Skocz do zawartości

milus86ukf

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milus86ukf

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Łuków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia milus86ukf

0

Reputacja

  1. Witam, czy udało wam się rozwiązać ten problem? U mnie to samo ale oprócz innej dwumasy nowego kompletu sprzęgła, nowego łożyska igiełkowego, nowych pół księżycy na wale, nowego wysprzęglika i podmiany skrzyni na sprawną z innego auta dalej to samo ręce opadają :( jedyna rzecz która była stara to łapa w skrzyni czy ona może dawać takie efekty?
  2. Dodatkowo rozwiązany problem z długim kręceniem po rozgrzaniu lub w upały winny korek paliwa nie działało odpowietrzanie w nim ?
  3. Nic nie uszkodzi woda wysoko nie podejdzie na zagieciu jest dołek i tam stoi woda nawierc sobie dziurkę żeby spływała u mnie tak to rozwiązałem i teraz nic nie bulgocze
  4. Heh dzięki koledzy ale żem durny nie zwróciłem na to uwagi że była nie podpięta tylko zaskoczyło mnie że sobie dyndała... ale wczoraj składałem podłączyłem ją i zauważyłem że nie świeci mi to podświetlanie i dodatkowo czerwone w drzwiach pasażera żarówki sprawne u kierowcy świeci w nogach i w drzwiach, tylne drzwi też ok... kable wydają się być całe
  5. milus86ukf

    Co to za kostka?

    Witam, ostatnio wyciągając schowek zauważyłem wiszącą sobie kostkę. Od czego ona może być? poduszka powietrzna?
  6. milus86ukf

    Problem z odpalaniem

    Dodatkowo zauważyłem że zimą występuje u mnie brak ssania od razu 800obrotów a teraz jak jest ciepło to chodzi na ssaniu ok 1200rpm no i oczywiście przy rozgrzanym do 90 stopni i zgaszeniu to po 5min już bardzo długo kręci z wciśniętym gazem trzeba kręcić ok 15sekund i nadal żadnych błędów czujnik temp. nowy org. ktoś mi mówił że to może rozrusznik za wolno kręci albo pompa paliwa ale ją słychać i słychać jak pompuje. czy może zalewać silnik? jak odpali to chodzi ładnie...
  7. milus86ukf

    Problem z odpalaniem

    Witam, wydaje mi się że gdyby czujnik wału był uszkodzony to powinien być zapisany jakiś błąd albo chwilowy albo stały... Pomoże ktoś? Mam rację czy się mylę?
  8. milus86ukf

    Problem z odpalaniem

    Witam , przepraszam że zakładam nowy temat lecz nigdzie podobnego nie znalazłem. Moja audiolka 1,8t Apu, mój problem polega na odpalaniu w upalne dni albo jak auto jest rozgrzane, powiedzmy po jeździe ok 30km postoju ok 10min długo trzeba kręcić ok 5 - 10 sekund dodając gazu wtedy odpala a czasami dziwnie wchodzi na obroty jak by tak po troszku od dołu wskakiwały lecz to trwa chwilkę jak by miał za mało paliwa. Na zimnym silniku rano czy stoi całą noc czy tydzień pali idealnie od strzała. Zdarzyło się też tak jak wspomniałem gdy stał w tamtym roku w te upały na pełnym słońcu też było podobnie. Nie mam pomysłu błędów brak, czujnik temperatury wymieniałem ręce opadają I jeszcze jedna nurtująca mnie rzecz, gdy jeżdżę na klimie jest ok a zdarzy się czasami tak że jadąc i powiedzmy na sygnalizacji świetlnej skręcam i odpuszczę gazu to potrafi zgasnąć... z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam.
  9. milus86ukf

    Zawór DV w 1.8T

    Tak myślałem właśnie o tej nakrętce czy pod nią jest jeszcze jakaś nakrętka? i czy jak sam ją przykręcę to nic się nie stanie? i dlaczego ona mogła się odkręcić? Dziękuję Panowie za podpowiedzi
  10. milus86ukf

    Zawór DV w 1.8T

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to jakaś kontra od turbiny bo ma takie delikatne nacięcie jakby wyważane było poprzez nacięcie ale nie jestem pewien ewentualnie jakiemuś mechaniorowi wpadło...
  11. milus86ukf

    Zawór DV w 1.8T

    Rozmiar 10 w środku jest otwór jakieś 4mm gwintowany
  12. milus86ukf

    Zawór DV w 1.8T

    Witam, mam taki problem wczoraj przy wymianie wężyka podciśnienia zaworu DV po wyjęciu tego zaworu wypadła mi śrubka - od czego ona jest? Dodam iż auto wydaje mi się że normalnie pracuje proszę o pomoc. Mój silnik APU
  13. Faktycznie kolego masz rację zwracam honor Przeglądałem troszkę forum lecz nie znalazłem problemu z jakim się borykam może ktoś mi pomoże albo ktoś miał coś takiego. Mianowicie teraz jak było chłodniej to autko paliło mi idealnie od pierwszego strzału lecz czasami po rozgrzaniu na maxa i zgaszeniu po parunastu minutach gdy chcę odpalić muszę długo kręcić i dodawać gazu bo bez gazu się jak by dusi lecz nie zawsze tak jest czasami pali od strzału. A dziś jak było cieplej auto zimne i też musiałem pokręcić zanim zapaliło. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu co to może być? czujnik temp. cieczy?
  14. Tylko że na obrazku masz dwa wężyki jeden zasilanie drugie powrót więc powinien być trzeci do odpowietrzenia
  15. Przyłączam się do tematu mam to samo bulgotało mi cały czas odpiełem rurkę od elektrozaworka i dmuchnełem sprężadką wyleciało troszkę wody i nie bulgocze. Ale przewód cały czas zasysa powietrze i obawiam się że po deszczu to wróci. Czy poradziliście sobie z tym problemem? ps. do filtra nie zaglądałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...