Skocz do zawartości

fadi10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fadi10

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    zach.

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

370 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fadi10

0

Reputacja

  1. fadi10

    Odglosy z przodu

    Łożyska wymieniony brak dzwiekow. Dodatkowo wywala blad na fisie esp/abs fault and parking brake malfunction czy musze to jakoś adoptować czy wystarczy skasować błąd
  2. Witam. Po wymianie przednich łożysk wywaliło mi blad esp/abs fault and parking brake malfunction. Mozliwe ze wykasowanie bledu pomoże bo starałem się uważać na czujniki zeby ich nie uszkodzić. Dodam że ręczny działa prawidłowo
  3. fadi10

    Odglosy z przodu

    Witam. Mam problem ze swoja b8. Otóż zawsze jeżdżę z trochę podglosnionym radiem wiec nie wiem od kiedy dokładnie zaczęło tak buczeć, ale wczoraj ualyszalem dziwne odglosy. Im szybciej jade tym glosniejszy jest ten dźwięk. Myślałem że to opony ale zmienilem i dalej to samo. Czytałem na forum ze mogą być to łożyska. Ale dzwiek ten jest nawet podczas skrecania. Moze się usmiejecie ale dzwiek ten przypomina dzwiek jadacego motoru. Moze ktoś z was mial podobny problem i podpowie co mam zrobić.
  4. Wymieniłem sterownik klap bo nie reagowal nawet na test w vcds lecz po wymianie wyskakuje blad "przekroczenie czasu pracy" ktos cos moze poradzić czy w gre wchodzi tylko i wyłącznie wymiana kolektora?
  5. A gdyby to byla kwestia adaptacji to wyskakiwalby jakis konkretny blad czy ten sam co przy zepsutym nastawniku? A 2 sprawa to czy podczas jazdy nie powinno samo sie zaadaptować?
  6. Wszystko ładnie dokręcone tak jak powinno być błąd jaki wywala to klapy kolektora bądź sam nastawnik wiecej szczegółów nie jestem w stanie powiedzieć bo tylko tyle mi powiedziano ale zaden błąd z egr czy przepustnicą...
  7. tak, tzn nie całkowicie ale same przewody byly poluzowane
  8. Szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Może najpierw opisze co sie działo; Kupiłem samochód jakieś 2-3 tyg temu, po tygodniu użytkowania zaświeciła mi się żółta kontrolka silnika wiec pojechałem na podpięcie kompa. Na scanie wykazało mi że problem jest z kolektorem, albo klapkami albo nastawnikiem (kodu błędu nie pamiętam). Dzwoniąc do ASO i słysząc cene za kolektor postanowiłem zobaczyć czy może nie jest brudny i się po prostu nie zaciął. Wykręciłem wyczyściłem, nasmarowałem, przykręciłem i o dziwo wszystko było ok błąd zniknął nic sie nie działo. Pojezdziłem znowu tydzień i kolejny raz pojawiła się żółta kontrolka silnika. Pewny ze to nie moze byc kolektor pojechałem znowu pod kompa. Wykazało bład nastawnika bądź klapek kolektora. Wkur*** wracam do domu rozkręcam jeszcze raz. Cały kolektor wyczyściłem, żadnego luzu nie ma, wszystko czyste i nie połamane. Zabrałem się za rozkręcenie nastawnika, wszystkie tryby całe, silniczek sprawdzony pod prostownikiem działał. Więc skręciłem wszystko do kupy i teraz siedze i głupieje co mam robić dalej... Dodam że żadnego spadku mocy nie ma smaochód jeździ tak jak wsześniej bez błędu. Silnik to 2.0 TDi z 2010 r 120KM. Może macie jakieś pomysły?
  9. Pod siedzeniem niby wszystko podłączone wiec nie wiem, jutro jade podpiac kompa zeby zobaczyc co z tymi spalinami i przy okazji niech mi te pasy sprawdzą
  10. Przyciski byly wyłączone i jakikolwiek ruch wewnątrz samochodu nic nie dawał, ale otworzyłem kluczykiem i po 20 sek działało. Takze dzięki bardzo ! Teraz musze uporac sie z 2 pozostałymi problemami bo nie swieci mi sie kontrolka jak mam niezapiete pasy i swieci mi sie system kontroli spalin... masakra przedwczoraj sie cieszylem z zakupu a dzisiaj mina mi więdnie coraz bardziej..;/
  11. nic zero jakiegokolwiek efektu cisza i spokój
  12. Wczoraj stałem się posiadaczem a4 b8 z 2010r z silniczkiem diesla. Ciekawi mnie fakt jak to jest z tym alarmem. W drzwiach są jakieś 2 przyciski jednak po zamknięciu saochodu nie słychac zadnego dźwięku. Próba otwierania za klamke, czy bagażnika nic nie daje. Cisza i spokój zero jakiejkolwiek reakcji. I tu moje pytanie czy ten alarm w ogóle jest, czy może jest wyłączony. I tak wiem było już na forum o alarmie ale nic z niego nie wywnioskowałem, a instrukcja jakoś za bardzo mnie nie oświeciła..Może jestem oporny.. nie wiem, licze na to ze ktos mi to jakoś wytłumaczy. Chodzi mi o takie przyciski w drzwiach: https://www.google.pl/search?q=audi+a4+b8+przyciski+na+drzwiach&espv=2&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCMCH18OL6MYCFaebcgoduTsBig#imgrc=6JzSpKvF5mx2kM%3A
  13. Wczoraj stałem się posiadaczem a4 b8 z 2010r z silniczkiem diesla. Ciekawi mnie fakt jak to jest z tym alarmem. W drzwiach są jakieś 2 przyciski jednak po zamknięciu saochodu nie słychac zadnego dźwięku. Próba otwierania za klamke, czy bagażnika nic nie daje. Cisza i spokój zero jakiejkolwiek reakcji. I tu moje pytanie czy ten alarm w ogóle jest, czy może jest wyłączony. Chodzi mi o takie przyciski w drzwiach: https://www.google.pl/search?q=audi+a4+b8+przyciski+na+drzwiach&espv=2&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCMCH18OL6MYCFaebcgoduTsBig#imgrc=6JzSpKvF5mx2kM%3A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...