Skocz do zawartości

prymuss64

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O prymuss64

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Siewierz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

296 wyświetleń profilu

Osiągnięcia prymuss64

0

Reputacja

  1. prymuss64

    Olej A4 B5

    5,3l ale wiadomo że wszystko nie zleci +- 5l Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  2. prymuss64

    Olej A4 B5

    Ja wlewam 5W40 Shell diesel ultra od 5 czy 6 lat i jest ok. P.S dość niski przebieg jak na te latka Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam wszystkich, interesuje mnie w jakich sterownikach ECU (nr sterowników)bo były chyba różne, można wgrać mapy przez kabel a w jakich trzeba lutować kości. Chodzi o sterowniki silnika AKN. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  4. Tak trzeba ściągnąć przód, wymieniałem rok temu pełny komplet razem z paskami klinowymi robocizna 350 z korekcją kąta wtrysku. Polecają rozrząd firmy Ina a ja założyłem ruville. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  5. Śmiało zaślepiaj , komp błędu nie wyświetli Wysłane z mojego LG-D405n przy użyciu Tapatalka
  6. Nigdy 6 nie włączam poniżej 100 km/h Wysłane z mojego Optimus L9 przy użyciu Tapatalka
  7. prymuss64

    ile pali wam?

    Tankowanie pod sam korek - autostrada - odległość 102 kilometry , prędkość 120 do 140 km/h -stacja benzynowa - tankowanie pod sam korek - wynik 6,2 l. średnio w cyklu mieszanym 7,5 l / 100 km. Przy naprawde ostrej jeździe 9 - 10 litrów w cyklu mieszanym. Wysłane z mojego Optimus L9 przy użyciu Tapatalka
  8. prymuss64

    Co to jest?

    Czujnik temperatury zewnętrznej powinien być chyba w zderzaku zamontowany
  9. Myślę że nie ma co kombinować bo można przedobrzyć po za tym nie czuje potrzeby większej mocy (na razie)
  10. Posiadam 2,5 tdi AKN B5 z 2000 r. od 4 lat , zaraz po zakupie zastanawiałem się (co ja narobiłem) cały czas bałem się (przez pierwszy rok) że zaraz coś padnie ale trudno pomyślałem że czas pokaże . Wymiany oleju co 10 tyś. 5/40 , przy wymianie rozrządu sprawdzone wałki - stan bdb. Wymieniona odma , filtr paliwa , zawieszenie , klocki , tarcze a przed zakupem regenerowana pompa w serwisie bosch , nowe turbo. Moc auta jest chyba na dobrym poziomie bo potrafie wyprzedzić 1,9 130 KM . Używam obrotów do zakresu 4000 (mam ciężką nogę) autko zbiera się od niskich obrotów bardzo dobrze i nie traci mocy na wyższych. Przebieg oryginalny sprawdzony 350 tyś.z tego ja zrobiłem 90tyś. Lecz czeka mnie po 4 latach grubszy wydatek bo dwumasa się kończy ale to po części mój styl jazdy jest winny oprócz tego narazie nie zauważyłem innych niepokojących objawów. auto napewno zostanie u mnie do ostatnich swoich dnni. Niestety ale jak się chce jeździć to trzeba naprawiać bo nic nie jest wieczne i dotyczy to nie tylko silników 2,5 tdi bo wcześniej miałem 1,9 afn i też wychodziły podobne historie. Ja narazie po 4 latach na 2,5 tdi nie powiem złego słowa (może trafiłem na taki model że ktoś wcześniej też o niego dbał) ale tak jak napisałem na początku - czas pokaże Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
  11. Witam od dwóch lat jestem szczęśliwym pisiadaczem audi a4 b5 2,5 tdi v6 AKN. Ogólnie z marką Audi od 4 lat. Pozdrawiam.[emoji1]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...