Skocz do zawartości

Darcsamael27

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darcsamael27

Informacje

  • Imię
    Tom
  • Miasto
    Kat

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Darcsamael27

0

Reputacja

  1. Witam. Dolacze sie do tematu. Ja mam podobny problem. A mianowicie. Silnik temperature lapie mi idealnie szybciutko bez problemow 89 stopni idealnie gdyby nie jeden problem. Gdy jezdze trzymajac sie ponizej 3500 obrotow , to silnik chodzi perfekcyjnie . Gdy przekrocze 3500 obrotow to po 2 min jazdy temp. Zaczyna spadac. Dolna jej wartosc zalezna jest od predkosci np jadac 150-160 km/h temperatura spadnie nawet do 60 stopni. Gdy zjade z autostrady i wjade w miasto trzymajac sie np. 80 km/h to po 2-3 min temp wroci do 89 stopni . CZyli jezdzac dzien w dzien trzymajac sie ponizej 3500 obrotow nigdy temp mi nie spadnie , zas jadac szybciej to temp silnika swiruje. Termostaty 2 rozne wkladalem nowe, plyn nowy, uklad prZeczyszczony i odpowietrzony , nowet sprzeglo wiskotyczne mam nowe, jutro wymieniam cZujnik. Od momentu wlacZenia silnika wentylator na starym i nowym wisko lazi jak opetany. Jak zakrylem workiem chlodnice to problemow z temp powyzej danej predkosci nie wystapil. Wynika ze obieg wody jest caly czas na duzym i bed powietrza i wentylator tak mocno chlodza. Ale wisko nowe 2 nowe termostaty sprawdzane itp. NajbardZiej mnie zastanawia ta granica 3500 obrotow ponizej ktorej jest super a powyzej nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...