Skocz do zawartości

achojek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O achojek

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia achojek

0

Reputacja

  1. Jestem juz po, akcji z wymiana cewek zaplonowych, wymienilem tez swiece na NGK z jakiejs wyzszej polki, a nawet wymienilem rozrzad + pompe wody. Komputer pokazuje ze lewy katalizator zdechl, takze bede dzialal dalej w tym kierunku. Napewno napisze jak mi idzie i czy usterka zostanie naprawiona :-)
  2. W wolnej chwili zadzwonie do nich i zapytam, powiedz mi, naprawe ogarneli tego samego dnia? bo jesli tak to nawet bylbym sklonny zajechac, zostawic auto i po paru godzinach odebrac, nie ukrywam ze bawic mi sie nie chce ale w ostatecznosci, bede musial. Co zrobiles ze starymy katalizatorami? wymienili Ci wszystkie 4?
  3. Mialem to samo, przyczyna sa katalizatory. Wymienialem swiecie, zaplony nic nie pomagalo. Teraz sam jestem przed wyborem, regeneracja albo wyciecie. Sledz ponizsze tematy: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/213690-katalizator-30-asn/page-5 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/344230-regeneracja-katalizatorow-asn/
  4. Witam ponownie, Od jakiegos czasu zaczela mi sie zapalac kontrolka CHECK ENGINE (autko przy przyspieszaniu dlawi sie), podpialem pod komputer i wyszlo na to ze lewy katalizator do wymiany. Dzwonie do ASO i za "nowy" (regenerowany) katalizator 7k. Teraz mam pytanko do Was, bo nie wiem co robic. Mam dwie mozliwosci rozwiazania problemu, regeneracja albo wyciecie. Wydaje mi sie ze ta pierwsza opcja jest rozsadniejsza, ale mam watpliwosci, dlatego szukam rad. Pierwsza opcja, kupno: 2x Katalizator Magnaflow okrągły EURO 5 49974 50mm do 3500ccm i 2x Katalizator Magnaflow okrągły EURO 4 EURO 3 50mm do 3500ccm 99654HM - wywalam 2xKaty/2xPreKaty i wstawiam te, stare oddaje w utlizacje wiec pare stowek sie zwroci. Pytanko czy moj problem sie rozwiaze po takim zabiegu? Pieniadze akurat nie robia problemu, chce zeby bylo dobrze, nie chce zeby z tego powodu mi rozwalilo glowice/cylindry. Dodam ze autko mam w LPG. Druga opcja to wspawanie rurek do srodka, zaspawanie i zrobienie ECU z wywaleniem tylnich sond. Pytanko do Was czy ktos z okolic slaska ogarnia ECU + ew. wyciecie katalizatorow i wspawanie rurek? Nie ukrywam, ze komfort dla mnie jest najwazniejszy, nie zalezy mi na brzmieniu, dynamice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...