Skocz do zawartości

andrzej28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzej28

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    kujawsko-pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia andrzej28

0

Reputacja

  1. Troszkę to trwało ale są: 000BS http://hyy.pl/images/96000bs.jpg 000 Dynamiczny http://hyy.pl/images/71000d.jpg Proszę o analizę i porady co jeszcze poprawić w tym autku?
  2. Witam ponownie Zrobiłem tak jak podpowiedział kolega Przemik, wymontowałem turbinę rozebrałem, wyczyściłem - była naprawdę zawalona sadzą, wywaliłem katalizator. Autko już nie zamula błędy nie pojawiają się- nareszcie jedzie :> Turbina ma lekki luz na łożyskowaniu ( śladów obcierania śmigełka nie było), pewnie teraz jak się zawali sadzą trzeba będzie ją regenerować. Część turbiny gdzie przechodzą spaliny była złożona bez uszczelnienia, czy tak ma być? A to logi po przeprowadzonej operacji: statyczne: http://hyy.pl/images/36000.jpg http://hyy.pl/images/33001.jpg http://hyy.pl/images/86003.jpg http://hyy.pl/images/31004.jpg http://hyy.pl/images/22007.jpg http://hyy.pl/images/78008.jpg http://hyy.pl/images/34011.jpg http://hyy.pl/images/89013.jpg http://hyy.pl/images/68023.jpg Dynamiczne: http://hyy.pl/images/32001.jpg http://hyy.pl/images/44003.jpg http://hyy.pl/images/49004.jpg http://hyy.pl/images/46008.jpg http://hyy.pl/images/28010.jpg http://hyy.pl/images/30011.jpg BS: http://hyy.pl/images/32003.jpg http://hyy.pl/images/77004.jpg Przepraszam za nie fachowe nazewnictwo i proszę o opinię na temat logów.
  3. Czy na podstawie logów można ocenić stan katalizatora- zrobiłem tym autkiem jakieś 60 tyś i nigdy nie zaglądałem do wydechu, czy zatkany katalizator mógłby spowodować takie zachowanie turbiny?
  4. Witam Wyczyściłem EGR, sprawdziłem przewód idący do G71 jest ok. i jeszcze raz spróbowałem zrobić logi. Podczas logowania napotkałem jeszcze na taki problem: - otóż w 011BS wogóle nie mogę logować - w 003BS - ECU nie steruje EGR nie przełącza miedzy trybami ON i OFF: Zastanawiam się czy to nie broi zawór który steruje N75 i EGR zamontowany na plastikowej rurze dolotu na wysokości pokrywy zaworów chyba N18 Może wie ktoś jak go sprawdzić? A oto nowe logi: Statyczne: http://hyy.pl/images/52000.jpg http://hyy.pl/images/19001.jpg http://hyy.pl/images/94003.jpg http://hyy.pl/images/78004.jpg http://hyy.pl/images/64007.jpg http://hyy.pl/images/33008.jpg http://hyy.pl/images/54011.jpg http://hyy.pl/images/56013.jpg http://hyy.pl/images/64023.jpg BS- te które udało się zrobić: http://hyy.pl/images/89003BS.jpg http://hyy.pl/images/33004BS.jpg Dynamiczne; http://hyy.pl/images/32000.jpg http://hyy.pl/images/71001.jpg http://hyy.pl/images/85003.jpg http://hyy.pl/images/48004.jpg http://hyy.pl/images/28008.jpg http://hyy.pl/images/52010.jpg http://hyy.pl/images/28011.jpg Pomocy
  5. Podczas logowania też się przytykał gdzieś w okolicach 2600 - 2800 obr. i kolejny raz 3500-3700. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie chciałem wyciągać EKU zdjąłem przewód ( chyba właściwy) i dmuchałem w niego wygląda na cały - dało się w niego dmuchnąć ale z oporem nie słyszałem żeby powietrze gdzieś swobodnie uchodziło. Czytałem gdzieś o łączeniu przewodów przy zaworze n 75 ,żeby sprawdzić jego działanie ale nie bardzo wiem jaki ma być efekt po ich połączeniu
  6. Witam, jak w temacie proszę o analizę. Auto straciło na mocy szczególnie na 3, 4, 5 biegu. Jest to odczuwalne. Auto po prostu nie jedzie. Po lekturze na forum wywnioskowałem że błąd tkwi w zaworze N75 bądź G71, zabrudzonej turbinie lub zatkanym katalizatorze. Może wykonane logi pomogą w dyskwalifikacji którejś z tych opcji. Przewody podciśnieniowe zostały sprawdzone i są ok. Po skanowaniu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0SD458455 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 48437 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- Po usunięciu i ponownym skanowaniu drugiego dnia: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 07777 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0SD458455 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 48437 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- 1. Statyczne: http://hyy.pl/images/26000.jpg http://hyy.pl/images/59001.jpg http://hyy.pl/images/59003.jpg http://hyy.pl/images/82004.jpg http://hyy.pl/images/21007.jpg http://hyy.pl/images/32014.jpg http://hyy.pl/images/80018.jpg http://hyy.pl/images/77023.jpg 2. Basic Settings: http://hyy.pl/images/72000bs.jpg http://hyy.pl/images/23003bs.jpg http://hyy.pl/images/14004bs.jpg 3. Dynamiczne: http://hyy.pl/images/54000.jpg http://hyy.pl/images/90001.jpg http://hyy.pl/images/86003.jpg http://hyy.pl/images/25004.jpg http://hyy.pl/images/17008.jpg http://hyy.pl/images/76010.jpg http://hyy.pl/images/28011.jpg Za pomoc z góry dzięki
  7. W miarę możliwości po ustawieniu kąta wtrysku zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę o ich analizę i ocenę. Logi statyczne: Logi dynamiczne:
  8. Zrobię jak tylko pozbędę się dolegliwości, ustawię poprawnie kąt wtrysku i zlikwiduje nieszczelność interculera i tu moje pytanie do was. Czy da się to jakoś wyleczyć czy wymiana na nowy. Z tego co wiem ktoś klei plastiki , ktoś spawa aluminium ale czy naprawa wytrzyma pod ciśnieniem?
  9. Dzięki bardzo, sprawdziłem instalacje, wypiąłem kostkę kilkakrotnie. Auto przestało kopcić wreszcie jakoś jeździ. Muszę jeszcze usunąć nieszczelność w interculeze i ustawić kąt wtrysku. Dzięki za odpowiedzi i obszerne informacje zamieszczone na forum
  10. Dzięki za wskazówki. Niestety muszę pożyczyć laptopa żeby zrobić logi dynamiczne. Czy błąd 00553 wskazuje że przepływomierz kwalifikuje się do wymiany czy może są inne przyczyny moich problemów z autkiem. Przed chwilą wymontowałem przepływomierz (chciałem go przeczyścić) ale wygląda na czyściutki ,filtr powietrza też czysty. Autko strasznie kopci czarnym dymem gdy prze gazuje zaczyna się trząść i faluje na obrotach, musiałem ratować się gazem żeby nie zgasł. Czy przyczyną takiego zachowania jest tylko przepływomierz? Proszę o pomoc.
  11. 1 Fault Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Jak w temacie proszę o podpowiedzi. Czy to jest przepływomierz czy coś innego? W miarę umiejętności stworzyłem na razie tylko logi statyczne i proszę o ich ocenę. Jeśli logi wykonane są niepoprawnie to proszę o jakieś wskazówki. dzieki
  12. WITAM. Jestem posiadaczem a4 z Chełmna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...