Jump to content

gruzin519

Pasjonat
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About gruzin519

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    świętokrzyskie

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ori rozrząd to nic innego jak firma INA
  2. gruzin519

    DSG jaki olej

    Z tego co etka mówi to ten pierwszy g055532a2 Nie zapomnij o filtrze 0B5325330A i oczywiście nowy oring WHT005499 (czasami jest razem z filtrem w zestawie czasami nie)
  3. Łożysko 80 Nm +90° Półoś 200 Nm +180°
  4. Każdy wytrzyma tyle samo. Jak szlak trafi gumowe osłony to nie ma zmiłuj, piach i woda tam gdzie ruchowe elementy to niezbyt dobrze wróży. Raz na pół roku oglądam dokładnie gumowe osłony zew i wew przegubów i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się wymieniać przegubu.
  5. INA szło na pierwszy montaż, bynajmniej u mnie tak było Pompa wody nowa jak chcesz uniknąć rozczarowań Pasek to nie nici do szycia, w moim przypadku po przebiegu 150tys. pasek wyglądał identycznie jak nowy więc awarii raczej nie będzie Pasek Dayco (made in italy), nie polecam Continentala bo piszczy, trzeszczy i jęczy w zimne dni. Napinacz i sprzęgiełko INA jak najbardziej może być, oczywiście możesz poszukać innej marki, ale myślę że INA jest w rozsądnych pieniądzach
  6. GSP to chyba najtańsze rozwiązanie, Ruville, Meyle SKF - ok 300 zł Wszystko wedle gustu ?
  7. gruzin519

    Turbo

    A masz nieoryginalne? Przeciez jeśli zregenerujesz te co masz to na to samo wyjdzie ? Zawsze lepiej robić na swoim, przynajmniej wiesz co masz. Kupisz używkę i jak się rozleci to co zrobisz? I tak trzeba będzie regenerować. A tak apropo to już takie straszne luzy ma? Jaki przebieg?
  8. Kolega miał na myśli skany z vcdsa a nie jakieś chaotyczne opisanie problemu. Wrzuć screeny wtedy można coś więcej powiedzieć.
  9. To Ty dalej nie rozumiesz. Zrobiłeś akcję jak to mówisz "przy okazji" OK ? Tylko później nie lamentuj i nie wypisuj, że wypala Ci dpfa co 200km i wielkie halo, bo co masz wtedy zrobić I nie czepiam się, tylko próbuje Ci uświadomić z czym to się wiąże. Każdy ma swoje rację, nie będę się sprzeczał ani dementował Twoich. Każdy tu tylko wyraża swoje opinie. Tak czy siak, niech się fura sprawuje
  10. Jak kto woli, zawsze można nie wyrazić zgody, chyba że kwit z ASO jest wart miliony ?
  11. Ile kilometrów zrobiłeś po akcji? 10? Z tego co widzę to akcje robiłeś dzisiaj, daj znać jak zrobisz 1000, wtedy napisz ile razy Ci wypali. Chyba ze nie masz to inna sprawa.
  12. A teraz będzie Ci wypalać dpfa co 200-300 km, brawo
  13. Auto miało robioną akcję serwisową EA189 (tzw. diesel gate) ? Więc co by nie robić zbytnio spamu to już tu Ci napisze. Jeśli była przeprowadzania akcja serwisowa EA189 to już masz odpowiedź, dlaczego wypala Ci tak często. Sterownik silnika został przeprogramowany w celu częstszego wypalania filtra. Poczytaj sobie co to diesel gate i będziesz wszystko wiedział. Ludzie to na potęgę robili nie wiedząc co to w ogóle za akcja. Ja nie wyraziłem zgody i filtr wypala mi się co 700km. Tak jakby amerykę odkryłem ?
  14. a ile czasu jesteś właścicielem?
×
×
  • Create New...