Skocz do zawartości

nero6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nero6

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Sucha Beskidzka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia nero6

0

Reputacja

  1. Fox motorspprt. Pozniej wrzuce foty Prosze bardzo. Jaki wtedy jest ich rozmiar przod/tyl ?
  2. nero6

    kontrolka oli pressure

    Ok. Dzieki za info A co do skladania miski i czyszczeniu smoka ktos cos?
  3. nero6

    kontrolka oli pressure

    Tak tez myslalem, ze chodzi o cisnienie a nie stan oleju. Dlaczego wiec fis kaze mi zgasic silnik i sprawdzic poziom oleju? Sadze, ze gdyby nie bylo cisnienia to silnik bym juz wykonczyl bo jakies 5km zrobilem po zaswieceniu kontrolki. Licze na to, ze smok bedzie przytkany, ale bez sprawdzenia cisnienia sie raczej nie obejdzie. Jaka wartosc cisnienia jest poprawna dla silnika avj?
  4. nero6

    kontrolka oli pressure

    Czesc. Dzis wyskoczyl mi podobny problem, mam uszkodzony czujnik to wiem i raz na jakis czas wyskakiwalo mi na fisie pomaranczowe ostrzezenie blad czujnika oleju, badz niski poziom, mimo ze olej jest. Stwierdzilem, ze poczekam z wymiana czujnika do wymiany oleju, ale dzis wyskoczylo mi czerwone ostrzezenie z ikonka smarownicy, gdy klikam check na tacho pisze aby zgasic silnik i sprawdzic poziom. Teraz moje pytanie, czym rozni sie czerwone od pomaranczowego ostrzezenia? Od czasu gdy pojawila sie kontrolka samochodu juz nie uzywalem, sensor i oleje juz do mnie leca, jakichkolwiek spadkow mocy nie odczulem. Jako, ze wole dmuchac na zimne nie bede uzywal samochodu dopoki nowe graty nie dojda, przy okazji sciagne miche i wyczyszcze smoka, jakies wskazowki co do czyszczenia, czym najlepiej? Oraz czy miske musze pozniej ponownie osadzic na jakims silikonie wysoko temperaturowym, czy zwykly uszczelniajacy zda egzamin? Pozdrawiam
  5. Nie rozumiem co chciales wniesc tym postem kolego, mi ta moc poki co wystarcza w porownaniu do serii jest o niebo lepiej. Kto powiedzial, ze chcialem go chowac? Gdybym chcial go schowac zrobilbym to w inny sposob. Nie zalezy mi na tym zeby nawalic spojlerow, dokladek i miliona nalepek zeby sie wyrozniac. Nie wiem jak Ty, ale mi dobrze z tym ze nie wyroznia sie na drodze... Jak juz pisalem w planach dokladki na drzwi od esy i moze kiedys zderzaki. Tyle w temacie. Pozdro.
  6. Mi osobiscie wrecz przeciwnie, podoba sie umiejscowienie coolera, poki co nie mysle nad sprzedaza felg. Pozdro
  7. Tak, zgadzam sie co do hamulcow tylko z czego je zaadaptowac zeby siadly plug & play? Co do kiery to zostala mi z poprzedniej audi a dopiero co ja obilem wiec stwierdzilem, ze nie bede nikomu robil takich prezentow i przytulilem ja do siebie. Co do znaczka to owszem moze i masz racje kolego, ale byl juz po zakupie auta a w planach maja wjechac progi drzwiowe od esy i chce cos pokombinowac z tylnym zderzakiem.
  8. Witam serdecznie! Jak juz pisalem w powitalni od pol roku jestem wlascicielem tej oto bestii, podczas zakupu samochod pod wzgledem mechanicznym byl kompletnie seryjny z wgranym programem Revo Stage1, gdzie na papierze mial miec 192KM, czego nie mozna bylo w zadnym stopniu odczuc podczas prowadzenia. Po sprawdzeniu go na hamowni wyplul marne 170KM... A wiec do dziela, co od tego czasu zostalo w niej zrobione... Na poczatek zostala podniesiona (zawieszenie gwintowane juz bylo wrzucone), gdyz na naszych Polskich drogach na 18" bylo tragicznie, po podniesieniu i nie zrobieniu ponownej zbieznosci - co nie przyszlo mi do glowy po jednym sezonie komplet tylnych opon nadawal sie juz tylko na smieci... - Zaczalem od przedniego FMIC oraz orurowania i chlastaniem seryjnego zderzaka - Downpipe 2,5" - Kompletny przelot az do koncowych tlumikow 2,5" - BOV Bailey - na czym sie przejechalem, poniewaz przez to ustrojstwo ktore syczy a nie ma z niego pozytku byly straty mocy 16KM! i 20Nm, ale jako ze seryjna DV-ka ucierpiala przy demontazu BOV zostal przerobiony na DV i poprowadzony waz z wylotu BOV-a do TIPa. To tyle, pozniej strojenie w COMP-Sporcie, zaowocowalo wynikiem jak na wykresie. Z gadzetow: - Turbo Timer "HKS" - Ksenony w soczewki, oraz halogeny - Kamera cofania w tablicy, lecz nie mam jeszcze radia z wyswietlaczem (stelarz na 2DIN juz lezy w szafce) - Kierownica trojramienna od Esy obszyta na nowo perforowana, oraz gladka skora Do samochodu po wykonaniu wszystkich modyfikacji wrzuciłem instalacje LPG Stag IV, wtryski niebieskie HANA, zbiornik toroidalny 55l w miejsce kola zapasowego, po czym zostało wykonane strojenie z uzyciem sondy AFR na LPG- samochod chodzi na gazie lepiej niż na benzynie (gdyż gaz ma więcej oktanow niż benzyna). To by bylo na tyle poki co... Pozdrawiam
  9. Siemanko wszystkim audi maniakom Mam na imie Pawel, pochodze z Suchej Beskidzkiej, od pol roku stalem sie wlascicielem niebieskiej strzaly zakupionej jak mi sie wydaje od jednego z forumowiczow - niestety nie znam jego loginu, wiec moze sam mnie tu znajdzie To tyle na start, niebawem pochwale sie swoja dziewczynka w odpowiednim temacie, pozdrawiam serdecznie. Szerokosci i przyczepnosci!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...