Skocz do zawartości

numi19

Pasjonat
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O numi19

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

574 wyświetleń profilu

Osiągnięcia numi19

0

Reputacja

  1. Witam szukam pomocy w temacie brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej: U kumpla w passacie CC rocznik 2011 Od pewnego czasu brak podświetlenia, Zmienił zwykle żarówki na ledy chodziło kilka dni gdzie nagle przestało działać, zmienił na zwykle żarówki i nadal ciemno, przeskanowałem Vcds i zero błędów niestety.... Czy ktoś może zna jakaś podpowiedz, może jakiś bezpiecznik jest gdzieś schowany, po stronie kierowcy wszystkie sprawne Dzięki z góry za pomoc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Wszystko było dobrze, Przekładnia trafiona, wymieniona i już jest Ok!!!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Witaj Klamki seryjne tak słabo świecą Pozostaje wymiana leda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Witam Dzisiaj byłem jeszcze raz na zbieżności, Ustawili raz jeszcze Auto po najechaniu na skretnice nie dotykając kierownicy samo skręca!!! https://youtu.be/CCIrU00-7Pg Czy to może być coś innego jak wadliwa przekładnia?? Jadąc na wprost auto jedzie prosto nie skręca samo, dopiero jak dotknę kierownice w prawo to od razu ucieka Jakieś podpowiedzi??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Witam Panowie Postanowiłem założyć posta, ponieważ nie mogę sobie poradzić z autem po wymianie przekładni, Problem polega na tym iż auto po zamianie przekładni jeszcze przed ustawieniem oraz podłączeniem servo dziwnie się zachowywało, Przy jeździe na wprost i puszczeniu kierownicy momentalnie auto skręcało w prawo (filmik 1) [/url]Jak wróciłem ustawiłem geometrię oraz podpiąłem servo, przez chwile wydawało mi się ze problem znikł, ponieważ przy wolnej jeździe jest wszystko Ok, kierownica chodzi lekko nie wyczuwalne są luzy, problem pojawia się po rozpędzeniu auta do prędkości min 30-40 wtedy lekkie nawet dotknięcie kierownicy powoduje ze auto skręca mocno w prawo, w lewo jest fajnie sztywno jak powinno być, a w prawo przez jakiś czas jest lekko i dopiero sztywno Zamieszcza krótkie filmiki obrazujące to Czy któryś z kolego byłby w stanie pomoc?? Jakoś doradzić czy wina jest po stronie przekładni czy w zawieszeniu???? Co mogę sprawdzić samemu??? Wydruk z geometrii W skrócie auto przy prawoskrecie obojętnie jaka prędkością jadę skręca w prawo jakby servo ciagle działało na 100 a nawet lżej, do 30km/h jest spoko Zauważyłem również ze kierownica przy lewoskrecie odbija czyli wraca do pozycji zero a przy prawoskrecie nie wraca..... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Nie da się włożyć amorkow od 1ba do zawieszenie od eski, poszukuje 1be Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Chętnie kupie amorki od 1be BA za wysoko stoi[emoji12] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Panowie Mając obecnie 1BV, gdybym wymienił amorki z 1be odczuje różnice jeżeli chodzi o komfort??? Moglby ktoś mi podać jakie numery amorkow kupić żeby były 1be jak to się sprawdza??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Nikt nie doradzi???[emoji33] Wystarczy ze zakupie 4 amorki z be i to wystarczy aby było bardziej komfortowo?? Dałby ktoś radę podać jak znalesc takie amorki, jakie maja oznaczenia??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. czy zamiana amorków z 1BE wystarczy do popray komfortu jazdy?? czy trzeba rowniez sprezyny wymienic???
  11. Gdyby ktoś był chętny na wymianę to ja jestem chętny na zmianę z 1BV na 1BE
  12. Witam Czytając wątki mam pytanie Mam u siebie zawieszenie 1BV chce zmienic na 1BE bo, żonie za sztywno:) rozumiem ze musiałbymn wymienić tylko amortyzatory??? Móglby ktoś mi doradzić badz podać nr amorków na które zamienic???
  13. Witam Panowie Mam pytanko Po kupnie mojej audi zauważyłem, ze kierownica kręci się ciężej niż w moim poprzednim aucie... (octavia II) Różnica była w kołach w octavi miałem 16" szerokość 205 natomiast w audi mam 18" 245mm Zdawałem sobie sprawę, ze przez szersze laczki ciężej się kręci ale ostatnio pojezdzilem tydzień na urlopie Leonem i dzisiaj jak wsiadłem do audi to jest przepaść jeżeli chodzi o sile z jaka trzeba kręcić przy np parkowaniu? Czy to normalne ze na takich kołach tak będzie się zachowywać czy może jest coś co mógłbym sprawdzić bądź ustawić sile na lżejsza???? Mógłby ktoś pomoc w temacie?? Jakaś porada?? Coś może nie działać jak powinno??? Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Witam Panowie Czytając wątki jest szansa ze mając 1AS na wlepce będzie działało mi aha?? W pn podłączę się pod kompa żeby sprawdzić jaki mam sterownik ABS Jest ktoś komu zadziałało mając na wlepce 1AS??? Mam start stop Chciałbym sobie to założyć Czy jeżeli sprawdzę kodowanie i przyjmie mi kodowanie to mogę być pewny za zakładając przycisk i piny wszystko zadziała????? Dzięki za odpowiedzi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. [emoji106]ja dałem 2,1 Nie jest za twardo?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...