Skocz do zawartości

DirkDiggler

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DirkDiggler

Osiągnięcia DirkDiggler

0

Reputacja

  1. Filtr paliwa już wymieniony, napisałem to w pierwszym poście. Bez zmian.
  2. Szukałem A4, kupiłem ALHAMBRE, która płata mi psikusa od początku. Chciałem to mam. A4-klub rządzi jeśli chodzi o interpretację logów więc zwrócę się do was pomoc. A to historia -------------------------------------------------------------------------------- Pacjent to Seat Alhambra AUY 115KM, 2004r, przebieg miejski, 52tys km, auto pewne, serwisowane, polskie zadbane, trzecie w rodzinie itp. Kupiłem takie w zeszłym tygodniu od I-go właściciela. Jazdy testowe zrobiłem jak mocno śnieżyło więc nie było okazji mocniej pogonić auta. Potwierdziłem tylko przebieg auta w ASO (ostatni serwis w gru 2009). Nie było się do czego doczepić. Jak trochę odwilży przyszło nastał moment przetestowania auta. I tu pojawiły się pewne niepokojące zjawiska. Zjawisko 1 Auto podczas łagodnego przyspieszania wyraźnie szarpie, jakby przerywa. Dzieje się to w zakresie obrotów 1300-2000, najbardziej wyczuwalne na 2 i 3 biegu. Jakby paliwa zbyt mało dostawał. Sprawdziłem, samochód nie miał wymienionego filtra paliwa bo to jest przewidziane na 60tys km. Jutro wymieniam. Zobaczymy co będzie ale nie spodziewam się cudów ponieważ wystąpiło również..... ...Zjawisko 2 czyli notlauf czyli 17965 - Charge Pressure Control Positive Deviation, dziś ok 4000 obr złapał muła, skasowałem błąd, przegoniłem auto ponownie, zjawisko wystąpiło ponownie. Pytania: a) czy oba zjawiska mają wspólna przyczynę? czy zjawisko 1 może być związane z dwumasą (w moim ARL-u padła mi kiedyś dwumasówka i objawy były nieco inne), tutataj samochód nie wpada w drgania, nic nie puka, przy gaszeniu nic nie hałasuje, mimo to zjawisko 1 można by opisać jak częściowo ślizgające się sprzęgło raz chwytające, raz nie c) jakie postępowanie serwisowe powinienem rozpocząć (prócz wymiany filtra paliwa) No więc Panowie dziś po raz pierwszy w życiu zlogowałem Żuka. Ale zanim nastąpiło logowanie wymieniłem filtr paliwa. Cudów się nie spodziewałem i cudów nie było. Objawy te same. Dodatkowo dziś postanowiłem przejechać na trzecim biegu 40km jadąc z prędkościa obr >3000. Tak na wszelki wypadek. Otrząsnąć łopatki. To nic również nie dało. Do rzeczy czyli Logowanie przebiegało następująco: 1. Pierwszy log GRUPA 3 - złapałem Notlauf, auto było dogrzane wszystko OK tyle że wcześniej nie wychodziłem poza 3000obr. Przy czym muszę dodać że jako nie wprawiony loger po złapaniu notlaufa po prostu puściłem gaz. 2. Drugi log GRUPA 8 - tym razem obyło się już bez Notlaufa 3. Trzeci log GRUPA 11 - tym razem również bez Notlaufa 4. Czwarty log GRUPA 3 - tym razem również bez Notlaufa Każdy log zdejmowany osobno w sumie cztery logi. Ctzery razy auto dostało ognia ale szarpanie nadal występuje, a może nawet mocniej niż wcześniej. PANOWIE POMÓŻCIE CO SIĘ DZIEJE Z ŻUKIEM :?: :mrgreen:
  3. Witam serdecznie wszystkich z A4klubu Poszukuję obecnie A4 kombi i zarejestrowałem się w celu znalezienia tego jednego jedynego egzemplarza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...