Skocz do zawartości

TDIrek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TDIrek

Informacje

  • Imię
    Ireneusz
  • Miasto
    gdzieś w Europie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TDIrek

0

Reputacja

  1. Kabel wygląda na ori ross-tech, po zainstalowaniu vcds 18.9.0 i podpięciu kabla licencja się aktywowała. Abs to jedyny moduł, z którym brak komunikacji.
  2. Kabel niedawno kupiony w celu diagnostyki abs, błędów dużo abs,esp, ręczny, parktronic, wskaźnik paliwa, prędkościomierz i jeszcze kilka i generalnie nie wiem od czego zacząć. Jak podpiąłem inny moduł abs, to samo, brak komunikacji.
  3. Witam, Jak w tytule, czy ktoś ma wiedzę jak zmusić kabel do współpracy z modułem abs? Kabel to HEX-V2 + vcds 19.6.2 Nie ma problemów podczas komunikacji z innymi modułami.
  4. TDIrek

    Mega wysokie spalanie

    Dycha to norma w korkach
  5. Już wiem skąd te dziury w asfalcie na trakcie św.Wojciecha Jeśli Olo codziennie tak wyrywa swoim 3.0 to nie wróże tej ulicy długiej przyszłości :gwizdanie: Spocik +klimaty warsztatowe super Dzięki i szacunek
  6. A co macie na myśli mówiąc prowiant? Jakieś wkupne? A i jaka godzina tego spota?
  7. Panowie czy jutro odbywa się jakiś spot w 3city bo...nie mam żadnego problemu a chciałbym poznać swojską brać olimpijczyków Proszę o jakieś namiary i szacunek
  8. A4 B6 1.9 tdi AVF Avant Multitronic 10/2004 Rok 240 tysi na blacie i zero problemów [czasem adaptacja ale ten typ chyba już tak ma] :>
  9. Turbinka do regeneracji. Dżwięk jest typowy dla tego uszkodzenia jak i lekkie pobieranie oleum. W poprzednim aucie kupiłem regenerowaną turbinę w turbo expert + oddanie starej + przesyłka = 950 złotych. Potem śmigałem tym autem jeszcze 50 tyś km i nie było żadnych problemów. Polecam ten warsztat. A co do twojego mechanika to chyba lepiej będzie dla wszystkich jak się przekwalifikuje na coś co wymaga mniej...wszystkiego a najbardziej to myślenia. Pozdrawiam
  10. TDIrek

    [B6 AVF] Wysokie spalanie

    Wymień filtr paliwa i wróci do normy. Przerobione na własnej skórze a raczej niuni
  11. W tym artykule jest wyrażnie napisane najpierw kontrola stanu więc preparat odpuść sobie na póżniej. W tym wypadku lepszym rozwiązaniem jest mechanik lub odrobina samozaparcia+garaż+zapas piwka. ale najpierw logi. Więc do dzieła
  12. Kolego kuropatkin turbo do czyszczenia. Troche zaufania do szanownego grona tu zebranego. Ale najpierw
  13. Klasyczny notlauf turbo do czyszczenia ale najpierw logi
  14. B6 AVF 2004/5 225 000 tysi (małe problemy z adaptacją) śmiga jak malina :> Kto wymienia(olej)ten jeżdzi (update 19.01.2012-260 000 tysi nadal bez problemów)
  15. Niestety książka milczy na ten temat. Muszę jeszcze tydzień wycierpieć i lecę po auto Może wtedy wrócimy do tematu,aczkolwiek mam nadzieję że jednak niemiaszki zrobili co trzeba. Dzięki Bart.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...