Skocz do zawartości

damiana45

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damiana45

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Przasnysz/Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    BPP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

442 wyświetleń profilu

Osiągnięcia damiana45

0

Reputacja

  1. damiana45

    kodowanie wtrysku

    Witam Jak zakodowac wtrysk w 2.7 tdi i czy zrobię to programem delphi? Bardzo proszę o pomoc
  2. damiana45

    wtryski 2.7 tdi

    Nie rozumiem wypowiedzi, możesz jaśniej?
  3. damiana45

    wtryski 2.7 tdi

    Witam. Mam problem ze swoim b7 2.7 tdi 2006 rok. A mianowicie, po odpaleniu rano mam drgania, nieraz też puści białego dyma. Wydaje mi się że delikatnie przybywa oleju (dpf mam wyrzucony). Zrobiłem korekty, znacząco odbiega wtrysk 5, wczoraj go wymieniłem na używany ale niestety dalej to samo (czy to prawda że wtrysk trzeba zakodować?). Po nagrzaniu się korekty wracją do normy +- 0,5. Jak ktoś zna się na tych korektach to wstawiam zdjęcia poniżej. Zna ktoś jakiś dobry zakład od wtrysków w mazowieckim lub okolice Olsztyna? na pełen bak wlałem Liqui Molly do diesla do czyszczenia wtrysków. Bardzo proszę o rady. Pozdrawiam
  4. Witam. Mam problem z zawieszeniem, objawy pojawiają się gdy jest wysoka temperatura zewnetrzna. Pojawiają się stuki i sprzypienie w prawym kole. Wymieniłem maglownice, drążki kierwonicze, końcówki drążków kierowniczych, gumy na drążku stabilizatora, dolne wahacze, natomiast górne były sprawdzane na kilku stacjach diagnostycznych i zawsze ten sam tekst wszystkie wahacze sztywne.... Ręce opadają bo wrzucam pieniądze czas i chęci ale to nic nie pomaga.. Może miał ktoś taki problem i go rozwiązał?? Bardzo proszę o pomoc Przy zakrecaniu w lewo, dość głośno odzywa się przegub, ale czy to on może być przyczyną stukow i trzeszczeń?
  5. Znajomy ma prawie nowe w dobrych pieniądzach, dlaczego pytam
  6. Witam Mam pytanie czy sprężyny -30 mm od Seata Leona II będą pasowały do Audi A4 B5 1.8t avant. Bardzo proszę o odpowiedź Nikt nic nie podpowie???
  7. witam mam problem, po odpaleniu samochodu rano falują obroty jak samochód jest na ssaniu, schodzi z ssania jest wszytko ok obroty na biegu jałowym się stabilizują, i zabawa z obrotami zaczyna się znowu jak samochód wejdzie na 90 stopni. to samo jest na benzynie jak i LPG. brak błędów, moc jest czy czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja pomoże?? bardzo proszę o podpowiedź
  8. Naprawdę, nikt nic nie pomoże w tym temacie??
  9. Czy udało się rozwiązać problem z chwilowym brakiem mocy?
  10. Witam Mam problem z moim a4 1.8 turbo Mojej audi dolegał brak mocy... Okazało się- padnieta turbina(urwany grzybek, połamane łopatki, pęknięta obudowa)... Wymiana na pewną po małym przebiegu turbine i moc jest ze mną.... Ale niestety zostały jeszcze pewne objawy a dokładnie: falowanie obrotami na biegu jałowym, oraz od czasu do czasu przy ruszaniu lub zmiany z 1 na 2 bieg ściskam gaz i zero jakiejkolwiek reakcji (te objawy były również przed wymianą turbiny). Po chwili bardzo wolno wejdzie na obroty i wtedy dopiero jedzie. Nie mam pojęcia co to może być...? Wymieniłem: turbine, przepływomierz, świece, sprawdzona szczelność, zawór ciśnieniowy przy turbinie... Miał ktoś taki problem? Bardzo proszę o pomoc. Może namiary na dobrego mechanika znającego się na audi w Olsztynie?
  11. a powiedzcie mi czy zawór DV może być przyczyną??
  12. Audi A4 b5 1.8 turbo 150 ps -> 193 ps po podpięciu pod komputer błędy: 17584- P1176- 35-00 17964- P1556- 35-10 16795- P0411- 35-00 Autko do tej pory sprawowało się ok. Od niedawna buja delikatnie na wolnych obrotach (nie zawsze) oraz czasami (nie ma reguły, zazwyczaj po dłuższej jeździe) tak jakby nie miało w ogóle siły i po dłuższym przytrzymaniu gazu po jakimś krótkim czasie moc wraca i ciągnie równo bardzo proszę o pomoc na co zwrócić uwagę n75, przewody, turbo, gruszka przy turbo??
  13. a tymczasem w Olsztynie, przyszła zima
  14. mechanik twierdził że wygląda bardzo dobrze tak jak głowica. jedyny mankament to bardzo stwardniałe gumki na zaworach
  15. damiana45

    pobór oleju po remoncie

    witam pisałem wcześniej post o poborze oleju w mojej A4 b5 1.8t ANB przed remontem oscylował on w granicach 500ml/1000 km po remoncie zrobiłem około 4000km i dolałem trochę ponad 500 ml. czyli na 1000km wychodzi jakieś 130 ml. Zniknął problem ubywającego płynu chłodniczego. Zostało zalane ponad max w zbiorniczku i po 4000 km nie widzę żadnego ubytku. dodam że remont polegał na : planowaniu głowicy, wymianie uszczelniaczy zaworowych, wszystkich uszczelek, wymianie dziurawej chłodnicy, usunięciu wszystkich wycieków oleju i płynu chłodniczego, i przy okazji wymiana kompletnego rozrządu oraz innych drobiazgów np. świece platynowe itp. Dołu silnika (pierścieni) nie ruszałem ponieważ mechanik stwierdził że głowica jest w bardzo dobrym stanie jak na ten przebieg (260kkm) i od jakiś 20kkm jeżdżeniu na gazie. koledzy w poprzednim wątku sugerowali turbo. było to sprawdzone, mechanik zdjął gumowe rury z których w przypadku padniętej turbiny powinien wylecieć olej u mnie wyleciała może jedna malutka kropelka. mechanik powiedział że taka ilość jest wzorowa i nic z ty nie ruszamy. a więc skąd jeszcze ten pobór oleju, dodam że do samochodu wróciła moc. nie miałem porównania do tej pory ale po remoncie to zauważyłem, doszła do tego równiejsza praca silnika i zniknął słodki zapach parującego płynu chłodniczego. czytałem coś o odmie olejowej?? proszę o jakieś cenne rady pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...