Skocz do zawartości

cichy525

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cichy525

Informacje

  • Imię
    wojtek
  • Miasto
    londyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia cichy525

0

Reputacja

  1. zle zakodowales modul komfortu, co tam zaznaczyles? temat jest bardzo dlugi i nie czytalem calego ale w module Q jest opcja wylaczenia informacji o poziomie plynu spryskiwaczy, jeszcze nie testowalem bo mam zmasowany pierwszy pin, opcja ta jest w module kierownicy
  2. Dzieki za zainteresowanie i cenne wskazowki, jak gumki doleca to dam znac jak poszlo ale odechciewa mi sie na mysl obracania kola zamachowego srubokretem bo w multi nie zakrece kolem
  3. no to ladnie, w bmw wywala sie klapki o ile jeszcze meksyku nie narobily i wsadza zaslepki a jak w audi? mialem na mysli walek rozrzadu z krzywkami, wydawalo mi sie ze sa 2 po stronie wydechu, ten z dzwigienkami to wiem bo trzeba go zrzucic do odkrecenia srob glowicy
  4. walczylem dzisiaj ale niestety bez zmian, na blokadzie jest 7,1 a po cofnieciu delikatnie 6.1 i niemozna zmienic tych wartosci,istnieje mozliwosc przesuniecia walka pd wzgledem walka wydechu? nie przygladalem sie temu za bardzo podczas zakladania glowicy. czekam na uszczelki pd, moze one cos zmienia bo pomysly mi sie koncza, mam jeszcze jedno pytanie, za co odpowiada sztanga z grucha do ktorej biegnie jeden z wezykow podcisnienia po lewej stronie silnika, sztanga jest na wysokosci duzego kola prowadzacego pasek rozrzadu, ona mi nie dyga i w wezu niema podcisnienia a w testach silnika nic jej nie aktywuje
  5. Kilka tyg temu ustawilem synchro bez blokad patrzac w otwory, wyszlo mi blisko 0 ale chcialem idealnie wiec kombinowalem ssacym az wyszlo 0 i nie skacze, teraz wpadlem na pomysl by pomajstrowac wydechem i coflem delikatnie co spowodowalo 6.1 w 3 oknie, wiec coflem o okolo 5stopni a w vcdsie nadal 6.1 tyle ze trzesie silnikiem niemilosiernie a obroty i dawka zmienialy sie z duza czestotliwoscia wiec powrocilem do stanu poprzedniego czyli po pierwszym cofnieciu i zastanawia mnie dlaczego ruszenie o 5 stopni walkiem niczego nie zmienia w 3 oknie Jutro wjade do garazu i chyba jeszcze raz pokombinuje jak piszesz, czyli skoro mam ssacy idealnie to blokada w wydech i obracam az blokada wejdzie w ssacy co spowoduje 3 z kawalkiem na kacie wtrysku? Jeszcze takie pytanko, ile powinno byc ksiazkowo?
  6. dzis zaslepilem egr ryzujac, dalem otwor 10mm i wytloczylem zaokraglenie by zawor mogl sie w pelni otworzyc, efekt lebsze palenie na goracym silniku ale komp wywala mi blad egru nie swiecac na desce, po nagrzaniu wywala blad ale na zimnym i cieplym muli silnik i niechce jechac, pojutrze jeszcze bede walczyl edit po ogledzinach okazalo sie ze przeslona egru dotyka zaslepki mimo wytloczenia jakie zrobilem, rozwiazalem to wytlaczajac miske o wiekszej srednicy co rozwiazalo problem, niewiem jak to dystansujecie podkladkami bo mi chyba braklo by gwintu na srubach, zmniejszylem rowniez obroty z 910 na 820 (absolutne minimum w vcdsie) co uciszylo silnik na biegu jalowym i wyeliminowalo kichniecie silnikiem ktore wystepowalo niereguralnie co kilkadziesiat sekund. niestety problem z filmiku ktory wrzucilem wyzej nadal wystepuje na okolo 1 sek na cieplym silniku co mnie cieszy bo wczesniej potrafil nawet z 10 sek, teraz chyba kolej na uszczelniacze pd bo podmiana przeplywki, czujki walu i walka nic nie zmienila poza strata czasu SotoM injection duration, napisales ze mam na granicy normy, jak mozna to ogarnac?dzis krecilem walkiem wydechowym i lekko go cofnelem, spadlo mi na 6.1 czasem skoczy na 6.5, pali nieco lepiej ale jesli postoi 15-20 minut to 2-3 sek telepie, od razu po zgaszeniu juz nie telepie silnikiem wogole ale musialem podniesc bieg jalowy do 860 bo trzeslo, moc jest a w blokach jest jak bylo
  7. Oj sporo, ja kupuje uszkodzone, a4 w sline ktora mam wyrwalem za 1560 z uwalonym silnikiem a koszty naprawy + kabel i sprawy servisowe wyszly mnie 300 z kawalkiem ale wszystko robilem sam O ubezpieczeniach mi nie mow bo to przegiecie co sie dzieje, za moja a4 55 blachy krzycza 55 na miecha a mam 29 lat i znizki od poczatku prawka, tyle ze mnie kroja za polskie prawko bo na ang bylo by taniej tylko mnie przeraza te ich 13 pkt
  8. mialem troche aut ale 3 niestety jeszcze nie, z bemek mialem 2 piatki e60 525i i 520d, powiem Ci tak. bmw ma to do siebie ze jak wsiadziesz to nie odnajdziesz sie w zadnym innym aucie, po kilku miesiacach bemka jest ok ale przydalo by sie wiecej mocy co jest najczesciej spotykane wsrod uzydkownikow zawieszenia w mpakiecie bo sam przyznasz ze nieda sie tym wolno jezdzic zwlaszcza w kraju gdzie przebywamy, oczywiscie sa rozni kierowcy i rozne wymagania ale po swoich doswiadczeniach i jesli juz w benzynie to 330 lub 540. moja piatka zarla w okolicach 12 litrow po londynie a znajomego 530 14litrow tyle ze moja miala 190km a jego 260 na start zmien se odme jesli to jeszcze na silniku m54 bo beda problemy z zarciem oleju co do komentu to kozacka, m pakiet swoje robi, pewnie ze 3.500 peklo?
  9. to ewidentnie wina wtrysku paliwa tylko niewiem co go powoduje bo nie same pompki
  10. wczesniej na delikatnie przestawionym rozrzadzie wypinalem i nic to nie zmienialo, ale teraz nie sprawdzalem tylko wczesniej jak wypinalem wtyczke od czujki temp to na blacie po chwili wskazowka powoli dochodzila do 70 kilka stopni, niewiem skad sterownik wziol ta temp, moze jakis algorytm z powiazaniem temp paliwa.... wydaje mi sie ze mam inny problem niz w temacie, u mnie jest cos jak na tym filmiku, tak jakby odpalil i pracowal na 2 wtryskach a po chwili normalnie, moge na ulamek sekundy przytrzymac kluczyk w pozycji rozruchu i zapali ale telepie 2masa i czasem jak wyczaii ze trzymam gaz wcisnienty to podniesie obr i jest ok, jesli nie wcisnolbym gazu to telepalo by okolo 5 - 10 sek i albo by zgasl albo wszedl na normalne obr. napewno ogarne temat i napisze, w sobote bede podmienial czesci takie jak przeplywka, czujnik polozenia walu i walka rozrzadu, mam mozliwosc pozyczenia nowych zamiennikow wiec potestuje bo vcds pokazuje mi dziwne wartosci w przeplywce na biegu jalowym, jest 2 razy ponad algorytm ale pod obciazeniem jest idealnie z sugerowanym przez sterownik, wczesniej mialem dziore w dolocie ale zmienilem juz przewod i wszystko powinno byc ok a nie jest
  11. Jakos tak zeszlo ze dopiero dzis walczylem z audi, zdjelem pasek i ponownie nalozylem tym razem bez blokad, poprostu patrzylem w otwory tak by byly idealnie i wyszlo mi -0.5 a po 4 probach doszedlem do 0 Nastepnie ustawilem wtryski, byly zbyt luzne o 1/4 obrotu a pierwszy o pol obr, pozniej jeszcze dogielem blaszki wtyczek PD i zmienilem filtr paliwa na manna z nadzieja ze bipy zbliza sie do 0 ale niestety jest bez zmian a odpala tak jakby z cwierc obr na zimnym a na cieplym nadal slychac to grzechotanie tyle ze nieco szybciej sie uspokaja Mam szukac tandema? Mam wrazenie ze pompa nie moze ogarnac rozruchu i stad to walenie 2masa a im cieplejsza tym gorzej pompuje
  12. nie ruszalem wtryskow, poprostu przerzucilem glowice z blb na bkd bez wyjmowania wtryskow i swiec tylko nie ustawialem dzwigienek bo iemialem pewnosci ile cofnac ale zrobie to dzisiaj jak mniemam trzeba cofnac o 180st?
  13. czy on nie pisal ze ma nowy rozrusznik? znalazlem na yt moj przypadek tyle ze u mnie to jest na cieplym a u tego typa nawet na zimnym, cos co nazwal bym zbyt wczesnym zaplonem badalem silnik vcdsem i mam perharbor, ruszam z rozrzadem i sprobuje wyzerowc kat walka na ssaniu walek ssacy mam obrocony fizycznie o okolo 2mm od znaku zgodnie ze wskazowkami zegara zrzut grupy 4 13 i 23 przy 83st chlodziwa grupa 23 troche niedaje mi spokoju ale mam nadzieje ze poprawnie ustawiony rozrzad zblizy bipy do 0 bo -60 to juz grubo, co sadzicie? 18:43:12 Group 004: Unit Injector 903 /min Engine Speed (G28) 0.9 °ATDC Injection Start (specified) 7.1°KW Injection Duration (specified) -2.5°KW Torsion Value 18:43:12 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.75 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.45 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.49 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.71 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 18:43:12 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation -39.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -60.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -29.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
  14. Niemam sumienia rozkrecac silnika w swieta, jutro z rana startuje i dam znac, ale zapne laptopa i sprawdze co widzi vcds Walki w glowicy sa proste do ustawienia, tylko jak pisalem wal jest problemem Na kole paska rozrzadu na wale znak mi wyszedl na godz 14 lub 13, w kazdym badz razie w autodacie byly 2 ustawienia i jedno niby pasowalo, ale teraz tak mysle ze gdybym machnol sie o 2 zeby na wale to w vcdsie braklo by skali w synchronizacji
  15. Obadam, mam jeszcze stary dol blb wiec porownam, zastanawialem sie jeszcze nad otworem w skrzyni multi po co on jest, widac przez niego 2mase ale jakichs znakow szczegolnych nie zauwazylem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...