-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O prymuss64
Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Siewierz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
296 wyświetleń profilu
Osiągnięcia prymuss64
0
Reputacja
-
5,3l ale wiadomo że wszystko nie zleci +- 5l Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
Ja wlewam 5W40 Shell diesel ultra od 5 czy 6 lat i jest ok. P.S dość niski przebieg jak na te latka Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
Witam wszystkich, interesuje mnie w jakich sterownikach ECU (nr sterowników)bo były chyba różne, można wgrać mapy przez kabel a w jakich trzeba lutować kości. Chodzi o sterowniki silnika AKN. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
Tak trzeba ściągnąć przód, wymieniałem rok temu pełny komplet razem z paskami klinowymi robocizna 350 z korekcją kąta wtrysku. Polecają rozrząd firmy Ina a ja założyłem ruville. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
-
Śmiało zaślepiaj , komp błędu nie wyświetli Wysłane z mojego LG-D405n przy użyciu Tapatalka
-
Nigdy 6 nie włączam poniżej 100 km/h Wysłane z mojego Optimus L9 przy użyciu Tapatalka
-
Tankowanie pod sam korek - autostrada - odległość 102 kilometry , prędkość 120 do 140 km/h -stacja benzynowa - tankowanie pod sam korek - wynik 6,2 l. średnio w cyklu mieszanym 7,5 l / 100 km. Przy naprawde ostrej jeździe 9 - 10 litrów w cyklu mieszanym. Wysłane z mojego Optimus L9 przy użyciu Tapatalka
-
10w40?????????
-
Czujnik temperatury zewnętrznej powinien być chyba w zderzaku zamontowany
-
Myślę że nie ma co kombinować bo można przedobrzyć po za tym nie czuje potrzeby większej mocy (na razie)
-
Posiadam 2,5 tdi AKN B5 z 2000 r. od 4 lat , zaraz po zakupie zastanawiałem się (co ja narobiłem) cały czas bałem się (przez pierwszy rok) że zaraz coś padnie ale trudno pomyślałem że czas pokaże . Wymiany oleju co 10 tyś. 5/40 , przy wymianie rozrządu sprawdzone wałki - stan bdb. Wymieniona odma , filtr paliwa , zawieszenie , klocki , tarcze a przed zakupem regenerowana pompa w serwisie bosch , nowe turbo. Moc auta jest chyba na dobrym poziomie bo potrafie wyprzedzić 1,9 130 KM . Używam obrotów do zakresu 4000 (mam ciężką nogę) autko zbiera się od niskich obrotów bardzo dobrze i nie traci mocy na wyższych. Przebieg oryginalny sprawdzony 350 tyś.z tego ja zrobiłem 90tyś. Lecz czeka mnie po 4 latach grubszy wydatek bo dwumasa się kończy ale to po części mój styl jazdy jest winny oprócz tego narazie nie zauważyłem innych niepokojących objawów. auto napewno zostanie u mnie do ostatnich swoich dnni. Niestety ale jak się chce jeździć to trzeba naprawiać bo nic nie jest wieczne i dotyczy to nie tylko silników 2,5 tdi bo wcześniej miałem 1,9 afn i też wychodziły podobne historie. Ja narazie po 4 latach na 2,5 tdi nie powiem złego słowa (może trafiłem na taki model że ktoś wcześniej też o niego dbał) ale tak jak napisałem na początku - czas pokaże Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
-
Witam od dwóch lat jestem szczęśliwym pisiadaczem audi a4 b5 2,5 tdi v6 AKN. Ogólnie z marką Audi od 4 lat. Pozdrawiam.[emoji1]