Skocz do zawartości

Mancin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mancin

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mancin

0

Reputacja

  1. "Te zaślepianie, później pewnie wycinanie dpf-a trochę podchodzi pod tą historię" Gratuluję udanego zdjęcia rzeczywistości Nie wspomnę tutaj o aspektach środowiskowych związanych w wdychaniem sadzy przez nas i nasze dzieci itd... Widocznie lubimy węgiel w płucach
  2. Witam ponownie, czy ktoś się orientuje lub miał przypadek zadziałania systemu ESP, ABS lub innych korzystających z pompy ABS podczas delikatnego ruszania i rozpoczęciu spokojnej jazdy z prędkością ok 20km/h? (chodzi o krótki, ok 0,5 sec dźwięk pompy ABS). Wiem że sterownik skrzyni 0AW ma możliwość wymuszenia pracy tych systemów, nie wiem tylko w jakim przypadku... Za wszelkie informację z góry dziękuję
  3. AD1. masz dwa sprzęgła w skrzyni - jedno odpowiada za jazdę do przodu, a drugie za jazdę do tyłu (reszta jest chyba jasna). Nie zalecam zaglądać tam bez odpowiedniej wiedzy (widzę po tym co do mnie przyjeżdża i jakie ludzie potrafią mieć pomysły ). AD2. W 0AW masz filtr wbudowany w obudowę skrzyni (nie trzeba jej rozbierać aby się do niego dostać). AD1. Chodzi mi o to czy podczas jazdy do przodu sprzęgło biegu wstecznego (wewnątrz wałka wejściowego, te mniejsze) jest zwolnione czy zaciśnięte? To bardzo ważna dla mnie informacja AD2. Mam na myśli filtr wewnętrzny skrzyni, ten tańszy;) OK, OK, OK. Pomyliłem się, 228 ma dużo stron. Sprzęgło biegu wstecznego to te duże, już wiem jak się to kręci. Uczę się tej skrzyni, wybacz... Ale w dalszym ciągu nie wiem gdzie jest ten nieszczęsny filtr wew (kiedyś go nie wymieniłem w tipie u klienta i miałem z tym sporo problemów jak prowadziłem warsztat samochodowy). Nie chce rozbierać całej skrzyni, chce sprawdzić zużycie sprzęgieł, przepłukać układ i wymienić cały olej z filtrem, zapiąć przyczepę jadąc na urlop z dzieciakami i mieć święty spokój na jakiś czas... Taki przegląd na 120 tyś...
  4. OK, dziękuję za potwierdzenie. Mam też dwa pytanie techniczne - 1. Które sprzęgło jest zaciśnięte ( "działa" w moim mniemaniu oznacza "sprzęgło zaciska lamele") podczas jazdy do przodu, a które podczas jazdy do tyłu? Będę zmieniał koło dwumasowe i chciałbym tam przy okazji zajrzeć 2. Czy do wymiany filtra w mojej skrzyni trzeba się dostać do przestrzeni łańcucha czy wystarczy zdjąć korpus pompy? Będę wdzięczny za wszystkie Wasze odpowiedzi i sugestie
  5. Witam serdecznie wszystkich fanów marki Audi. Od kilku dni śledzę to forum bo 2 tyg temu stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 B8 z wymarzoną skrzynią CVT Jak Wszyscy pewnie wiedzą ma swoje mankamenty, ale jej zalety i walory użytkowe są nie do podważenia. Z góry dziękuję za rozmowę telefoniczną z guru tego forum - Bartkowi. Myślę że z Jego pomocą wyprowadzę skrzynię na prostą (szarpie przy ruszaniu, tylko na zimnej skrzyni, robi to złośliwie tylko raz, potem jest wszystko OK i ciężko to zdiagnozować). Odnośnie oleju - Etka do mojej skrzyni podaje inny nr produktu - G052 516 A2 (skrzynia 0AW). Czy ktoś z forumowiczów sprawdzał jaki olej w ASO trzeba kupić do A4 B8? Pozdrawiam, Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...