Skocz do zawartości

LoboV

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LoboV

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

860 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LoboV

0

Reputacja

  1. Ja wywaliłem przy okazji chipa i sobie chwalę Tak jak poprzednio w AR159
  2. Akurat sprzęt jaki miałem kosztował ok 4000 zł. Znajomy w pracy używa (architektura, konserwacja zabytków etc.).
  3. Taka ciekawostka Dorwałem się dziś do kamerki FLIR. Rozdzielczość fatalna, ale coś tam można zobaczyć
  4. Dzięki. Właśnie przeczytałem PDFa i też ogarnąłem (czujnik nr 12) Swoją drogą - czy przy następujących errorach mogę spróbować go wymienić czy wywalać DPF'a i czyścić? (DPF prawdopodobnie zawalił się po przejechaniu 200km z wypiętą wtyczką przepływomierza o czym nie wiedziałem) 5188 Diesel Particle Filter - P2463 00 [167] Exessive Soot Accumulation5189 - PArticulate Trap Bank 1 - P2002 00 [039] Efficiency Below Threshold Nie chce się wypalić, mruga kontrolka świec, strasznie zamulony jest.. ?
  5. Cześć, zastanowiło mnie podłączenie czujnika. U mnie ta rurka po prawej kończy się niczym po ok 10cm. Tak ma być?
  6. LoboV

    Rozrzad CCWA

    Może głupie, nie ja go wyciągałem.
  7. LoboV

    Rozrzad CCWA

    Tak, można to zrobić zrzucając samą skrzynię.
  8. LoboV

    Rozrzad CCWA

    Nie, koła jeszcze były OK. Może robocizna wyszła więcej bo policzone są wszystkie roboty poboczne razem (do tego wymiana oliwy w skrzyni i silniku, wszystkich płynów, klimy, etc..)
  9. LoboV

    Rozrzad CCWA

    Oj tam... najważniejsze żebyśmy zdrowi byli Jak już wyjęli silnik to kazałem robić wszystko co wyjdzie. I wyszła dwumasa, turbina, poduszki i kilka innych pierdół. Za sam rozrząd z uszczelkami, śrubkami etc + robota wyszło 5700zł. Z resztą gratów grubo ponad 10
  10. LoboV

    Rozrzad CCWA

    U mnie z płynem to samo, nie ma się co przejmować. Natomiast w ub tygodniu zrobiłem rozrząd (317000km) bo sobie lubił czasem zagrzechotać przy odpalaniu. Mechanicy mowili że jeszcze był spoko. Olej od 140 000km Motul Xclean. Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam
  11. Pierwsze awaryjne hamowanie dziś za mną - autostrada ~160->80 Zero "puchnięcia". To było to czego brakowało mi po przesiadce z Alfy 159 gdzie miałem 4tłok 330mm
  12. tak, już wiszą na aucie Dzięki Gibons Lakierowałem jeszcze przód, jak dotrą jeszcze naklejki to wrzucę foty Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam
  13. Jakby kogoś interesowały masy tarcz i zacisków: Przód: stare 320mm - zacisk+klocki 7,45kg tarcza 9,15 kg = 16,60 kg nowe 345mm - zacisk+klocki 3,60kg tarcza 10,90kg = 14,50 kg (-2,1kg) (zacisk Brembo czterotłoczkowy) Tył: stare 300mm niewentylowane - całość 8,30kg nowe 330mm wentylowane - całość 12,90kg (+4,6kg) Różnica w hamowaniu... kolosalna
  14. Mam następujący problem z VCDS - odsunąłem tłoczki zgodnie z instrukcją:[53 - Hamulec postojowy][basic Settings - 04]Grupa 007 Potem chciałem w nowych zaciskach zrobić to samo bo nie wchodziły na klocek a tłoczek nie dął się wcisnąć- wymyśliłem, że zamknę na starym zacisku ręczny (w razie gdyby miał mi wypchnąć tłoczek całkowicie) a potem podepnę nowy zacisk i znów je otworzę. Polecenie 006 się wykonało wyświetlając komunikat o niewystarczającym obciążeniu silnika. Olałem, usunąłem błędy, podpiąłem nowy zacisk i d*pa - grupy 006, 007 i 010 mam niedostępne (Error group 006 not avalible). Dioda na ręcznym i na obrotomierzu mrugają. Nie mogę zamknąć hamulców Błędy z modułu ABS i Hamulca ręcznego usunięte i nadal kaszana. Jak odpalić na nowo te funkcje? Help! [EDIT] OK, już mam - trzeba trzymając hamulec zasadniczy kilka razy włączyć i wyłączyć postojowy. Za 5 razem zaskoczyło i wszystko działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...