Skocz do zawartości

KrissoPL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KrissoPL

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Wawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KrissoPL

1

Reputacja

  1. Witam Panowie i Panie. Od jakiegoś czasu pomykam sobie bardzo przyjemną A4 ale wygląda na to że będę chciał albo wymienić ją na nowsze A6 albo na samochód innej marki ale większy. Bardzo przyjemnie mi się jeździ ale coraz częściej okazuje się że potrzebuję jednak większego, bardziej ładownego auta. Ponieważ auto kupilem okazyjnie od znajomego a rozpiętość cen na allegro powala, absolutnie nie wiem ile moje audi może być warte i automatycznie nie potrafię sobie kompletnie przeliczyć sprzedaży plus inwestycji w inne auto Stąd też prośba do was jako starych wyjadaczy żeby podpowiedzieć jakie reanie pieniądze mogę wziąć wrzucając je na otomoto czy allegro. Parę słów o aucie: 2002 rok, czarny Avant 1.8T AVJ. Pakiet S-line wewnętrzny ze wszystkimi podświetleniami, dekorami i półskórami z tkaniną Speed. Z zewnątrz niższy zawias. 18" felgi z praktycznie nowymi oponami kierunkowymi Uniroyal Rainsport. Komplet nowych stalówek 16" z nowymi oponami na zimę. Dodatkowo również kompletne zawieszenie czyli amortyzatory i sprężyny od seryjnej wersji bez "S". Wnętrze bardzo zadbane, zużycie widać tylko na włączniku światel i rączce drzwi kierowcy. Zainstalowane RNSE razem z koszem, klimatyzacją 2DIN i popielniczką 2DIN. Auto ma przejechane 210 tyś oryginalnego przebiegu. Miało malowany tylny prawy błotnik po przycierce, reszta nigdy nie ruszana. Na tą chwilę wyłazi mu trochę ruda na nieszczęsnych przednich nadkolach. Reszta lakieru ładna, z normalnymi drobnymi ryskami czy śladami od kamyków i innego syfu. Do zrobienia niedługo będzie rozrząd. Wymienione z przodu wszystkie wahacze i końcówki, komplet filtrów i płynów. Wszystko w aucie działa i ja osobiście nie mam się do czego przyczepić. Aaaa- ułamana klameczka od schowka centralnego. No i teraz pytanie - bazując na tym opisie i poniższych zdjęciach (sprzed 3 lat ale auto wiele się nie posunęło jeśli mam być szczery) - ile realnie jest warte? http://zapodaj.net/a11424a8f7624.jpg.html http://zapodaj.net/d70788abd4cf5.jpg.html http://zapodaj.net/67d6bb2776484.jpg.html
  2. Panowie jeszcze pytanie mam. Otóż wszystko podpięte i działa zawodowo, została tylko kosmetyka. Tunel mam przerobiony 1DIn, kosz 2 DIN i klimatronic też 2 DIN. Spiołki mam dwie - moją 1 DIN i nową 2DIN i teraz pytanie. Czy rezać tą półeczkę oryginalną od popielniczki 1 DIN czy może skubnąć popielniczkę 2 DIN i ją dopacować ? Ma ktoś doświadczenie co będzie lepiej wyglądać i z czym będzie mniej problemu? Na pierwszy rzut oka, dopasowując popielniczkę 2DIN do tunelu 1DIN można albo podciąć popielniczkę od tyłu albo mocowania w tunelu w które wchodzi półeczka od popielniczki 1 DIN Jakieś sugestie?
  3. Dzięki wielkie za info. Mam jeszcze problem z tunelem środkowym i już właściwie szukam oryginalnego 2din ale teraz do mnie dotarlo że może jeszcze zapytam. Kosz mam aluminiowy, klime 2din i popiołke 2din… swoj tunel podcialem w domu do kosza żeby pasował. Generalnie wyciałem tak że kosz dochodził z milimetrową przerwą ale na wizus nic już tam nie haczyło. Po skręceniu śróbami doszedł idealnie ALE problem się pojawił kiedy przymierzyłem na blacie wszystko do kupy. Po włożeniu wizytownika kubka itd okazało się że górna część tunelu jest jakby za ciasna. ESP i kubek zahaczaja o boki tunelu tak że nie da się wcisnąć ESP ani wysunąć kubka. Ktoś się z tym spotkał kto wycinał tunel ?
  4. Podeślijcie jakiegoś linka jaki konkretnie zestaw kupowaliście do siebie pliz
  5. No dobra to teraz jest tak:) Fota co mam w aucie i co mam na stole i teraz czy muszę coś zmieniać/przepinać ? Wychodzi że jest jedna wolna kostka http://zapodaj.net/5fc203050177d.jpg.html http://zapodaj.net/0a2fab7ebad97.jpg.html
  6. Koleś w zakładzie Car audio zobaczył auto, powiedziałem co wyjmuje i co chce włożyć i od razu przybiegł z tym przejściem. Dodał nawet że can będę musiał podciągnąć i przejście na diversity…brzmiał jakby od razu wiedział o co chodzi i nie chce mi się wierzyć by dał mi nie to co trzeba. W drugiej kostce standardowo są głośniki. To gdzie w takim razie CAN powinien być podpięty? Albo inaczej, czy poza tymi dwoma kostkami ISO coś jeszcze powinno być wpięte? Zapewne brakuje mi tych dwóch mniejszych kostek na górze które są kluczowe…tak? http://zapodaj.net/0979cf499fa2d.jpg.html Dodam jeszcze że nie mam sterowania w kierownicy, zmieniarki ani żadnych innych bajerów ani też systemu BOSE Chciałbym póki co uruchomić samą jednostkę
  7. Proszzz... http://zapodaj.net/59b8fd9b445d3.jpg.html to jest druga strona przejsciowki w ktora ma wejsc kostka ISO z zasilaniem z auta Dla ułatwienia dodam że na czewrwonym jest napisane zasilanie po stacyjce, na pomarańczowym podświetlenie a na szarym phone mute. Yyyy… czyli żaden nie jest sygnałem CAN…?
  8. Są w tej przejściówce miedzy ISO-RNSE. wychodza z kostki zasilajacej a ten niebieski bezposrednio z kostki z rnse
  9. Panowie, przebrnąłem przez kilka stron tematu i mam dosyć… Sytuacja dla wyjadaczy pewnie oczywista. Miałem włożonego Concert II, chcę przejść na RNS-E. Mam przejściówkę antenową Diversity i mam też przejściówkę gdzie z jednej strony mam dużą kostkę RNSe a z drugiej dwie ISO wiadomo i oprócz tego trzy luźne przewody do podpięcia. Niebieski który wchodzi bezpośrednio do kostki rnse oraz żółty i czerwony które wychodzą od strony ISO. Rozumiem że są to zasilania i CAN ? Gdzie mam to wpiąć żeby pacało bo nie chce potem siedzieć z rozbebeszonym autem i się zastanawiać
  10. Może i głupie pytanie, ale w takim razie skoro te z Alledrogo nie mrugają i wszystko z nimi ok, to opłaca się iść w zestaw od Tomnika który nie kosztuje 5zł..?
  11. Co prawda B6 ale czy kupował ktoś coś takiego? http://allegro.pl/audi-a4-b6-avant-oswietlenie-wnetrza-postoj-led-i5005285298.html Gotowy zestaw plug and play. Zastanawiam się tylko czy nie mruga bo niestety większość allegro podobnych produktów może i nie wywala błędów na desce ale potem np. mrugają te żarówki na zgaszonym aucie. Jaki nick miał kolega tutaj który robił samodzielnie te moduły oświetleniowe? Podobno były najlepszym i niezawodnym rozwiązaniem
  12. Dzięki kolego Jeżeli diesel to 930J lub 930JX A jeżeli benzyna 930K lub 930KX W sensie żebym dobrze skumał - jeśli kupię od diesla to ma być 930J lub JX a jeśli od benzyny to 930K lub KX tak? Od ktorego roku weszly kolorowe?
  13. A to nie jest po prostu kwestia tego że przez pierwszy moment na górze nie ma jeszcze oleju i zanim pompa pchnie go do góry to słyszysz po prostu głowicę która zapracuje na sucho? Niech jeszcze inni się wypowiedzą ale ja bym tak obstawiał
  14. Nie będę widać wyjątkiem i również w tym temacie zapytam mądrzejszych kolegów Mam autko z czerwonym FISem w dodatku rozlanym więc jak już wymieniać to na kolor. Jakiego numeru szukać? Moj B6 ma nr VIN WAUZZZ8E93A035133 i w dowodzie ma wbitą pierwszą rejestrację 05.07.2002 Potwierdźcie proszę jaka będzie końcówka do mnie - R? Dzięki kolego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...