Jump to content

Andrzej85

Pasjonat
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Andrzej85

Informacje

  • First name
    Andrzej
  • Location
    Łódzkie

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

459 profile views
  1. Czyli tak jak wspomniałeś wcześniej przy wymianie akumulatora na nowy o tych samych parametrach kodowanie jest niepotrzebne. Na początku bałem się, że jest coś nie tak i kodując coś skopałem. Dzięki za rzeczową odpowiedź.
  2. A czy kodowanie wpływa na to w jaki sposób jest ładowany nowy akumulator? U mnie po tym zabiegu gdy wyjeżdżam z garażu w ogóle nie ma ładowania. Napięcie wzrasta do 13,3v gdy włącze światła lub do 14,4v gdy temperatura spadnie do 6 stopni. Boje sie że takie ładowanie w konsekwencji doprowadzi że aku będzie niedoładowany i przez to jego sprawność z czasem będzie spadać.
  3. Trzeba obserwować co będzie sie dalej działo.
  4. Mam tak samo że gdy są 4 stopnie to od razu odpali, a np przy 10 już często musi dłużej kręcić. Myślałem że to wina starego akumulatora ale przy nowym chyba też jest podobnie choć wyraźnie lepiej kręci i szybciej zaskoczy. Jak nie zapomnę to wtedy wciskam kluczyk bez sprzęgła i po chwili drugi raz ze sprzęgłem odpala od razu. Może przy wyższej temperaturze świece żarowe nie grzeją albo za krótko grzeją. Ja wszystkie świece mam sprawne 3 nowe, jednej nie moge wykręcić ale na szczęście grzeje.
  5. O tym uczeniu to mi mechanik tłumaczył no ale chyba faktycznie sie mylił. Gdy jest na zewnątrz ciepło lub gdy rano wyjeżdżam z garażu to napięcie mierzone w zapalniczce 12,4v (tylko włączone światła dzienne). Po włączeniu świateł mijania lub nawet otwarciu drzwi wzrasta do 13,3v a gdy jade i temperatura na termometrze auta spadnie do 6 stopni ładowanie wzrasta do 14,5. Np dzisiaj wychodząc z pracy po 13 godzinach gdy temperatura była 6 stopni ładowanie od razu wzrosło jadąc do 14,8v. Niby wszystko ok inteligentne ładowanie tylko prąd 12,4v to myśle że za niski bo sprawny nowy akumulator ma napięcie ponad 12,7v a przy 12,4v to jest rozładowywany.
  6. Dzisiaj wszystko wróciło do normy. Wychodzi na to że komputer musiał nauczyć się nowego akumulatora.
  7. Witam. Wczoraj wymieniłem aku na nowy taki sam varta 110ah. Zakodowałem wszystko tak jak potrzeba. Teraz po odpaleniu auta ładowanie mam 12,4v. Gdy włącze światła lub otworze drzwi wzrasta do 13,3v. Gdy jade z górki na biegu bez gazu 14,3v. Jak na moje oko coś jest nie tak tylko co. Gdy wieczorem podłączyłem prostownik okazało sie ze aku jest już troche rozładowany. Zna ktoś na to rade?
  8. Witam. Przed chwilą wymieniłem akumulator na nowy taki sam varty 110ah. Zakodowałem zmieniając jedną cyfre w nr seryjnym i teraz po odpaleniu na postoju mam ładowanie w blokach pomiarowych 12.4v. Czy nie jest za niskie? Napięcie wzrasta np po włączeniu świateł do ponad 13v ale to i tak daleko do 14,4v a takie chyba powinno być?
  9. Witam. Czy jest możliwość wymiany zwykłego akumulatora na AGM? Czy może ktoś tak robił?
  10. Witam. Czy jest możlwoś zmiany podświetlenia klamek aby świeciło się dopiero po włączeniu świateł?
  11. Miałeś tak tylko przy przyspieszaniu i zwalnianiu na biegu? Mam podobne objawy tylko większy zakres prędkości i u mnie przy zwalnianiu na biegu też telepie ale u mnie TDI to chyba inna skrzynia.
  12. Wiem, ale myślalem że miał ktoś może taki przypadek. A te lampki z allegro co poleciłeś nie powodują zakłuceń?
  13. Panowie jakiś czas temu założyłem żarówki led w lampkach podświetlenia tablicy rej i zauważyłem teraz że gdy włącze światła to radio słabiej odbiera. Czy to moze być od tych żarówek?
×
×
  • Create New...