Jump to content

bolo1500

Pasjonat
  • Content Count

    210
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About bolo1500

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Przemyśl

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

569 profile views
  1. jesli wciskasz sprzeglo i nic sie nei zmienia to twoj problem na pewno nie ma związku z moim
  2. w przedliftach wymiana pomaga, w poliftach średnio. Wsadzilem 2 ori termostaty, dwie inne osoby wsadzily również termostaty w polifcie i nic prawie to nie dalo. Widocznie polift ma jakis inny układ, niestety w zimie trzeba przyslaniać chłodnice 3/4 i jest o polowe szybciej auto nagrzane.
  3. Jak wrócę do Polski pójdzie downgrade i mapa. Ale to raczej pod koniec roku dopiero
  4. U mnie też CJCD 2014 rok. Auto prawdopodobnie po akcji diesel gate, wg strony audi przeszło akcje. Moc na moje oko jakies 120-130km zamiast 150, wypalanie dpf przy 200-250km i czarne rury. Wartość obliczona sadzy bardzo szybko rośnie, zmierzona bardzo powoli, dpf dla pewnośći wyjęty i sprawdzony i przepuklany ale był czysty przy 179k przebiegu, korekty wtrysków bliskie 0, turbo suche nie bierze oleju, a auto zamulone. Ponizej zamieszczam screen z roznych wypalen jak to u mnie wyglada, jak wrócę do polski mam zamiar robić mapkę i downgrade DieselGate.
  5. @Charls ile koni wyplul na hamowni przez wgrywaniem ori softu ( po akcji) moj mam wrazenie ze ma moze 120-130km zamiast 150...
  6. Ja mam problem z częstym wypalaniem dpf. Mianowicie silnik 2.0 tdi 150km CJCD. Dpf przy dojazdach do pracy okolo 15km w jedna i drugą stronę wypala się po około 200km, na autostradzie przy 140km/h co jakies 300/400km. Wtryski korekcje przy 0, turbo suche nie bierze oleju, dpf byl wyjmowany czyszczony cisnienowo ale nie byl bardzo brudny, jak na moj przebieg 179k to czysty, został zaadaptowany, wyzerowany nic to nie dało, jak wypalal tak wypala. Paru znajomch ma takie silniki i wypylaja im co 600-700km. Macie pomysł co może być jeszcze przyczyną tak częstego wypalania? czyżby akcja serwisowa? tylko to mi pozostaje jak wszystko inne ok...
  7. U mnie nagrzewa się przez 15km ale jak jadę z górki to spada. Tylko nie wiem dlaczego jak odpale samochód przy - 15 i chodzi sobie tak 10min to jak dotkne węży i chłodnicy to ciepłe tak jakby duży obieg byyl. Na starym termostacie to samo.... Na nowym prosto z aso też.
  8. tak bylem na urlopie w polsce i wymienialem w polsce. Kupione i zamontowane w polsce tutaj temperatura -2.
  9. @Mateuszh to tak : wymienilem 2 termostaty główny i ten mały na nowe prosto zamawiane z ASO. Wymiana kompletnie nic nie pomogła. Auto użytkuje w norwegi mam 15km do pracy jade około 70km/h auto ledwo łapie temp, węże i chłodnica ciepła po 10min pracy silnika ciepłe górne i dolne, od poczatku jest obieg. NAwet jak juz zlapie te 90 to jak zjeżdzam z górki to od razu spadek w dół. I co ty na to kolego?
  10. w poliftach tak jest, jeden wezyk idzie na wejsciu do filtra a drugi w powietrze czyli nigdzie nie jest podlaczony. Mam 2014 r mam tak samo.
  11. wg wyliczen z ilosci popiolu to mój przebieg pokrywa się z zawartoscią popiolu w oleju 0,13 > 176 tyś przebieg.
  12. w jaki sposob moge sprawdzić EGR? wtryski są korekcje takie jak na zdjeciu, wiec chyba w porzadku. czujnik cisnienia pokazuje 5 HPA a offset 0 takze tez chyba w porzadku, u mnie szczytuje tylko wartosci przed filtrem a drugi rpzewod z atmosfery. Nie chce czegoś wymienic na darmo
  13. no to ja mam 130. ALe dam do czyszczenia moze to cos pomoze na to częste wypalanie.. jeden znajomy ma rowniez 150km silnik tez po akcji serwisowej i wypala mu raz na 800 albo wiecej, tylko ze przebieg 100tyś. a drugi ma CLGC 177km przebieg 150 i rowniez ma tak czeste wypalanie oba auta z DE.
  14. a pamietasz ile miales popiołu ?
×
×
  • Create New...