Witam wszystkich, mam na imię Krzysztof, aktualnie mieszkam i pracuję w Niemczech, w miejscowości Erbach niedaleko Ulm. Od lutego 2015 jestem właścicielem Audi A4 B5 1.6 AHL, zakupionego w Niemczech, z przebiegiem 173 000 km. Po zakupie auta wymieniłem olej, wszystkie filtry, które według książki serwisowej z ASO niemieckiego były regularnie wymieniane, a ku mojemu zdziwieniu daty produkcji na wszystkich częściach pokrywały się z datą produkcji auta.. Samodzielnie również wymieniłem przegub z prawej strony, łącznik elastyczny tłumika, świece i przewody zapłonowe. Znajomy mechanik wymienił rozrząd i pozostałe paski klinowe, które prawdopodobnie też były jeszcze fabryczne. Założył komplet Gates.
Jak wielu użytkowników samochodów z pojawiającym się problemem nie lecę od razu do mechanika lecz staram się zbadać sytuacje i dowiedzieć się jakie są przyczyny i możliwe we własnym zakresie rozwiązania problemów. Dzięki społecznościom takim jak A4 - klub.pl można niejednokrotnie zaoszczędzić furę kasy i mieć satysfakcję, że z pomocą innych, bardziej ogarniętych można wiele rzeczy własnoręcznie naprawić.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Krzysztof