Witam serdecznie!
Jak juz pisalem w powitalni od pol roku jestem wlascicielem tej oto bestii, podczas zakupu samochod pod wzgledem mechanicznym byl kompletnie seryjny z wgranym programem Revo Stage1, gdzie na papierze mial miec 192KM, czego nie mozna bylo w zadnym stopniu odczuc podczas prowadzenia.
Po sprawdzeniu go na hamowni wyplul marne 170KM...
A wiec do dziela, co od tego czasu zostalo w niej zrobione...
Na poczatek zostala podniesiona (zawieszenie gwintowane juz bylo wrzucone), gdyz na naszych Polskich drogach na 18" bylo tragicznie, po podniesieniu i nie zrobieniu ponownej zbieznosci - co nie przyszlo mi do glowy po jednym sezonie komplet tylnych opon nadawal sie juz tylko na smieci...
- Zaczalem od przedniego FMIC oraz orurowania i chlastaniem seryjnego zderzaka
- Downpipe 2,5"
- Kompletny przelot az do koncowych tlumikow 2,5"
- BOV Bailey - na czym sie przejechalem, poniewaz przez to ustrojstwo ktore syczy a nie ma z niego pozytku byly straty mocy 16KM! i 20Nm, ale jako ze seryjna DV-ka ucierpiala przy demontazu BOV zostal przerobiony na DV i poprowadzony waz z wylotu BOV-a do TIPa.
To tyle, pozniej strojenie w COMP-Sporcie, zaowocowalo wynikiem jak na wykresie.
Z gadzetow:
- Turbo Timer "HKS"
- Ksenony w soczewki, oraz halogeny
- Kamera cofania w tablicy, lecz nie mam jeszcze radia z wyswietlaczem (stelarz na 2DIN juz lezy w szafce)
- Kierownica trojramienna od Esy obszyta na nowo perforowana, oraz gladka skora
Do samochodu po wykonaniu wszystkich modyfikacji wrzuciłem instalacje LPG Stag IV, wtryski niebieskie HANA, zbiornik toroidalny 55l w miejsce kola zapasowego, po czym zostało wykonane strojenie z uzyciem sondy AFR na LPG- samochod chodzi na gazie lepiej niż na benzynie (gdyż gaz ma więcej oktanow niż benzyna).
To by bylo na tyle poki co...
Pozdrawiam