ozi58
Pasjonat-
Postów
70 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ozi58
Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
502 wyświetleń profilu
Osiągnięcia ozi58
0
Reputacja
-
Tutaj to nie pomogę
-
-
Podobno prędkość pompki obiegu egr względem temperatury na zewnątrz
-
Witam i mnie dopadł pobór oleju, interesuje mnie odma czy ktoś już rozbierał denko odmy w po lifcie? Te dziury na tulejach cylindra to tylko cglc? Ja posiadam cjcd.
-
Wydaje mi się że jest lepiej ale na 100% nie mogę potwierdzić bo temp na plusie non stop. Jeżeli to nie pomoże to mam zamiar wstawic termostat tam gdzie jest zawór zwrotny ale jest tam mało miejsca i muszę pomyśleć jak to rozwiązać.
-
Z kolektorem całkiem spoko poszło, nie wiem jak z odmą czy nie trzeba tam wtrysku ściągać w tym temacie nie zagłębiałem się, tam chyba różnice były przed a polift. Natomiast egr z chlodniczką kiepskie dojście do dwóch śrub ale nie były mocno przykręcone i poszło w miarę. Egr dosłownie stał dęba na początku ciężko był kombinerkami ruszyć, moczyłem środkiem do czyszczenia grilla i później karcher. Przebieg 170tys
-
Jestem dzisiaj po czyszczeniu koletktora i egr-u, maskara zabity na amen tak jak i chłodniczka. Ale się udało i mam wrażenie że lepiej się nagrzewa, oczywiście potwierdzę to jak więcej pojeżdżę. Jeżeli to nie rozwiąże problemu to będę chciał wstawić mały termostat za zaworkiem zwrotnym.
-
Bierz 87 jest poprawa, poprzedni miałem 80. Termostat borsehung od audi a6 dokładnie
-
Witam szukam pliku z softem sprzed dieselgate. Najprawdopodobniej jest to plik 5104FRF, silnik cjcd. Ewentualnie kogoś kto może cofnąć aktualizacje. Większość tunerów obdzwoniłem i nie mają takiego pliku. Numer sterownika i aktualnego sorlftu na obrazku.
-
Dokładnie, chociaż powiem ze dzisiaj u mnie było 8st na zewnątrz i w miarę ta temperatura się trzymała. Zobaczę albo przeczekam zimę i będę jeździł tak albo ogarnę u siebie jakiegoś tunera. Na tą chwilę walczę żeby znaleźć aktualizacje softu sprzed dieselgate i bez skutku.
-
Nie pamiętam o jakich kodach silnika mówił ale wydaje mi się że o przedlift a tam takich problemów nie było ale nie dał sobie wytłumaczyć😅
-
Dzwoniłem do tunera w mojej okolicy i zna temat, ale za to wyśmiał Krzyśka z EKG i jego grzebanie w sofcie🤔. Mówi że nie ma takiego czegoś jak grzebanie w sofcie tylko i wyłącznie oryginalne termostaty z logo. Ja mam u siebie główny mahle a ten drugi z temp otwarcia 87st od audi a6. Osiąga 90st tylko ze temp spada, czy ktoś może potwierdzić że po wymianie na oryginały jest tak jak powinno być?
-
Ok, zadzwonię dzięki.
-
Jeżeli się nie mylę to wszystkie polift mają, ja mam cjcd i posiadam taki termostat
-
Kurcze ja próbuje namierzyć kogoś w pomorskim co robi ale bez skutku. Co mniej więcej robią w tym sofcie? Zmniejszają prędkość pompki względem temperatury? Może jakbym podpowiedział tunerowi w mojej okolicy to by też ogarnął. Ja u siebie wymieniłem drugi termostat ma temp otwarcia 87 jest lepiej ale niestety spada.