Skocz do zawartości

CooL2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CooL2000

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Ns

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

321 wyświetleń profilu

Osiągnięcia CooL2000

0

Reputacja

  1. Kod mojego silnika to CAGA, 143 km, generalnie z tego co pamiętam trochę inaczej wyglądał docisk i przez to kupiłem sachsa. Idzie się do tego szarpania przyzwyczaić tylko czy skrzynia biegów nie dostaje za bardzo w d*pę? Bo nie uśmiecha mi się kolejna wymiana sprzęgła...
  2. Wymieniłem na sachsa, kupiony w hurtowni z częściami. Natomiast z innego źródła dowiedziałem się (nie wiem na ile to prawda), że było bardzo dużo reklamacji i zwrotów na zestawy od sachsa - ponoć była seria podróbek. A czy dwumas firmy luk nie jest trochę inny ? tzn miałem luka na stole ale od nowości wsadzony był sachsa i mechanik przez wzgląd na różnice w budowie zasugerował kupno sachsa.
  3. Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem opisanym w temacie, mianowicie ogólnie rzecz ujmując przy półsprzęgle (czy to redukcja, bieg w górę czy ruszanie) sprzęgło tak jakby szarpie, co może być tego przyczyną? Co było robione (po czym w czasie ~6 miesięcy wystąpił problem) - cały komplet sprzęgła z dwumasą (zrobiłem już jakieś 20 tyś km) - uszczelnienie wału - olej w skrzyni biegów - nowy płyn hamulcowy - nowe poduchy silnika Objaw szarpania jest o tyle dziwny, że występuje w 99 % przypadków, natomiast sporadycznie ale zdarza się ze po odpaleniu samochodu brak szarpnięć, przy zmianie biegów jeżeli idealnie "wceluje" w obroty również brak objawów. Samochód był w serwisie, wyciągnięty został dwumas w celu weryfikacji - jak nowy brak przypaleń. Jakieś pomysły jak sprawę ugryźć ?
  4. Długo już tak jeździsz ? bo podświadomie to napięcie 14,90-14,80 wydaje mi się za duże - tzn wszędzie trąbią o max 14,60 bądź przedziale do 14,40.. :/
  5. Witam, ja również zrobiłem sobie "moda" i dodałem dodatkowy równoległy kabel. Natomiast pytanie mam następujące alternator daje 15,00 V, na aku na biegu jałowym jest 14,90 V pomimo zwiększania obrotów jak i włączenia odbiorników grzania tylnej szyby itp itd napięcie na akumulatorze nieznacznie się waha 14,90-14,70 V czy nie jest ono za duże ? Jeżeli tak to gdzie leży problem regulator napięcia? czy może oryginalna wiązka kabla? (pomimo że alternator dawał 15V na aku i podszybiu max 13,50 V - strata na kablu plusowym około 1,50V mierzone od alternatora do podszybia - bez kabla równoległego)
  6. Właśnie nie, mam zwykły napęd na przednie koła i stąd moje pytanie czy taki zestaw byłby odpowiedni ?
  7. Na wstępie chciałbym się z wszystkimi przywitać! Forum obserwuje od dłuższego czasu lecz dopiero teraz nadszedł czas na pytanie a zarazem prośbę! Chciałbym wymienić zwis w swoim samochodzie na komfort, A4 b8 2.0 tdi w sedanie - zawieszenie 1BE klasa wagowe OYF OJE. W załączeniu wlepa od potencjalnego dawcy - czy zawieszenie podejdzie?
  8. Tak tak, ja wiem, że mam mmi basic plus, tylko co to za radio ? chorus, symfony ? Czy jeszcze coś innego ? Bądź po prostu mmi basic plus ?
  9. @up Niestety nie mam żadnego złącza ani w podłokietnku ani w schowku pasażera. W dodatku jak zidentyfikować radio? Bo nigdzie nie mogę znaleźć jego nazwy. Mam nawigację + zmieniarke cd na 7 płyt z przyciskiem ESP.
  10. Witam, z tego co się orientuję posiadam w mojej audicy system mmi basic plus (wyświetlacz mono z navi i zmieniarką cd) Czy istnieje jakiś w miarę prosty i nie za drogi sposób żeby podłączyć auxa? Ewentualnie ktoś mógłby polecić jakiś dobry i pasujący emulator zmieniarki?
  11. Właśnie pytałem, bo sam byłem w szoku, że ogrzewanie zaczęło działać. Odpowiedział krótko, że nie robił nic. Dodał tylko, że zdejmując plastiki i przyciemniając tylną szybę nie sposób "ominąć" i nie dotknąć, zahaczyć o przewody (wiszą). Możliwe, że u mnie coś delikatnie nie stykało.. Tak, że w wolnej chwili radził bym zacząć od zdemontowania tylnej półki i sprawdzenia kabli.
  12. Ciekawa sprawa bo u mnie problem został rozwiązany przy okazji przyciemniania szyb.. (radio nadal jednak bardzo delikatnie szumi lecz nie jest to taki szum jaki był wcześniej) a tylna szyba bardzo szybko się rozmraża :-)
  13. Witam, na wstępie chciałbym się z wszystkimi przywitać! Przechodząc do tematu mój problem jest taki, gdy włączę podgrzewanie tylnej szyby radio zaczyna mocno szumieć w dodatku szyba po przejechaniu 5-6km dalej jest lekko zaparowana.. Widać, że ogrzewanie działa lecz wydaje mi się, że zbyt wolno + owe mocne szumy radia. Co może być przyczyną? Gdzie szukać na początku? Czy jestem w stanie 'zrobić to samemu' ? Bezpieczniki sprawne. A4 b8 sedan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...