Skocz do zawartości

ORZECH 75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ORZECH 75

Informacje

  • Imię
    Orzech75
  • Miasto
    GDAŃSK

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON
  1. koledzy czy moge założyc takie opony 215/55R16 zamiast moich 205/55R16 czy nie bedzie tarło o nadkola?
  2. ja miałem tak samo jak u ciebie,ale okazało się że mam pęknięty weżyk od podciśnienia przy zaworku tego przy rurze u góry silnika.taki króciutki ze 4 cm.teraz moc wróciła.i jest oki.
  3. więc . mam błedy miedzy innymi 20.1"zle napięcie kompresora" no i co się okazało sprężarka idze na krótko i załacza sie wentylator jak wzrośnie ciśnienie,znalazłem ucięte przewody od przekaźnika załaczającego kompresor.Dalej,podłączyłem przekaźnik a tu nic.Drugi błąd 22.1 myślałem że to włacznik wys ciśnienia stąd moje pytanie.ale to chyba nie to.
  4. wielkie dzieki .szukam dalej usterki
  5. nazywa to sie włacznik wysokiego cisnienia i znajduje sie na chłodnicy klimy.nie jest oznaczony kolorem,jest czteropinowy .pin 3 i 4 wlacza wentylator a pin 1 i 2 spreżarke.pin 1 podpiety jest do sterownika gniazdo C2 no i chdzi o pin 2 "przewod brazowo-bialy" gdzie on jest podpiety? chcialbym żeby ta spreżarka ruszyła.
  6. witam czy ktos jest wstanie doradzic?skąd ma sygnał na pinie 2 ?
  7. orzech 75 wita wszyskich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...