Jump to content

bolo1500

Pasjonat
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

1 Follower

About bolo1500

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Przemyśl

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,102 profile views
  1. paweł daj znać jak to odwrócisz. Sam zmienilem dwa termostaty i nie ma poprawy. Mam rowniez cjcd 2014r
  2. sorry, że odkupuje temat, ale moja opaska wygląda tak samo. Poniżej 5 stopni wydech rezonuje i po długiej trasie jak się nagrzeje również. Może być tego wina ? Wymiana pomogła Ci na tą bolączke?
  3. bolo1500

    Wymiana BCM

    Witam, Jeśli zamontuje moduł BCM z numerem 8K0 907 063 DJ (podobno dedykowany pod bix skretny) a mam zwykły bixsenon nie skrętny, to będzie wszystko poprawnie działać? Chce zmienić BCM w celu dołożenia PDC, a mój nie obsloguje ani tyłu ani przodu. I musze wiedzieć, czy jeśli zamontuje ten BCM czy nie będzie problemu z moim bixenonem. Nie chce dokładać skrętnych tylko zależy mi na PDC.
  4. ludzie DPF wam się często wypala bo macie auta po diesel gate... zróbcie downgrade i wszystko powinno wrócić do normy jeśli dpf jest w dobrym stanie. Na screene widać wersje waszych oprogramowań 9977 to jest juz wersja po aktualizacji.
  5. Witam. W tamtym roku podczas odpalania na mrozie mialem taki problem jak na filmie. Po przekreceniu zaplonu kontrolki sie zapalaja gasną i po odpaleniu ponownie zapalaja się wszystkie możliwe po sekundzie gasną. Przez okres letni nie zrobiło się tak ani razu aż do teraz jak przyszły mrozy. Akumulator do wymiany? napięcie wyglada na w porzadku, ladowanie 14,7 akumulator ori varty zakodowany. Czyżby akumulator do wymiany? podczas rozruchu napiecie spada do 10,30. Poniżej film jak to wyglada :
  6. wiem ale to są już po diesel gate a potrzebuje przed. Chłopaki z forum innego podesłali mi ori mapę w wersji pcmflash. Powiedzieli ze 5min i wgrane tylko trzeba mieć właśnie to pcmflash, ale Gregor chyba tego nie ma.
  7. Witam. Szukam kogoś kto będzie posiadał oryginalny soft do silnika cjcd. Potrzebuję dokładnie ten 03l906018sj 5104 FRF. Musi być w frf. Podobno na tą chwilę nikt go nie ma.
  8. Chyba robotę u Ciebie zrobiła aktualizacja diesel Gate tak jak u mnie. Objaw ten sam częste wypalanie czarne rury. Jestem właśnie przed downgrade aktualizacji i modyfikacja programu u Gregor10
  9. jesli wciskasz sprzeglo i nic sie nei zmienia to twoj problem na pewno nie ma związku z moim
  10. w przedliftach wymiana pomaga, w poliftach średnio. Wsadzilem 2 ori termostaty, dwie inne osoby wsadzily również termostaty w polifcie i nic prawie to nie dalo. Widocznie polift ma jakis inny układ, niestety w zimie trzeba przyslaniać chłodnice 3/4 i jest o polowe szybciej auto nagrzane.
  11. Jak wrócę do Polski pójdzie downgrade i mapa. Ale to raczej pod koniec roku dopiero
  12. U mnie też CJCD 2014 rok. Auto prawdopodobnie po akcji diesel gate, wg strony audi przeszło akcje. Moc na moje oko jakies 120-130km zamiast 150, wypalanie dpf przy 200-250km i czarne rury. Wartość obliczona sadzy bardzo szybko rośnie, zmierzona bardzo powoli, dpf dla pewnośći wyjęty i sprawdzony i przepuklany ale był czysty przy 179k przebiegu, korekty wtrysków bliskie 0, turbo suche nie bierze oleju, a auto zamulone. Ponizej zamieszczam screen z roznych wypalen jak to u mnie wyglada, jak wrócę do polski mam zamiar robić mapkę i downgrade DieselGate.
  13. @Charls ile koni wyplul na hamowni przez wgrywaniem ori softu ( po akcji) moj mam wrazenie ze ma moze 120-130km zamiast 150...
  14. Ja mam problem z częstym wypalaniem dpf. Mianowicie silnik 2.0 tdi 150km CJCD. Dpf przy dojazdach do pracy okolo 15km w jedna i drugą stronę wypala się po około 200km, na autostradzie przy 140km/h co jakies 300/400km. Wtryski korekcje przy 0, turbo suche nie bierze oleju, dpf byl wyjmowany czyszczony cisnienowo ale nie byl bardzo brudny, jak na moj przebieg 179k to czysty, został zaadaptowany, wyzerowany nic to nie dało, jak wypalal tak wypala. Paru znajomch ma takie silniki i wypylaja im co 600-700km. Macie pomysł co może być jeszcze przyczyną tak częstego wypalania? czyżby akcja serwisowa?
×
×
  • Create New...