Skocz do zawartości

Rafik0117

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafik0117

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Markuszowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Rafik0117

0

Reputacja

  1. Witam mój problem polega na tym że przy niskich temp auto nie chce grzać w środku wiec postanowiłem wyczyścić (odkamienić) układ wszystko fajne dużo syfu poszło ale grzania nie ma dalej myślałem że nagrzewnica całkiem zatkana ale po ściągnięciu węża powrotowego nagrzewnicy przy odpalonym silniku wcale nie idzie płyn, wiec dalej, ściągam zasilanie nagrzewnicy które idzie od reduktora gazu (parownika) i dalej nic, kolejnym wężem był wąż zasilający parownik i to też nic. Pytanie do was czy na wolnych obrotach cały czas powinien iść płyn z zasilania bo u mnie płyn leci dopiero koło 2-3 tyś. obrotów, miał ktoś taki przypadek ? Ktoś ma jakieś pomysły? video-1544877401.mp4
  2. Pomysl że spirytusem nie jest zły z tym że widzialna i dostępna część pracownika to jakieś 1/6 Tak jak na filmiku widać gość wkłada tam rureczke i próbuje oczyszczać parownik po kolei nie wiedząc dokładnie w którą stronę leci strumień tego środka. Właśnie chodzi mi może o jakąś piankę którą mógłbym zaaplikowa rurką
  3. Witam ja też kiedyś miałem ten problem miskę ściągałem i zakładałem z 3 razy aż w końcu okazało sie ze to nie uszczelnienie jest problemem tylko czujnik temperatury oleju który jest zaraz nad nią z czujniczka puszczał się olej i sączył się centralnie na miske, faktycznie wyglądało to tak jak by uszczelnienie było felerne. Pozdrawiam
  4. Witam 2 dni temu zepsuł mi się wentylator nawiewu, po wyjęciu go ukazał mi się niemiły widok, otóż parownik klimy i nie tylko są dość dobrze zagrzybione i chciałbym dowiedzieć się czym go ładnie wyczyścić, myślę też że grzybek był przyczyną niemiłego zapachu po wyłączeniu sprężarki mimo że 4 i 2 tyg, temu ozonowałem klime. Co myślicie o tym . Pozdrawiam
  5. Witam potrzebuje na szybko od osoby dobrze obeznanej w gwincie itd. dowiedzieć się jednej sprawy, otóż moja A4 jeździ około -90mm od serii na 215.45 i 215.40 R17 na 9 i 8.5 calowej feldze i więc przeważnie nie ma mowy o jakim kolwiek komforcie czasem jest całkiem nieźle ale jazda w dłuższą trasę jest męcząca. Wczoraj wysłałem moje amortyzatory do regeneracji może podpowie mi ktoś czy jakbym zlecił im lekkie utwardzenie amorków to lepiej by się jeździło czy właśnie odwrotnie. Pozdrawiam
  6. Witam zakładam nowy temat ponieważ nie bardzo mogę znaleźć pomoc. Więc zacznijmy od początku w aucie mam aktywny BOSE bez subwoofera, na oryginalnym radyjku wszystko ładnie pięknie, bez żadnych zakłóceń, zmiana radia (Peying py-9909) i oczywiście kupno adaptera BOSE wszystko podłączone też ładnie gra, ale po odpaleniu słychać alternator, zmieniłem inne (też jakiś Peying) i to samo. Myślę że to będzie wina samego adaptera, czy ktoś poleca jakiś inny dobry adapter lub może ktoś uporał się z takim problemem proszę o odp z góry dzięki. Pozdrawiam
  7. Rafik0117

    Naprawa Gwintu

    Ok wielkie dzięki zadzownie zapytam, czyli uważasz że lepszy będzie H&R ?
  8. Rafik0117

    Naprawa Gwintu

    Witam. W mojej A4 padł gwint H&R (wylany tylny amor) więc kupiłem od znajomego FK jak się później okazało z takim samym problemem, i tu pytanie do troche bardziej obeznanych w temacie który gwint regenerować H&R-a czy FK czy może porostu kupić nowy, i jaki mniej więcej koszt takiej oto operacji ? Pozdrawiam.
  9. witam a co myślicie o swapie z 2.6 na 2.8 da rade ? i jakie koszty pozdrawiam
  10. sprawdź peying alien py-9909 lub 9905 (droższy)
  11. Rafik0117

    Problem z gazem Stag300

    Witam panowie pisze z myślą że ktoś słyszał o takim problemie, otóż wczoraj wsiadając do auta po praktyce odpaliłem go awaryjnie na gazie, od tego odpalenia auto nie pali na jeden albo dwa cylindry i tu pytanie czy mogły paść wtryskiwacze czy może uszkodzona membrana w parowniku, na benzynie działa normalnie i ciągnie jak powinna Pozdro all Dobra temat uważam za zamknięty po nocy na lekkim mroziku wtrysk puścił
  12. sprawdzałeś ciśnienie sprężania ? jak nie to sprawdź i porównaj wyniki i pisz co dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...