Skocz do zawartości

michal8700

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michal8700

Informacje

  • Imię
    michał
  • Miasto
    starachowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

192 wyświetleń profilu
  1. Panowie krótki opis do radia chińskiego dedykowanego do audi a4 b6, b7 jak już kupować to na systemie Android 4.2.2, są już na systemie Android 4.4.4 ale jak dla mnie są brzydkie. android jest mniej awaryjny, ma ładniejszy wyświetlacz i jest już komunikacja z zegarem między prędkościomierzem a obrotomierzem. android ma wbudowane wifi a Windows nie. dodatkowe gadżety typu zewnętrzny odbiornik 3g lub wifi nie zawsze działa. minusem tego radia jest- nie oryginalny wygląda (kwestia gustu) słabiej ściąga fale fm (problemu nie ma jak mieszkasz w dużym mieście, choć możesz słuchać radia przez internet) długo się włącza jakoś muzyki nie powala. brakuje mi takiego efektu 3d, basu przestrzennego,,,,, trzeba robić jakaś przeróbkę w kablach żeby tylko głośniki działały. takie radio możesz kupić już poniżej 2tys. wiec dla jednego dużo dla drugiego mało. ja osobiście kupiłbym radio z wyglądu jak oryginał z systemem Android jakby ktoś miał pytania to proszę pisać, miałem takie radio więc mogę pomóc z jakimiś usterki itd.
  2. siema, rozwiązałeś ten problem? jak nie to daj znać, chyba wiem co jest grane. a jak tak to podziel się informacją.
  3. Odnośnie pierwszego postu to ja miałem styczność z takim radiem. ale ta cena jest śmiesznie duża. Można takie radio kupić za około 1500 zł z Anglii. Proszę pytać a odpowiem na każde pytanie, miałem to radio zaraz jak wyszło na rynek i sporo nauczyłem się co do takiego sprzętu bo cały czas miałem kontakt ze sprzedawać tego radia. Pozdro
  4. Witam, za mną dwa dni jazdy i musze powiedzieć że wszystko gra. Jeden problem z głowy. Teraz szukam radia 2 din od audi a4 b7 i chyba to już wszystko co dokładam do tego samochodu:-)
  5. Weź wyślij mi twój numer na priw... zadzwonię do ciebie i doradzisz mi coś I tak, zrobiłem jak kolega wyżej opisuje. wykręciłem kolektor-kilka śrubek i do góry. Następnie widziałem przed sobą wtryski a po prawej stronie listwę z której idą po 2 kabelki do każdego wtrysku. wiedziałem że mam problem z 1 wtryskiem wiec odpiąłem kostkę od tego wtrysku. Wystarczy go wysunąć ku górze. W środku tej kostki mamy dwa zakucia typu żeńskiego lecz prostokątne. Postanowiłem te zakucie trochę skrzywić i psiuknąłem go preparatem do styków. To samo zrobiłem z główną kością która idzie do listy wtryskowej (tak chyba to się nazywa) Zrobiłem każde próbną, około 15 km. Po takiej odległości zawsze mi samochód muliło a tu szok :-) odpukać:-) wieczorem jeszcze zrobię przejażdżkę i napisze czy wszystko gra jak ta lala:-) Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem PIOTRSOB1
  6. kurcze nie zrobiłem foty. chyba to było coś w tym stylu (przerywa na pierwszy cylindrze) ale nie jestem pewien. Jechaliśmy razem aż rozgrzał się silnik. ustawiłem na 2300 obrotów i jak to zwykle zaczęło trzeba autem. mechanik mówił że spodziewał się turbo dziury ale po trzepaniu widzi że jakby odcinało go całkowicie. trzepie nim w taki sposób że czuć jakby dawka paliwa była odcinana. znajomy mechanik mówił mi kiedyś że to nie wina wtrysków lecz elektryki która dochodzi do wtrysków. no i teraz sobie myślę co tu zrobić. tak czy siak trzeba dostać się do tego wtrysku. ten elektromechanik z rana mówił mi że błąd od razu znikł pod zgaszeniu auta wiec dlatego myśli że to wina kulejącego wtrysku a nie elektryki. co m tym sadzisz? A podczas gdy włączyło mi się to ESP i samochód nie chciał iść to stanąłem na poboczu na zapalonym silniku i samochód chodził na 3 garach.
  7. dzięki za info. źle doczytałem. wróciłem od elektro-mechanika i chyba sukces. u mnie na vcds wtryski pokazywały dobrze a gość przyniósł jakiś lepszy komputer firmy Bosch. jeździliśmy długo, wszystko sprawdzał aż nagle załączył jakby tryb awaryjny, włączyło się ESP i samochód nie chciał iść za bardzo dalej. pokazuje mi odczyt a to błąd wtrysku nr 1 czy jakoś tak. skorzystam z twojej rady ale też już szukam wtrysku na podmianę. myślę że na tygodniu już coś będę wiedział i dam znać jakie jest rozwiązanie tego problemu
  8. kurcze myślałem że mam podstawową wiedzę o samochodzie ale to co piszesz jest dla mnie jak z kosmosu. o jakim przewodzie piszesz tym który idzie do serwera? w ogóle to nie o który Ci serwer chodzi? może jakieś foty? myślałem o tym podciśnieniu ale nie daje mi spokoju jedna rzecz, mam spadki mocy tylko jak silnik się rozgrzeje. z góry dzięki za zainteresowanie tym problemem
  9. Witam, to mój pierwszy założony temat. mam poważny problem z moim Audi a4 b6 kombi, rok 2001, Silnik 1.9 130km, ma też wirusa wiec będzie gdzieś 150 może 160 km. Kod silnika to chyba AWX A teraz problem. Kupiłem samochód pod koniec zimy jedyny problem jaki zauważyłem to słabo się nagrzewa auto ale nie chciało mi się tego robić bo idzie wiosna itd. No i przyszła wiosna, jak samochód zaczął osiągać temperaturę 90 stopni to zaczęło mi się dziać coś dziwnego z samochodem. Jak wchodzę na obroty rzędu 2300 trzepie mi samochodem i muli go strasznie. Musze mu depnąć i jest ok. nie zawsze się tak dzieje. Podłączyłem samochód pod vcds i nie ma błędów, jeździliśmy z podpięty kompem i żadne parametry nie odchodziły od normy. Jeździłem po mechanikach i nikt nie spotkał się z takim zjawiskiem w audi i do tego nie ma błędów w aucie. Niedługo jadę do mądrzejszego elektronika i mamy zrobić logi dynamiczne itd wtedy będę mógł podzielić się z wami innymi, dodatkowymi informacjami. Czy ktoś z was, forumowiczów spotkał się z takim przypadkiem? z góry dzięki za jakieś informacje A mimo że przepływomierz na vcds-ie pokazywał że jest sprawny to zamieniłem go z przepływomierzem kumpla tak dla pewności lecz niestety dzieje się to samo, wchodzę na 2300 obrotów i samochód muli. Wymieniłem też filtr powietrza i paliwa ale dalej lipa. proszę o jakieś sugestie? no i dziś zostawiłem mechanikowi samochodu do przeczyszczenia turbiny. po rozkręceniu turba okazało się że nie wygląda tak źle. turbo zostało wyczyszczone no i jazda próbna. Samochód rozgrzał mi się do 90 stopni i jak już miałem skracać do domu znowu to samo :-( jutro może uda mi się dostać do porządnego elektro-mechanika i ktoś profesjonalnie sprawdzi co jest grane. obawiam się że następnym krokiem to wyjęcie wtrysków i sprawdzenie ich. Szkoda że nie ma zainteresowania tym tematem, może ktoś wniósł by coś ciekawego. będę pisał dalej jakie są postępy moich poszukiwań tej uciążliwej usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...