Jump to content

Andrzej85

Pasjonat
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About Andrzej85

Informacje

  • First name
    Andrzej
  • Location
    Łódzkie

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

679 profile views
  1. Oglądałem, u mnie nie ma nic takiego żadnych stuków czy hałasów (bynajmniej nie słysze nic). Mam tylko te cholerne wibracje. Luz z prawej strony jest podobny jak u Ciebie.
  2. Na razie jeszcze nie bo albo mechanicy nie wiedzą jak tego luzu sie pozbyć albo twierdzą że to nie jest przyczyną wibracji. Ostatnio wymieniłem lewy wał kołnierzowy bo po sprawdzeniu na tokarce wyszło że kołnierz jest delikatne krzywy. Niby to troche pomogło ale nadal coś telepie. Ty w swoim też msz wibracje w zakresie 50-80 km/h?
  3. No właśnie na prawą nic takiego nie znalazłem i nie wiem jak sie tego luzu pozbyć, mechanik rozkłada ręce a mi budą telepie jak cholera.
  4. W tych linkach widze tylko zestaw naprawczy na lewą strone a nie na prawą no chyba że źle patrze. I nikt tu nie krzyczy spokojnie.
  5. Panowie jak zlikwidować luz z prawej strony? Wymiana łożysk nic nie dała i jest tak jak było przed wymianą. Jest na to jakiś sposób?
  6. Kolega pisze chyba o drganiach w trakcie jazdy a nie na biegu jałowym jak we wskazanym przez ciebie wątku. Moim zdaniem to wina opon które na postoju sie odkształcają i po paru kilometrach wszystko wraca do normy. Tez tak mam.
  7. Czyli tak jak wspomniałeś wcześniej przy wymianie akumulatora na nowy o tych samych parametrach kodowanie jest niepotrzebne. Na początku bałem się, że jest coś nie tak i kodując coś skopałem. Dzięki za rzeczową odpowiedź.
  8. A czy kodowanie wpływa na to w jaki sposób jest ładowany nowy akumulator? U mnie po tym zabiegu gdy wyjeżdżam z garażu w ogóle nie ma ładowania. Napięcie wzrasta do 13,3v gdy włącze światła lub do 14,4v gdy temperatura spadnie do 6 stopni. Boje sie że takie ładowanie w konsekwencji doprowadzi że aku będzie niedoładowany i przez to jego sprawność z czasem będzie spadać.
  9. Trzeba obserwować co będzie sie dalej działo.
  10. Mam tak samo że gdy są 4 stopnie to od razu odpali, a np przy 10 już często musi dłużej kręcić. Myślałem że to wina starego akumulatora ale przy nowym chyba też jest podobnie choć wyraźnie lepiej kręci i szybciej zaskoczy. Jak nie zapomnę to wtedy wciskam kluczyk bez sprzęgła i po chwili drugi raz ze sprzęgłem odpala od razu. Może przy wyższej temperaturze świece żarowe nie grzeją albo za krótko grzeją. Ja wszystkie świece mam sprawne 3 nowe, jednej nie moge wykręcić ale na szczęście grzeje.
  11. O tym uczeniu to mi mechanik tłumaczył no ale chyba faktycznie sie mylił. Gdy jest na zewnątrz ciepło lub gdy rano wyjeżdżam z garażu to napięcie mierzone w zapalniczce 12,4v (tylko włączone światła dzienne). Po włączeniu świateł mijania lub nawet otwarciu drzwi wzrasta do 13,3v a gdy jade i temperatura na termometrze auta spadnie do 6 stopni ładowanie wzrasta do 14,5. Np dzisiaj wychodząc z pracy po 13 godzinach gdy temperatura była 6 stopni ładowanie od razu wzrosło jadąc do 14,8v. Niby wszystko ok inteligentne ładowanie tylko prąd 12,4v to myśle że za niski bo sprawny nowy akumulator ma na
  12. Dzisiaj wszystko wróciło do normy. Wychodzi na to że komputer musiał nauczyć się nowego akumulatora.
  13. Witam. Wczoraj wymieniłem aku na nowy taki sam varta 110ah. Zakodowałem wszystko tak jak potrzeba. Teraz po odpaleniu auta ładowanie mam 12,4v. Gdy włącze światła lub otworze drzwi wzrasta do 13,3v. Gdy jade z górki na biegu bez gazu 14,3v. Jak na moje oko coś jest nie tak tylko co. Gdy wieczorem podłączyłem prostownik okazało sie ze aku jest już troche rozładowany. Zna ktoś na to rade?
  14. Witam. Przed chwilą wymieniłem akumulator na nowy taki sam varty 110ah. Zakodowałem zmieniając jedną cyfre w nr seryjnym i teraz po odpaleniu na postoju mam ładowanie w blokach pomiarowych 12.4v. Czy nie jest za niskie? Napięcie wzrasta np po włączeniu świateł do ponad 13v ale to i tak daleko do 14,4v a takie chyba powinno być?
×
×
  • Create New...