Skocz do zawartości

bolo1500

Pasjonat
  • Postów

    211
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O bolo1500

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Przemyśl

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2012 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bolo1500

2

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z wrzucaniem wstecznego zaraz po odpaleniu.Jak jest na luzie wcisne sprzegło chce wrzucić wsteczny to jest opór musze cofnac lewarek i dać drugi raz i wchodzi. Zostało wymienione sprzegło komplet na LUK CGLC i olej w skrzyni na oryginalny z aso zgodnie z nr VIN, rownież wysprzeglik gdyż stary przeciekał. Przed wymianą wszystko było ok czyli nie bylo problemów z wrzucaniem wstecznego na zimnym silniku. Problem wystepuje tylko na postoju bo podczas jazdy każdy bieg wchodzi jak w masło, rownież jak wrzucę na 1 i potem chce dać wsteczny to wsteczny wchodzi bez problemu, najgorzej jak dam na luz puszczę sprzegło i chce wrzucic to jest opór jakby sprzegło nie było wcisniete. poniżej film jak to wyglada.Żeby problem ustąpił wystarczy że auto pochodzi z 5-10min i wsteczny wchodzi z lekkim oporem ale juz lepiej, gdy już rozgrzany wchodzi idealnie. Na zgaszonym silniku rownież biegi ladnie wchodzą. Ma kto jakiś pomysł?, poniżej film jak to wygląda.
  2. Witam. Mam problem ze stukaniem na zimnym silniku. Chwile po rozgrzaniu problem ustępuje i nie ma żadnych innych objawów zużycia dwumasy. Dwa lata temu wymieniałem cały komples na serię gdyż szarpało przy ruszaniu, dzwięk stukania na zimnym pozostał. Olalem temat bo sie nic nie działo oprócz tego. Jakiś czas temu zrobiłem program i zaczęło ślizgać się sprzegło, więc decyzja ze zestaw będzie montowany od CGLC, ale obawiam się, że wymiana kolejnego kompletu na to stukanie nie pomoże, że problem leży gdzie indziej, dlatego że po pierwsze u mnie pierwsza wymiana nic nie pomogła i kilka osób na forum ma też również tym problem ze po wymianie stuka tak samo jak u mnie i to nawet na nowym zestawie CGLC. Pisze tego posta, bo może komuś się udało rozwiązać problem i podpowie co można jeszcze sprawdzić jak skrzynia będzie na dole. Może krzywe koło zamachowe? może luz na wałku w skrzyni i wprowadza w drgania dwumase dopoki sie nie nagrzeje? Wiem temat skomplikowany, ale liczę na kogoś ogarniętego kto podsunie pomysł co to może być. Jestem już troche zdesperowany bo dzwięk bardzo irytuje... LIcze na moc tego forum, że ktoś coś pomoze . Poniżej filmik z tego stukania ze zdjęta zaślepka skrzyni żeby było lepiej to słychać. Pozdrawiam
  3. a jak wrażenia po założeniu ??
  4. to normalne. Każda pompa cyka. Po kupnie auta tez myslalem ze jest nie tak. Sprawdzilem w kilku innych autach jest tak samo. Jezdze juz kilka lat. Także bez stresu
  5. co to za apka to sprawdzę
  6. paweł daj znać jak to odwrócisz. Sam zmienilem dwa termostaty i nie ma poprawy. Mam rowniez cjcd 2014r
  7. bolo1500

    Łącznik wydechu

    sorry, że odkupuje temat, ale moja opaska wygląda tak samo. Poniżej 5 stopni wydech rezonuje i po długiej trasie jak się nagrzeje również. Może być tego wina ? Wymiana pomogła Ci na tą bolączke?
  8. siema, działa CI w polifcie wskaźnik naładowania aku w MMI ? podobno w LIfcie nie dziala. Jak to zrobiles ?
  9. bolo1500

    Wymiana BCM

    Witam, Jeśli zamontuje moduł BCM z numerem 8K0 907 063 DJ (podobno dedykowany pod bix skretny) a mam zwykły bixsenon nie skrętny, to będzie wszystko poprawnie działać? Chce zmienić BCM w celu dołożenia PDC, a mój nie obsloguje ani tyłu ani przodu. I musze wiedzieć, czy jeśli zamontuje ten BCM czy nie będzie problemu z moim bixenonem. Nie chce dokładać skrętnych tylko zależy mi na PDC.
  10. ludzie DPF wam się często wypala bo macie auta po diesel gate... zróbcie downgrade i wszystko powinno wrócić do normy jeśli dpf jest w dobrym stanie. Na screene widać wersje waszych oprogramowań 9977 to jest juz wersja po aktualizacji.
  11. Witam. W tamtym roku podczas odpalania na mrozie mialem taki problem jak na filmie. Po przekreceniu zaplonu kontrolki sie zapalaja gasną i po odpaleniu ponownie zapalaja się wszystkie możliwe po sekundzie gasną. Przez okres letni nie zrobiło się tak ani razu aż do teraz jak przyszły mrozy. Akumulator do wymiany? napięcie wyglada na w porzadku, ladowanie 14,7 akumulator ori varty zakodowany. Czyżby akumulator do wymiany? podczas rozruchu napiecie spada do 10,30. Poniżej film jak to wyglada :
  12. wiem ale to są już po diesel gate a potrzebuje przed. Chłopaki z forum innego podesłali mi ori mapę w wersji pcmflash. Powiedzieli ze 5min i wgrane tylko trzeba mieć właśnie to pcmflash, ale Gregor chyba tego nie ma.
  13. Witam. Szukam kogoś kto będzie posiadał oryginalny soft do silnika cjcd. Potrzebuję dokładnie ten 03l906018sj 5104 FRF. Musi być w frf. Podobno na tą chwilę nikt go nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...