakui sensorem klap z czujnikami prosto od dilera koszt 1600 zł . błąd zniknął ale stukot pozostał . Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu jak poprostu słyszę jakby klapy w kolektorze zapóżno sie otwierały i z tego powstaje dziwny warkot . postanowiłem trochę porobić sam. Zablokowałem klapy w położeniu całkowitego otwarcia i warkot zmniejszył się 90% jest bardzo mało słyszalny . ale wiem że jest to żadne rozwiązanie ponieważ nie działa to tak jak powinno . proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem.
  5. Poprostu brak mi już sił i pieniedzy . Posiadam 2,0 tfsi audi CAEB 155 kW 1 .brał olej - zrobiłem \ tloki pierścienie nowe turbo - sprawe załatwiły 2 pojeżdziłem i trochę i pojawiły się dziwnie stuki a raczej szuranie dziwny stukot . mechanik powiedział : do wymiany łąńcuch zamówiłem u dilera wszystko 3 łańcuchy dwa mnapinacze siedem śliizgaczy wszystkie nowe śruby wariator itp . niesamowite koszty rozrzad wymieniłem błąd przestawienia wału względem wałków zniknął . ale tylko błąd a dziwna praca stukanie pozostało . Mechanik powiedzieł nic innego nie pozostało tylko uszkodzone wtryskiwacze oraz popychacz pompy fsi bardzo głośno pracują i to cała przyczyna wymieniłem odrazu wszystkie wtryskiwacze wraz z listwą oraz ten popychacz wtryskową lecz problem stukania pozostał . Pojawił się następny problem czujnik położenia klap w kolektorze ssącym . Trzeba wymienić kolektor wraz z czujnikiem . wymieniłem kompletny kolektor wraz z wakui sensorem klap z czujnikami prosto od dilera koszt 1600 zł . błąd zniknął ale stukot pozostał . Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu jak poprostu słyszę jakby klapy w kolektorze zapóżno sie otwierały i z tego powstaje dziwny warkot . postanowiłem trochę porobić sam. Zablokowałem klapy w położeniu całkowitego otwarcia i warkot zmniejszył się 90% jest bardzo mało słyszalny . ale wiem że jest to żadne rozwiązanie ponieważ nie działa to tak jak powinno . proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...