-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O milus86ukf

Informacje
-
Imię
Emil
-
Miasto
Łuków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Witam, czy udało wam się rozwiązać ten problem? U mnie to samo ale oprócz innej dwumasy nowego kompletu sprzęgła, nowego łożyska igiełkowego, nowych pół księżycy na wale, nowego wysprzęglika i podmiany skrzyni na sprawną z innego auta dalej to samo ręce opadają :( jedyna rzecz która była stara to łapa w skrzyni czy ona może dawać takie efekty?
-
Co to jest? gumowy wężyk pod prawym progiem, zaczyna się od nadkola i kończy po 50cm.
milus86ukf odpowiedział(a) na Kony temat w 1.8
Dodatkowo rozwiązany problem z długim kręceniem po rozgrzaniu lub w upały winny korek paliwa nie działało odpowietrzanie w nim ? -
Co to jest? gumowy wężyk pod prawym progiem, zaczyna się od nadkola i kończy po 50cm.
milus86ukf odpowiedział(a) na Kony temat w 1.8
Nic nie uszkodzi woda wysoko nie podejdzie na zagieciu jest dołek i tam stoi woda nawierc sobie dziurkę żeby spływała u mnie tak to rozwiązałem i teraz nic nie bulgocze -
Heh dzięki koledzy ale żem durny nie zwróciłem na to uwagi że była nie podpięta tylko zaskoczyło mnie że sobie dyndała... ale wczoraj składałem podłączyłem ją i zauważyłem że nie świeci mi to podświetlanie i dodatkowo czerwone w drzwiach pasażera żarówki sprawne u kierowcy świeci w nogach i w drzwiach, tylne drzwi też ok... kable wydają się być całe
-
Witam, ostatnio wyciągając schowek zauważyłem wiszącą sobie kostkę. Od czego ona może być? poduszka powietrzna?
-
Dodatkowo zauważyłem że zimą występuje u mnie brak ssania od razu 800obrotów a teraz jak jest ciepło to chodzi na ssaniu ok 1200rpm no i oczywiście przy rozgrzanym do 90 stopni i zgaszeniu to po 5min już bardzo długo kręci z wciśniętym gazem trzeba kręcić ok 15sekund i nadal żadnych błędów czujnik temp. nowy org. ktoś mi mówił że to może rozrusznik za wolno kręci albo pompa paliwa ale ją słychać i słychać jak pompuje. czy może zalewać silnik? jak odpali to chodzi ładnie...
-
Witam, wydaje mi się że gdyby czujnik wału był uszkodzony to powinien być zapisany jakiś błąd albo chwilowy albo stały... Pomoże ktoś? Mam rację czy się mylę?
-
Witam , przepraszam że zakładam nowy temat lecz nigdzie podobnego nie znalazłem. Moja audiolka 1,8t Apu, mój problem polega na odpalaniu w upalne dni albo jak auto jest rozgrzane, powiedzmy po jeździe ok 30km postoju ok 10min długo trzeba kręcić ok 5 - 10 sekund dodając gazu wtedy odpala a czasami dziwnie wchodzi na obroty jak by tak po troszku od dołu wskakiwały lecz to trwa chwilkę jak by miał za mało paliwa. Na zimnym silniku rano czy stoi całą noc czy tydzień pali idealnie od strzała. Zdarzyło się też tak jak wspomniałem gdy stał w tamtym roku w te upały na pełnym słońcu też było podobnie. Nie mam pomysłu błędów brak, czujnik temperatury wymieniałem ręce opadają I jeszcze jedna nurtująca mnie rzecz, gdy jeżdżę na klimie jest ok a zdarzy się czasami tak że jadąc i powiedzmy na sygnalizacji świetlnej skręcam i odpuszczę gazu to potrafi zgasnąć... z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam.
-
Tak myślałem właśnie o tej nakrętce czy pod nią jest jeszcze jakaś nakrętka? i czy jak sam ją przykręcę to nic się nie stanie? i dlaczego ona mogła się odkręcić? Dziękuję Panowie za podpowiedzi
-
Jedyne co mi przychodzi do głowy to jakaś kontra od turbiny bo ma takie delikatne nacięcie jakby wyważane było poprzez nacięcie ale nie jestem pewien ewentualnie jakiemuś mechaniorowi wpadło...
-
Rozmiar 10 w środku jest otwór jakieś 4mm gwintowany
-
Witam, mam taki problem wczoraj przy wymianie wężyka podciśnienia zaworu DV po wyjęciu tego zaworu wypadła mi śrubka - od czego ona jest? Dodam iż auto wydaje mi się że normalnie pracuje proszę o pomoc. Mój silnik APU
-
Co to jest? gumowy wężyk pod prawym progiem, zaczyna się od nadkola i kończy po 50cm.
milus86ukf odpowiedział(a) na Kony temat w 1.8
Faktycznie kolego masz rację zwracam honor Przeglądałem troszkę forum lecz nie znalazłem problemu z jakim się borykam może ktoś mi pomoże albo ktoś miał coś takiego. Mianowicie teraz jak było chłodniej to autko paliło mi idealnie od pierwszego strzału lecz czasami po rozgrzaniu na maxa i zgaszeniu po parunastu minutach gdy chcę odpalić muszę długo kręcić i dodawać gazu bo bez gazu się jak by dusi lecz nie zawsze tak jest czasami pali od strzału. A dziś jak było cieplej auto zimne i też musiałem pokręcić zanim zapaliło. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu co to może być? czujnik temp. cieczy? -
Co to jest? gumowy wężyk pod prawym progiem, zaczyna się od nadkola i kończy po 50cm.
milus86ukf odpowiedział(a) na Kony temat w 1.8
Tylko że na obrazku masz dwa wężyki jeden zasilanie drugie powrót więc powinien być trzeci do odpowietrzenia -
Co to jest? gumowy wężyk pod prawym progiem, zaczyna się od nadkola i kończy po 50cm.
milus86ukf odpowiedział(a) na Kony temat w 1.8
Przyłączam się do tematu mam to samo bulgotało mi cały czas odpiełem rurkę od elektrozaworka i dmuchnełem sprężadką wyleciało troszkę wody i nie bulgocze. Ale przewód cały czas zasysa powietrze i obawiam się że po deszczu to wróci. Czy poradziliście sobie z tym problemem? ps. do filtra nie zaglądałem.