
andrzej28
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O andrzej28

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
kujawsko-pomorskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Troszkę to trwało ale są: 000BS http://hyy.pl/images/96000bs.jpg 000 Dynamiczny http://hyy.pl/images/71000d.jpg Proszę o analizę i porady co jeszcze poprawić w tym autku?
-
Witam ponownie Zrobiłem tak jak podpowiedział kolega Przemik, wymontowałem turbinę rozebrałem, wyczyściłem - była naprawdę zawalona sadzą, wywaliłem katalizator. Autko już nie zamula błędy nie pojawiają się- nareszcie jedzie :> Turbina ma lekki luz na łożyskowaniu ( śladów obcierania śmigełka nie było), pewnie teraz jak się zawali sadzą trzeba będzie ją regenerować. Część turbiny gdzie przechodzą spaliny była złożona bez uszczelnienia, czy tak ma być? A to logi po przeprowadzonej operacji: statyczne: http://hyy.pl/images/36000.jpg http://hyy.pl/images/33001.jpg http://hyy.pl/images/86003.jpg http://hyy.pl/images/31004.jpg http://hyy.pl/images/22007.jpg http://hyy.pl/images/78008.jpg http://hyy.pl/images/34011.jpg http://hyy.pl/images/89013.jpg http://hyy.pl/images/68023.jpg Dynamiczne: http://hyy.pl/images/32001.jpg http://hyy.pl/images/44003.jpg http://hyy.pl/images/49004.jpg http://hyy.pl/images/46008.jpg http://hyy.pl/images/28010.jpg http://hyy.pl/images/30011.jpg BS: http://hyy.pl/images/32003.jpg http://hyy.pl/images/77004.jpg Przepraszam za nie fachowe nazewnictwo i proszę o opinię na temat logów.
-
Czy na podstawie logów można ocenić stan katalizatora- zrobiłem tym autkiem jakieś 60 tyś i nigdy nie zaglądałem do wydechu, czy zatkany katalizator mógłby spowodować takie zachowanie turbiny?
-
Witam Wyczyściłem EGR, sprawdziłem przewód idący do G71 jest ok. i jeszcze raz spróbowałem zrobić logi. Podczas logowania napotkałem jeszcze na taki problem: - otóż w 011BS wogóle nie mogę logować - w 003BS - ECU nie steruje EGR nie przełącza miedzy trybami ON i OFF: Zastanawiam się czy to nie broi zawór który steruje N75 i EGR zamontowany na plastikowej rurze dolotu na wysokości pokrywy zaworów chyba N18 Może wie ktoś jak go sprawdzić? A oto nowe logi: Statyczne: http://hyy.pl/images/52000.jpg http://hyy.pl/images/19001.jpg http://hyy.pl/images/94003.jpg http://hyy.pl/images/78004.jpg http://hyy.pl/images/64007.jpg http://hyy.pl/images/33008.jpg http://hyy.pl/images/54011.jpg http://hyy.pl/images/56013.jpg http://hyy.pl/images/64023.jpg BS- te które udało się zrobić: http://hyy.pl/images/89003BS.jpg http://hyy.pl/images/33004BS.jpg Dynamiczne; http://hyy.pl/images/32000.jpg http://hyy.pl/images/71001.jpg http://hyy.pl/images/85003.jpg http://hyy.pl/images/48004.jpg http://hyy.pl/images/28008.jpg http://hyy.pl/images/52010.jpg http://hyy.pl/images/28011.jpg Pomocy
-
Podczas logowania też się przytykał gdzieś w okolicach 2600 - 2800 obr. i kolejny raz 3500-3700. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie chciałem wyciągać EKU zdjąłem przewód ( chyba właściwy) i dmuchałem w niego wygląda na cały - dało się w niego dmuchnąć ale z oporem nie słyszałem żeby powietrze gdzieś swobodnie uchodziło. Czytałem gdzieś o łączeniu przewodów przy zaworze n 75 ,żeby sprawdzić jego działanie ale nie bardzo wiem jaki ma być efekt po ich połączeniu
-
Witam, jak w temacie proszę o analizę. Auto straciło na mocy szczególnie na 3, 4, 5 biegu. Jest to odczuwalne. Auto po prostu nie jedzie. Po lekturze na forum wywnioskowałem że błąd tkwi w zaworze N75 bądź G71, zabrudzonej turbinie lub zatkanym katalizatorze. Może wykonane logi pomogą w dyskwalifikacji którejś z tych opcji. Przewody podciśnieniowe zostały sprawdzone i są ok. Po skanowaniu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0SD458455 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 48437 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- Po usunięciu i ponownym skanowaniu drugiego dnia: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0SD458455 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 48437 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- 1. Statyczne: http://hyy.pl/images/26000.jpg http://hyy.pl/images/59001.jpg http://hyy.pl/images/59003.jpg http://hyy.pl/images/82004.jpg http://hyy.pl/images/21007.jpg http://hyy.pl/images/32014.jpg http://hyy.pl/images/80018.jpg http://hyy.pl/images/77023.jpg 2. Basic Settings: http://hyy.pl/images/72000bs.jpg http://hyy.pl/images/23003bs.jpg http://hyy.pl/images/14004bs.jpg 3. Dynamiczne: http://hyy.pl/images/54000.jpg http://hyy.pl/images/90001.jpg http://hyy.pl/images/86003.jpg http://hyy.pl/images/25004.jpg http://hyy.pl/images/17008.jpg http://hyy.pl/images/76010.jpg http://hyy.pl/images/28011.jpg Za pomoc z góry dzięki
-
ok poprawi się sorki
-
W miarę możliwości po ustawieniu kąta wtrysku zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę o ich analizę i ocenę. Logi statyczne: Logi dynamiczne:
-
Zrobię jak tylko pozbędę się dolegliwości, ustawię poprawnie kąt wtrysku i zlikwiduje nieszczelność interculera i tu moje pytanie do was. Czy da się to jakoś wyleczyć czy wymiana na nowy. Z tego co wiem ktoś klei plastiki , ktoś spawa aluminium ale czy naprawa wytrzyma pod ciśnieniem?
-
Dzięki bardzo, sprawdziłem instalacje, wypiąłem kostkę kilkakrotnie. Auto przestało kopcić wreszcie jakoś jeździ. Muszę jeszcze usunąć nieszczelność w interculeze i ustawić kąt wtrysku. Dzięki za odpowiedzi i obszerne informacje zamieszczone na forum
-
Dzięki za wskazówki. Niestety muszę pożyczyć laptopa żeby zrobić logi dynamiczne. Czy błąd 00553 wskazuje że przepływomierz kwalifikuje się do wymiany czy może są inne przyczyny moich problemów z autkiem. Przed chwilą wymontowałem przepływomierz (chciałem go przeczyścić) ale wygląda na czyściutki ,filtr powietrza też czysty. Autko strasznie kopci czarnym dymem gdy prze gazuje zaczyna się trząść i faluje na obrotach, musiałem ratować się gazem żeby nie zgasł. Czy przyczyną takiego zachowania jest tylko przepływomierz? Proszę o pomoc.
-
1 Fault Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Jak w temacie proszę o podpowiedzi. Czy to jest przepływomierz czy coś innego? W miarę umiejętności stworzyłem na razie tylko logi statyczne i proszę o ich ocenę. Jeśli logi wykonane są niepoprawnie to proszę o jakieś wskazówki. dzieki
-
WITAM. Jestem posiadaczem a4 z Chełmna