Skocz do zawartości

fabian8211

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fabian8211

Informacje

  • Imię
    Fabian
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia fabian8211

0

Reputacja

  1. Podpinam się pod temat , gdzie jest fachowiec od uszczelniania pomp 1,9 tdi 110km w okolicach sosnowca?
  2. Witam , mam problem tego typu: Wskaźnik paliwa pokazuję 1/2 w baku ale świeci się rezerwa , licznik 1/2 fis a jak zatankuję po korek to jest wskaźnik ponad stan, czy da się przestawić samą wskazówkę?
  3. Nie wykluczam ze kupiłem wadliwe N75 , dziś zauważyłem że po odpaleniu gruszka się podnosi , lekko opada i znowu się podnosi i tak z 3 razy potem jest lekko w górę. we wtorek przyjdzie wakuometr i wszystko się wyjaśni, dzięki za pomoc Ok dzięki sprawdzę we wtorek ja przyjdzie mi wakuometr Przyczyna znaleziona, uszkodzony był przewód gumowy łączący rure z tworzywa z dolotem taka krótka ok. 20 cm , uszkodzenie mało widoczne bo dziura była zaraz obok opaski zaciskowej.
  4. Sprawdze jutro , może problem z dolotem , ale najpierw podjade na warsztat i sprawdzą wakumometrem gdyż ja takiego nie posiadam Sprawdze jutro , może problem z dolotem , ale najpierw podjade na warsztat i sprawdzą wakumometrem gdyż ja takiego nie posiadam a jakie powinny być wskazania na wakumometrze ? Może sobie sprawie taki bo na allegro nie drogo można kupić
  5. turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar Pomysły sie skończyły, N75 nowy założony, przewody nowe, geometria wyczyszczona, sztanga pracuje po odpaleniu silnika, i po 3200obr/min łapie muła, po odłączeniu przepływki odrazu jest muł i nadal błąd 4 Faults Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation, wszysko sprawdzone po 3 razy wiec dobrze podpięte,
  6. JUTRO KUPUJE NOWE PRZEWODY I N75 BO TEN COS JAKBY POKLEJONY BYŁ KIEDYS, JUTRO KUPUJE NOWE PRZEWODY I N75 BO TEN COS JAKBY POKLEJONY BYŁ KIEDYS, Przewody wymienione N75 zamówione , po podmianie z n18 jest poprawa ale dalej wyłącza turbo przeważnie na 4 lub 5 biegu, dzwignia sztanga gruchy chodzi lekko ale czy jest możliwość że jak n18 jest nieszczelny to zakuci prace n75 i będzie w trybie awaryjnym ? Teraz zaślepiłem weżyk z vacum do n18 bo wczesniej nie podnosił sztangi i słabo zasysał.
  7. kolego zlikwidowałeś usterkę mam to samo , cieknie na łączeniu rurki z gwintem doprowadzającym olej do turbiny ,daj znać czy naprawiłeś czy wymieniłeś na nową
  8. Turbo było w serwisie i zmienna geometria wyczyszczona , zawory n75 podmieniane , wężyki podciśnienia sprawdzałem, wcześniej problem był po osiągnięciu 110km/h teraz zaraz po odpaleniu, przed logami błędy skasowane , tylko został błąd 17964 turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar Turbo było u lekarza od turbin i jest ok tylko geometria została wyczyszczona bo było troche syfu Podłączyłem przewód z vacum do gruchy i turbo chodzi ładnie , jeszcze raz chyba sprawdze podciśnieniowe węzyki,
  9. Turbo było w serwisie i zmienna geometria wyczyszczona , zawory n75 podmieniane , wężyki podciśnienia sprawdzałem, wcześniej problem był po osiągnięciu 110km/h teraz zaraz po odpaleniu, przed logami błędy skasowane , tylko został błąd 17964 turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar Turbo było u lekarza od turbin i jest ok tylko geometria została wyczyszczona bo było troche syfu
  10. Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km http://vaglog.pl/log_212494.html http://vaglog.pl/log_212495.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...