Skocz do zawartości

piotrekmw2

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekmw2

Informacje

  • Imię
    piotr
  • Miasto
    rzeszow

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrekmw2

1

Reputacja

  1. Wiatam takie luzy w nowym kole dwumasowym jest dopuszczalny czy koło jest wadliwe (nowe koło firmy LUK) https://youtu.be/BDJ7YiW8h8Q
  2. piotrekmw2

    Wymiana turbiny

    Witam czy po wymianie turbiny trzeba ja adaptować czy może zakładam i ma działać
  3. piotrekmw2

    Regeneracja DPF

    Dzięki za podpowiedz
  4. piotrekmw2

    Regeneracja DPF

    Jak wyglądają procedury adaptacji czujnika różnicy ciśnień i zerowania dpf
  5. piotrekmw2

    Regeneracja DPF

    Witam Czy filtr Dpf po regeneracji (myciu ) trzeba jakoś adaptować czy wystarczy założyć i ma działać ?
  6. piotrekmw2

    Błąd P145F00

    Dzięki za zainteresowanie i odpowiedz
  7. piotrekmw2

    Błąd P145F00

    Wiatam Mam problem z pojawiającym się błędem P145F00-Mass air flow in regeneration operation too high Co może być przyczyna tego błędy ?
  8. Dokładnie tak powinno być ale w moim przypadku po 2s zaczyna kręcić a zapala dopiero po tym jak kontrolka od świec zgaśnie
  9. Nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika
  10. Tylko w minusowych temperaturach tak jest ale zdarza się ze czasami zaczeka na rozgrzanie świec i dopiero wtedy zacznie kręcić
  11. witam problem objawia się tym ze przy probie rozruchu na zimnym silniku rozrusznik zaczyna kręcić w czasie gdy kontrolka świec żarowych jeszcze świeci a silnik zapala dopiero po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych co możne być przyczyna takich amonali ? pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi
  12. Dzięki za podpowiedz wszystko zaczęło działać Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. witam całe poziomowanie robiłem od podstaw (czujniki, okablowanie, sterownik poziomowania), w ABS zakodowałem poziomowanie w sterowniku 55 zrobiłem nastawy podstawowe wszystko zaczęło działać, lampy normalnie ustawiają się po zapaleniu samochody na fisie nie ma błędów . Został tylko jeden problem w w gateway 19 pojawił się błąd NIEWŁAŚCIWIE ZAKODOWANY STEROWNIK ,na liście wszystkich sterowników wszystkie są na zielono natomiast 55(w pamięci brak błedów) jest na żółto proszę o podpowiedz co może być przyczyną takiego błędu
  14. Witam mam pytanko czy spryskiwacz 8K0955102B Będzie pasował w miejsce 8K0 955 102A Bo na zdjęciach wyglądają inaczej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Przewód prowadziłem po lewej stronie przez zaślepkę plastikowa która idą przewody do komory silnika, wystarczył mi metr przewodu do tego dla bezpieczeństwa założyłem na niego peszel plastikowy jutro mogę wysłać zdjęcia na e-mail Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...