Skocz do zawartości

ozi58

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ozi58

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

502 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ozi58

0

Reputacja

  1. Podobno prędkość pompki obiegu egr względem temperatury na zewnątrz
  2. Witam i mnie dopadł pobór oleju, interesuje mnie odma czy ktoś już rozbierał denko odmy w po lifcie? Te dziury na tulejach cylindra to tylko cglc? Ja posiadam cjcd.
  3. Wydaje mi się że jest lepiej ale na 100% nie mogę potwierdzić bo temp na plusie non stop. Jeżeli to nie pomoże to mam zamiar wstawic termostat tam gdzie jest zawór zwrotny ale jest tam mało miejsca i muszę pomyśleć jak to rozwiązać.
  4. Z kolektorem całkiem spoko poszło, nie wiem jak z odmą czy nie trzeba tam wtrysku ściągać w tym temacie nie zagłębiałem się, tam chyba różnice były przed a polift. Natomiast egr z chlodniczką kiepskie dojście do dwóch śrub ale nie były mocno przykręcone i poszło w miarę. Egr dosłownie stał dęba na początku ciężko był kombinerkami ruszyć, moczyłem środkiem do czyszczenia grilla i później karcher. Przebieg 170tys
  5. Jestem dzisiaj po czyszczeniu koletktora i egr-u, maskara zabity na amen tak jak i chłodniczka. Ale się udało i mam wrażenie że lepiej się nagrzewa, oczywiście potwierdzę to jak więcej pojeżdżę. Jeżeli to nie rozwiąże problemu to będę chciał wstawić mały termostat za zaworkiem zwrotnym.
  6. Bierz 87 jest poprawa, poprzedni miałem 80. Termostat borsehung od audi a6 dokładnie
  7. Witam szukam pliku z softem sprzed dieselgate. Najprawdopodobniej jest to plik 5104FRF, silnik cjcd. Ewentualnie kogoś kto może cofnąć aktualizacje. Większość tunerów obdzwoniłem i nie mają takiego pliku. Numer sterownika i aktualnego sorlftu na obrazku.
  8. Dokładnie, chociaż powiem ze dzisiaj u mnie było 8st na zewnątrz i w miarę ta temperatura się trzymała. Zobaczę albo przeczekam zimę i będę jeździł tak albo ogarnę u siebie jakiegoś tunera. Na tą chwilę walczę żeby znaleźć aktualizacje softu sprzed dieselgate i bez skutku.
  9. Nie pamiętam o jakich kodach silnika mówił ale wydaje mi się że o przedlift a tam takich problemów nie było ale nie dał sobie wytłumaczyć😅
  10. Dzwoniłem do tunera w mojej okolicy i zna temat, ale za to wyśmiał Krzyśka z EKG i jego grzebanie w sofcie🤔. Mówi że nie ma takiego czegoś jak grzebanie w sofcie tylko i wyłącznie oryginalne termostaty z logo. Ja mam u siebie główny mahle a ten drugi z temp otwarcia 87st od audi a6. Osiąga 90st tylko ze temp spada, czy ktoś może potwierdzić że po wymianie na oryginały jest tak jak powinno być?
  11. Jeżeli się nie mylę to wszystkie polift mają, ja mam cjcd i posiadam taki termostat
  12. Kurcze ja próbuje namierzyć kogoś w pomorskim co robi ale bez skutku. Co mniej więcej robią w tym sofcie? Zmniejszają prędkość pompki względem temperatury? Może jakbym podpowiedział tunerowi w mojej okolicy to by też ogarnął. Ja u siebie wymieniłem drugi termostat ma temp otwarcia 87 jest lepiej ale niestety spada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...