Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logow w audi 1,9 tdi afn 110km 003 011


Quba_88

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy moglby ktos zerknac na te logi i powiedziec czy jest wszystko dobrze .

003 http://vaglog.pl/log_211707.html

011 http://vaglog.pl/log_211708.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest dobrze zaczynasz mieć przeładowanie turbiny moja rada usuń katalizator ze środka zostaw puszkę i przegoń auto powinno pomóc.Dobrze zawsze robić komplet logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob to co ci napisałem możesz dodatkowo rozruszać sztangę ręcznie ale brak katalizatora pozwoli turbo oddychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam na tel zadnych notatek ale z tego co pamietam Dynamicznie robi się 03,04,08,10,11 bs 00,03,11 statycznie 00,01,03,04,08,10,11,13 dalsze grupy w vp są juz mało istotne.

W tym silniku bardzo ważne jest aby sprawdzić dawkę paliwa i kat wtrysku o czym chyba zapomniałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka lekko podejrzana ograniczenie dymienia troche fiksuje, najlepiej było by podmienić na sprawną i zobaczyć co sie bedzie działo, kąt wtrysku 10 powinno być ok 55, dawka paliwa 3,2 według mnie tez ok, egr działa, kierownice napewno pracują ale cisnienie faluje więc cos jest nie teges moze byc problem z podcisnieniem lub przybrdzone kierownice, korekcje ok 0,80 na wszystkim wtryskach więc nie jest zle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kąt do poprawy

wywalenie drożnego katalizatora nie da żadnej poprawy, nie da żadnego oddechu turbinie, mało tego turbine bez kata prędzej szlak trafi bo spaliny z większym impetem będą atakować wirnik i temp spalin będzie niższa co może przyspieszyć problem z zacinającym się vnt, nie wspomnę o smrodzie po wywaleniu kata, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień filtr powietrza na nowy i zrób 008d, temp w dolocie 40C przy obecnych max 5C na dworze powinna dawać do myślenia że tam coś nie gra, że turbo mieli i grzeje powietrze zamiast pompować albo że smic nie spełnia swojego zadania, obejrzyj go z zewnątrz czy czasem nie są po krzywione blaszki lub nie jest zabity piachem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka lekko podejrzana ograniczenie dymienia troche fiksuje, najlepiej było by podmienić na sprawną i zobaczyć co sie bedzie działo, kąt wtrysku 10 powinno być ok 55, dawka paliwa 3,2 według mnie tez ok, egr działa, kierownice napewno pracują ale cisnienie faluje więc cos jest nie teges moze byc problem z podcisnieniem lub przybrdzone kierownice, korekcje ok 0,80 na wszystkim wtryskach więc nie jest zle.

Dawka paliwa jest dobrze to wiem jedynie kat do poprawy. Egr - byl czyszczony w tamtym roku wraz z kolektorem. A co jest nie tak z przeplywka oraz z podcisnieniem moglbym troche o lepsze wyjasnienie ??

statyczny kąt do poprawy

wywalenie drożnego katalizatora nie da żadnej poprawy, nie da żadnego oddechu turbinie, mało tego turbine bez kata prędzej szlak trafi bo spaliny z większym impetem będą atakować wirnik i temp spalin będzie niższa co może przyspieszyć problem z zacinającym się vnt, nie wspomnę o smrodzie po wywaleniu kata, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień filtr powietrza na nowy i zrób 008d, temp w dolocie 40C przy obecnych max 5C na dworze powinna dawać do myślenia że tam coś nie gra, że turbo mieli i grzeje powietrze zamiast pompować albo że smic nie spełnia swojego zadania, obejrzyj go z zewnątrz czy czasem nie są po krzywione blaszki lub nie jest zabity piachem

Lepiej nie wyrzucac katalizatora czyli jest wporzadku? A jesli chodzi o filtry do byly wymieniane wraz z olejem miesiac temu. A o tym, co piszesz kolego ze moga byc pokrzywione blaszki lub zawalony piachem to chodzi o intercooler?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, o intercooler, według mnie kat ok a przepływka lub sterowanie turbo fiksuje, zrób jeszcze raz logi dynamiczne 003 008 011 tylko osobno każdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, o intercooler, według mnie kat ok a przepływka lub sterowanie turbo fiksuje, zrób jeszcze raz logi dynamiczne 003 008 011 tylko osobno każdy

003 http://vaglog.pl/log_212416.html

008 http://vaglog.pl/log_212415.html

011 http://vaglog.pl/log_212414.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę sterowanie turbo się buja ale tyle jeszcze może być

nie domaga przepływka i jeżeli nie planujesz czipować auta i podnosić mu moc no to ją wymień na nowa, najpierw możesz spróbować ją wyczyścić, może to pomoże może nie, spróbować można, a jak planujesz czipowac to nic nie musisz robić, tuner skoryguje niedomaganie przepływki i będzie mierzyć jak nówka ze sklepu

a jak rzadko potrzebujesz 100% mocy, teraz powiedzmy jest 90% no to możesz olać sprawę bo auto jest zdrowe i w tej chwili co drugiego takiego samego odjedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km

http://vaglog.pl/log_212494.html

http://vaglog.pl/log_212495.html

Edytowane przez fabian8211
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km

http://vaglog.pl/log_212494.html

http://vaglog.pl/log_212495.html

turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie ma siły odrazy po odpalenie ??? Po mojemu robiles loga juz w awaryjnym lub masz nie podłączone podciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie ma siły odrazy po odpalenie ??? Po mojemu robiles loga juz w awaryjnym lub masz nie podłączone podciśnienie.

Turbo było w serwisie i zmienna geometria wyczyszczona , zawory n75 podmieniane , wężyki podciśnienia sprawdzałem, wcześniej problem był po osiągnięciu 110km/h teraz zaraz po odpaleniu, przed logami błędy skasowane , tylko został błąd 17964

Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km

http://vaglog.pl/log_212494.html

http://vaglog.pl/log_212495.html

turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar

Turbo było u lekarza od turbin i jest ok tylko geometria została wyczyszczona bo było troche syfu

Edytowane przez fabian8211
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę sterowanie turbo się buja ale tyle jeszcze może być

nie domaga przepływka i jeżeli nie planujesz czipować auta i podnosić mu moc no to ją wymień na nowa, najpierw możesz spróbować ją wyczyścić, może to pomoże może nie, spróbować można, a jak planujesz czipowac to nic nie musisz robić, tuner skoryguje niedomaganie przepływki i będzie mierzyć jak nówka ze sklepu

a jak rzadko potrzebujesz 100% mocy, teraz powiedzmy jest 90% no to możesz olać sprawę bo auto jest zdrowe i w tej chwili co drugiego takiego samego odjedzie

A czy z IC wszystko wporzadku?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie ma siły odrazy po odpalenie ??? Po mojemu robiles loga juz w awaryjnym lub masz nie podłączone podciśnienie.

Turbo było w serwisie i zmienna geometria wyczyszczona , zawory n75 podmieniane , wężyki podciśnienia sprawdzałem, wcześniej problem był po osiągnięciu 110km/h teraz zaraz po odpaleniu, przed logami błędy skasowane , tylko został błąd 17964

Proszę o analizę logów brak mocy w pełnym zakresie obrotów błąd 17964 silnik 1,9 TDI 110 km

http://vaglog.pl/log_212494.html

http://vaglog.pl/log_212495.html

turbo nie wytwarza ciśnienia w całym zakresie obrotów masz około 1000 mbar

Turbo było u lekarza od turbin i jest ok tylko geometria została wyczyszczona bo było troche syfu

Podłączyłem przewód z vacum do gruchy i turbo chodzi ładnie , jeszcze raz chyba sprawdze podciśnieniowe węzyki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasowało by sprawdzic wakuometrem jakie jest podcisnienie a nastepnie sprawdzić cała instalacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...