Jump to content
1 1
wrclaguna

Montaż i Działanie wewnętrznego lusterka FOTOCHROM 2012-2015

Recommended Posts

Montaż i Działanie wewnętrznego lusterka FOTOCHROM
2012-2015


POMOCNE TEMATY I OPISY z FORUM

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246101-bezpieczniki-przekazniki-punkty-masy-kontrolki-umiejscowienie-sterownikow/#entry3536807


http://a4-klub.pl/index.php?/topic/193629-montaz-i-dzialanie-wewnetrznego-lusterka-fotochrom-2008-2012/?p=2674025#entry2674025


http://a4-klub.pl/index.php?/topic/176741-demontaz-przedniej-tapicerki-drzwi/?p=2486787#entry2486787

Włączanie i wyłączanie funkcji automatycznego przyciemiania :

Wyłączanie i włączanie funkcji automatycznego przyciemniania:
– Krótkie naciśnięcie (poniżej 3 s) przycisku 1 powoduje włączenie lub wyłączenie funkcji automatycznego przyciemniania.
- Automatyczne przyciemnianie ZAŁ. : lampka 2 świeci się.
- Automatyczne przyciemnianie WYŁ. : lampka 2 gaśnie.
- Automatyczne przyciemnianie jest aktywowane po każdym włączeniu zapłonu .
- Jeśli automatyczne przyciemnianie zostanie dezaktywowane, nie działa również automatyczne przyciemnianie lusterka zewnętrznego.
- W trybie przyciemniania powierzchnia lusterka rozjaśni się, jeśli zostanie włączone oświetlenie wewnętrzne lub bieg wsteczny .
- Zwracać uwagę na to, że automatyczne przyciemnianie wewnętrznego lusterka działa prawidłowo tylko wtedy, gdy roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby jest podciągnięta.
luswylaczanie.png

Istnieją różne wersje lusterek wewnętrznych , które posiadają różne funkcje :

  • Manualnie przyciemniane lusterko wewnętrzne
  • Automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne
  • Lusterko wewnętrzne z cyfrowym kompasem
  • Lusterko wewnętrzne z czujnikiem rozpoznawania światła
    Lusterko wewnętrzne z Asystentem Świateł Drogowych HBA

Kilka uwag przed kupnem lusterka :

- LUSTERKA w wersji przedliftem 2008-2012 nie pasują !!!

- Lusterka w wersji POLIFT maja inne mocowanie do szyby !!!

- Czujnik deszczu swiatła nie pasuje od PRZEDLIFTA i na odwrót !!!


Tak WYGLĄDA mocowanie lusterka POLIFT 2012-2015 ( mocowanie ma cztery łapki )

W MODELU 2008-2012 lusterko posiada 3 łapki !!!




Y7_012.jpg




SPIS POTRZEBNYCH CZĘŚCI :

- 8T0 857 511 AB lusterko fotochrom
Kolory : EP5 kryształowo srebrzysty ( klasyczny jasny )
QE2 bez
4PK czarne ( soul )

- 8K0 971 833 8-pinowa wtyczka do lusterka
- 000 979 034 E 3 PINY ( 1 kabelek 2 PINY)
- 4H0 951 253 C oznaczenie: 2B/646 przekaznik *** ( tylko dla wersji z systemem START/STOP @ )
- 000 979 027 E 4 PINY ( 1 kabelek 2 PINY)
- 000 979 135 E 1 PIN do bezpiecznika
- 000 979 227 E 1 PIN do bezpiecznika


SPIS numerów lusterek do POLIFT 2012-2015 :

8T0 857 511 AA zwykłe
8T0 857 511 AF zwykłe
8T0 857 511 AB zwykły fotochrom
8T0 857 511 AD fotochrom z HBA ( asystent swiateł drogowych )
8T0 857 511 AC fotochrom z kompasem








Y7_011.jpg



Zestawienie montażowe lusterka wewnętrznego :
1 - Lusterko wewnętrzne
2 - Sprężyna mocująca
3 - Czujnik rozpoznawania deszczu i światła
4 - Górna osłona
5 - Płyta blokująca
6 - Przewód elektryczny
7 - Dolna osłona

lusterkoczesci.png

Zestawienie montażowe lusterka wewnętrznego z asystentem pasa ruchu :
1 - Lusterko wewnętrzne
2 - Sprężyna mocująca
3 - Czujnik rozpoznawania deszczu i światła
4 - Górna osłona
5 - Płyta blokująca
6 - Przewód elektryczny
7 - Górna osłona
8 - Dolna osłona
9 - Osłona

lusterkopodkamerkeczesc.png



Wymontowanie i zamontowanie lusterka wewnętrznego :


- Podważyć dolną osłonę 1 przy podstawie lusterka strzałki .

lus1.png

– Wyjąć elektryczne złącze wtykowe z jego zamocowania.
– Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe 2 .
– Obrócić do oporu lusterko wewnętrzne przy podstawie lusterka 1 w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara strzałka .
– Wyjąć lusterko wewnętrzne z płyty mocującej.
Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:
– Umieścić lusterko wewnętrzne w położeniu zamontowania przekręcone o 30°.
– Następnie obrócić do oporu lusterko wewnętrzne zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

lus2.png

Jak już ściągnęliśmy lusterko odkręcamy Panel oświetleniowy TORX 25 aby mieć dostęp do przeprowadzenia przewodów . Następnie demontujemy osłonę przeciwsłoneczną oraz górny słupek A .



lusterko4fotochrompanel.jpg


Wymontowanie i zamontowanie oświetlenia wnętrza z przodu :

– Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk zapłonu.
– Otworzyć schowek na okulary 2 .
– Wykręcić śrubę 1 .
– Oświetlenie wnętrza / oświetlenie do czytania 3 z przodu przechylić w dół i wyjąć z osłony dachu.
– Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe.

paneloswietleniowy.png

1 - Zaślepka
2 - Elektryczne złącze wtykowe (Wersja wyposażenia )
3 - Środkowe mocowanie
4 - Osłona
5 - Osłona przeciwsłoneczna

osonaprzeciwsoneczna.png

Wymontowanie i zamontowanie osłony przeciwsłonecznej :

– Odczepić osłonę przeciwsłoneczną 2 na środku samochodu od środkowego mocowania osłony przeciwsłonecznej 1 .
– Odczepić zaślepkę 3 za pomocą wkrętaka .
– Mocowanie osłony przeciwsłonecznej odchylić w dół strzałka i wyjąć.
– Wersja wyposażenia z oświetleniem: odłączyć elektryczne złącze wtykowe i wyjąć osłonę przeciwsłoneczną.
Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:
– Zaczepić występ mocowania osłony przeciwsłonecznej w wycięciu podsufitki.
– Wcisnąć zaślepkę osłony przeciwsłonecznej aż do całkowitego zablokowania.

osonaprzeciwsonecznawym.png

Zestawienie montażowe - górna osłona słupka A :
1 - Klamry
- Umieścić w osłonie
- Wymienić w przypadku uszkodzenia lub zniekształcenia
2 - Śruba
- Wymieniać po każdym demontażu
- Otwór gwintowany na śrubę musi być zawsze oczyszczony, np. za pomocą gwintownika
3 - Osłona
- Z symbolem AIRBAG
- Ostrożnie odczepić
- Przyczepiona na stałe do osłony
4 - Górna osłona słupka A



osonaa1.png
– Odczepić ostrożnie osłonę 1 z symbolem AIRBAG za pomocą wkrętaka z górnej osłony słupka A .
– Wykręcić śrubę 2 .
– Rozpoczynając od góry, odczepić ostrożnie górną osłonę słupka A 3 .
– Wyciągnąć górną osłonę słupka A z tablicy przyrządów strzałka B i zdjąć ją.

UWAGA !!!

- Przestrzegać przepisów bezpieczeństwa dotyczących podzespołów pirotechnicznych !!! .
- Podczas montażu górnej osłony słupka A nie zakleszczyć poduszki bezpieczeństwa głowy.

Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:
- Jeśli klamry osłony pozostały w punktach mocowania nadwozia, wymontować je i umieścić przed montażem w osłonie.
- Sprawdzić, czy klamry nie są uszkodzone lub zdeformowane, w razie potrzeby wymienić.
– Z otworu gwintowanego na śrubę górnej osłony słupka A usunąć pozostałości środka zabezpieczającego, użyć do tego gwintownika.
- Jeśli otwór gwintowany nie zostanie oczyszczony, istnieje niebezpieczeństwo, że podczas wkręcania nowa śruba zatrze się i zerwie przy ponownym demontażu.
– Umieścić górną osłonę słupka A 1 w mocowaniu 2 tablicy przyrządów i przedniej listwy progowej kierunek strzałki .
– Zaczepić górną osłonę słupka A i wywinąć krawędź uszczelki drzwi.

osonaa3.png


Demontaż schowka po stronie kierowcy :

Wyjmakiem odczepiamy boczną zaslepkę deski 1

bocznaoslonaschowka.png

– Wymontować osłonę boczną tablicy przyrządów po stronie kierowcy
– Wykręcić boczną śrubę 1.
– Wykręcić dolne śruby 3 .
– Odczepić górną krawędź osłony tablicy przyrządów 2 po stronie kierowcy za pomocą wyjmaka od tablicy przyrządów strzałki .
– Odczepić złącze 16-stykowe (wtyczka diagnostyczna).
– Wersja wyposażenia z oświetleniem przestrzeni na nogi: odłączyć elektryczne złącze wtykowe.
– Zdjąć osłonę tablicy przyrządów po stronie kierowcy.


schowekkier.png

schowekkier1.png

27908673.jpg


Y7_009.jpg


img6453d.jpg


Y7_006.jpg


Oczywiście kabelki przeciągamy od lusterka w podsufitce w kierunku bezpiecznika , masę bierzemy z dolnego słupka A . Niestety jeden przewód musimy poprowadzić do Modułu Komfortu , który znajduje się w bagażniku po prawej stronie . Demontaż tapicerek i jak dostać się do KOMFORTU mamy na początku wątka

Miejsce zamontowania MODUŁU KOMFORTU :

- bagaznik po prawej stronie we wnęce

a9710859.png

komfortfotochrom.png



luswylaczanie.png



Kalibracja cyfrowego kompasu :
Kalibracja kompasu cyfrowego jest konieczna, gdy:
- Wskazania kursu na kompasie cyfrowym są niedokładne,
- We wskazaniu kompasu pojawi się C zamiast strony świata lub gdy nic nie jest pokazywane.
- Montowane jest nowe automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne .
Kalibracja kompasu cyfrowego może być konieczna również w wyjątkowych sytuacjach, np. gdy:
- Akumulator zostanie ponownie podłączony, po tym jak przez dłuższy czas był odłączony
- Została zamontowana nowa instalacja audio lub jej podzespoły.

Kalibracja cyfrowego kompasu :
– Włączyć zapłon.
We wskazaniu kompasu 1 musi się pojawić C.
– Jeśli nie pojawi się C , naciskać przycisk 2 przez 9 do 12 s, aż pojawi się C we wskazaniu kompasu 1.
– Przejechać z prędkością ok. 5 mil/h (10 km/h) dwa do trzech okrążeń, aż we wskazaniu kompasu 1 zostanie pokazana strona świata.
– Upewnić się, że po zakończeniu kalibrowania automatyczne przyciemnianie wewnętrznego lusterka jest ponownie aktywowane




Schemat podłączenia lusterka FOTOCHROM wersja z wtyką 8 PIN START/STOP :

PIN 1 - zasilanie +12V
PIN 2 - masa
PIN 3 - sygnał włączonego wstecznego biegu (17-pinowa wtyka w module Komfortu, pin 14) [ewentualnie: Interfejs diagnostyczny magistrali danych (wtyczka 20-pinowa, pin 17)
PIN 4 - sterownik drzwi kierowcy + sterownik drzwi pasażera (20-pinowe wtyki, pin 8) - tylko dla wersji z fotochromatycznymi lusterkami zewnętrznymi
PIN 5 - sterownik drzwi kierowcy + sterownik drzwi pasażera (20-pinowe wtyki, pin 17) - tylko dla wersji z fotochromatycznymi lusterkami zewnętrznymi
PIN 6 - oświetlenie wnętrza (wtyczka 8-pinowa, pin 6)
PIN 7 - Interfejs diagnostyczny magistrali danych (wtyczka 20-pinowa, pin 7) [odpowiada za czujnik wilgotności]
PIN 8 - nie podłączony


Nas interesuje schemat podłaczenia wg tej rozpiski :

PIN 1 zasilanie do przekażnika ( niebieska wtyka B )
numer 5B

PIN 2 masa ( łapiemy w podsufitce np. od czujnik deszczu kolor brąz )

PIN 6 - oświetlenie wnętrza LAMPKA (wtyczka 8-pinowa, PIN 6)



************************************************************************************************************************************


Rozpiska przekażnika J910 o oznaczeniu 646 w niebieskim mocowaniu :



1B 86 - masa brazowy przewód
2B 85 - biało/czarny przewód mostkujemy go do bezpiecznika SC3 w duzej puszcze kolor czarny
3B 30 - zasilanie +12V
5B 87 - zasilanie PIN 1 , 8 PINOWA wtyka w lusterku



Y7_009.jpg

Y7_005.jpg
Y7_010.jpg




Schemat podłączenia zewnętrznych lusterek FOTOCHROM :

Wtyka 27 pin drzwi :





zibd.jpg


u2li.jpg


u83g.jpg

0lsb.jpg

izf4.jpg

nhqe.jpg

8qgz.jpg


aju0.jpg


2qid.jpg

khl6.jpg

5rd5.jpg



SPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI :

- 000 979 034 E Piny do wtyki T27 - 4 sztuki ( 1 kabelek 2 PINY)

- 000 979 035 E Piny do wtyki T27 - 4 sztuki ( 1 kabelek 2 PINY)

- 000 979 009 E Piny do wtyki T20 - 4 sztuki ( 1 kabelek 2 PINY)




o7uz.png











Kopiowanie, cytowanie, przerabianie / edycja tekstu i dalsza dystrybucja w celach komercyjnych jest zabronione !
Wykorzystywanie go na innym forum będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej.



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nawet jeśli już jest czujnik deszczu/zmierzchu to i tak nie ma zupełnie żadnego przygotownia wiązki do lusterka fotochrom?

Wiem, że to z założenia niezależne rzeczy.


W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, w przekaźniku J910 3B 30 - zasilanie +12V skąd mam pociągnąć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, w przekaźniku J910 3B 30 - zasilanie +12V skąd mam pociągnąć ?

czarno/biały idzie do ST1 BEZPIECZNIK 3

3B idzie do ST5 bezpiecznik 2



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czarno biały do czarnej listwy ? to chyba st3 , a st 5 jest od strony pasażera tak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czarno biały do czarnej listwy ? to chyba st3 , a st 5 jest od strony pasażera tak ?

W pierwszym poscie jest link z rozpiską bezpieczników :)

Zasilanie szukasz też po lewej stronie bo ORI idzie do bagaznika ( wnęka prawa strona)



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli st 5 jest z tyłu tak ? mogę się gdzie indziej podpiąć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli st 5 jest z tyłu tak ?

Tak

mogę się gdzie indziej podpiąć ?

Tak



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie dokładnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie dokładnie

tam gdzie masz wolne ( niewykorzystane ) miejsce

miernik w dłoń i szukaj 30 :hi:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Czy w polifcie też trzeba wymieniać manetki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Czy w polifcie też trzeba wymieniać manetki ?

:co: chyba pomyliłes watek



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie znajomy wprowadził mnie w błąd czyli potrzebuje tylko lustro + Piny + kodowanie dodam że to jest a5 polift

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli potrzebuje tylko lustro + Piny + kodowanie dodam że to jest a5 polift

Przeciez wszystko jest opisane w 1 poście :hi:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze rozumiem ( lepiej zapytać 2 razy niż raz spe... )  , iż mam  podłączyć tylko te 3 piny z lusterka i będzie działać ?

Tu cytuję :

Nas interesuje schemat podłaczenia wg tej rozpiski :

PIN 1 zasilanie do przekażnika ( niebieska wtyka B )
numer 5B

PIN 2 masa ( łapiemy w podsufitce np. od czujnik deszczu kolor brąz )

PIN 6 - oświetlenie wnętrza LAMPKA (wtyczka 8-pinowa, PIN 6)

Nie posiadam fotochromatycznych lusterek zewnętrznych , natomiast posiadam czujnik zmierzchu i deszczu oraz system start-stop.

 

 


; )))

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Rys125 napisał:

Dobrze rozumiem ( lepiej zapytać 2 razy niż raz spe... )  , iż mam  podłączyć tylko te 3 piny z lusterka i będzie działać ?

 

 

 

 

a te  rzeczy masz ?

- 8K0 971 833 8-pinowa wtyczka do lusterka
- 000 979 034 E 3 PINY ( 1 kabelek 2 PINY)
- 4H0 951 253 C oznaczenie: 2B/646 przekaznik *** ( tylko dla wersji z systemem START/STOP @ )
- 000 979 027 E 4 PINY ( 1 kabelek 2 PINY)
- 000 979 135 E 1 PIN do bezpiecznika
- 000 979 227 E 1 PIN do bezpiecznika

59 minut temu, Rys125 napisał:

 

Tu cytuję :

Nas interesuje schemat podłaczenia wg tej rozpiski :

PIN 1 zasilanie do przekażnika ( niebieska wtyka B )
numer 5B

PIN 2 masa ( łapiemy w podsufitce np. od czujnik deszczu kolor brąz )

PIN 6 - oświetlenie wnętrza LAMPKA (wtyczka 8-pinowa, PIN 6)

Nie posiadam fotochromatycznych lusterek zewnętrznych , natomiast posiadam czujnik zmierzchu i deszczu oraz system start-stop.

 

 


..... i dalej od przekaznika

Rozpiska przekażnika J910 o oznaczeniu 646 w niebieskim mocowaniu :



1B 86 - masa brazowy przewód
2B 85 - biało/czarny przewód mostkujemy go do bezpiecznika SC3 w duzej puszcze kolor czarny
3B 30 - zasilanie +12V
5B 87 - zasilanie PIN 1 , 8 PINOWA wtyka w lusterku

 



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jest szansa na podanie lusterek do wersji przed lift???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

8R0 857 511 4PK  - przed lift .

Tu masz szczegółowy opis co i jak :

 

 


; )))

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy w wersji przed lift z systemem start stop trzeba tez coś podłączyć do przekaźnika??
Pytam ponieważ w poście nic nie ma a tutaj jest wiec wole się upewnić???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, numi19 napisał:

A czy w wersji przed lift z systemem start stop trzeba tez coś podłączyć do przekaźnika??



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Ale tutaj jest temat do wersji 2012-2015 :hi:

Opis ( link) masz post wyzej



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

czy można ponownie  dodać  brakujące zdjęcia , nie wszystkie się ładują.  (głownie chodzi mi o te z przekaźnikiem)

druga sprawa czy konektor 000979027E mogę zastąpić 000979243E ( ponoć jest to ten sam konektor tylko na grubszy przewód

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2015 o 09:11, wrclaguna napisał:

Nas interesuje schemat podłaczenia wg tej rozpiski :

PIN 1 zasilanie do przekażnika ( niebieska wtyka B )
numer 5B

PIN 2 masa ( łapiemy w podsufitce np. od czujnik deszczu kolor brąz )

PIN 6 - oświetlenie wnętrza LAMPKA (wtyczka 8-pinowa, PIN 6)

A co z pinem 3?:

W dniu 16.08.2015 o 09:11, wrclaguna napisał:

PIN 3 - sygnał włączonego wstecznego biegu (17-pinowa wtyka w module Komfortu, pin 14) [ewentualnie: Interfejs diagnostyczny magistrali danych (wtyczka 20-pinowa, pin 17)

Trzeba ciągnąć kabel do bagażnika czy można go pominąć i będzie wszystko działać poprawnie (oprócz rozjaśniania podczas cofania)? W którym miejscu znajdę Interfejs diagnostyczny magistrali danych?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 godzin temu, joker13 napisał:

A co z pinem 3?:

Trzeba ciągnąć kabel do bagażnika czy można go pominąć i będzie wszystko działać poprawnie (oprócz rozjaśniania podczas cofania)? W którym miejscu znajdę Interfejs diagnostyczny magistrali danych?

Bez tego kabelka Tak jak piszesz. Interferejs jest z przodu po prawej stronie . Jak by pasażer siedzial to nad  lewym kolanem musisz  zdjąć schowek pasażera. 

Edited by pawel72689

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, pawel72689 napisał:

Bez tego kabelka Tak jak piszesz. Interferejs jest z przodu po prawej stronie . Musisz zdjąć schowek pasażera. 

Czyli zamiast ciągnąć kabel do komfortu w bagażniku, wystarczy podpiąć się do interfejsu za schowkiem pasażera i przy cofaniu lusterko będzie się rozjaśniać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Dobrze rozumiem z pinu 4 i 5 wtyczki lusterka maja wychodzić po 2 przewody ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, baxy napisał:

Witam

Dobrze rozumiem z pinu 4 i 5 wtyczki lusterka maja wychodzić po 2 przewody ?

Tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Dobrze rozumiem z pinu 4 i 5 wtyczki lusterka maja wychodzić po 2 przewody ?

Ok

Czy mogę pominąć przekaznik i plus podpiąć tak jak w przedlifcie. Dodam ze mam start stop, ale jest wylaczony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przewody 0,35 czy 0,5 maja być?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam instalacja położona tylko problem z przekaznikiem , jak podlaczyc przewody .przesyłam zdjecia

1B 86 - masa brazowy przewód
2B 85 - biało/czarny przewód mostkujemy go do bezpiecznika SC3 w duzej puszcze kolor czarny  - skąd ten przewod? W gnieździe przekaznika nie ma żadnych przewodów?
3B 30 - zasilanie +12V  - z bezpieczników po zapłonie czy stale?
5B 87 - zasilanie PIN 1 , 8 PINOWA wtyka w lusterku

Edit

Poradzilem sobie, wszystko wykonalem wedlug rozpiski (musialem sie doksztalcic)

Tylko mam maly problem.  Mimo ze pin 3 podlaczylem do pinu 17 gateway,  po wbicu wstecznego lustro nie rozjasnia sie. Sprawdzilem napiecie na pinie trzecim (po włączeniu wstecznego) I nie ma zadnego.. Gdzie jest problem? Instalacje sprawdzalem 2 razy.

prosze o rady, pomoc

Pozdrawiam 

I

 

 

20200712_171001.jpg

20200711_164823.jpg

 

20200715_192900.jpg

Edited by baxy
uzupełnienie opisu

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.07.2020 o 12:37, baxy napisał:

Witam instalacja położona tylko problem z przekaznikiem , jak podlaczyc przewody .przesyłam zdjecia

I co udało Ci się wszystko podłączyć i działa jak należy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...