orzeszko
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O orzeszko
Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
opolskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia orzeszko
0
Reputacja
-
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
czy oprócz rozrządu coś jeszcze może się posypać np. czujnik ciśnienia, rozdzielacz ciśnienia na pompie? -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Witam panowie ponownie.Przepraszam,że dopiero teraz odpisuję ale byłem w robocie. Co do wężyków to nie pozamieniałem bo ich nie zdejmowałem, a jeśli chodzi o błąd to nie wiecie o co chodzi?. To mam jeszcze jedno pytanie ( a gdyby wziąć go na zaciąg ) co myślicie? -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Wszystko gicio, tylko że on nie chce odpalić. Dzięki wielkie. -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Który czujnik masz na myśli, czy ten na pompie. Czy wiesz może jak sprawdzić ten czujnik? -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Panowie czy ktoś mi pomoże z tym błędem? -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Panowie a co z tym błędem? -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Nie ma żadnych wycieków. A ten błąd nic Tobie nie mówi? -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
JP-Group Denmark. Ale tak się zastanawiam jak może się zapowietrzać skoro jest cały zalany. -
Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012
orzeszko odpowiedział(a) na johnny2002 temat w 2.0TDI
Witam. Mam pytanie w sprawie auta syna. Chodzi o GOLF`a VI 1.6 cr . Na forum GOLFa nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi na błędy z VCDS`a, dlatego szukam porady gdzie tylko sie da. A przeglądając forum widze, że są tu super fachowcy. Chodzi o wymiane filtra paliwa, mianowicie wszędzie napisano, że nikt nie ma z tym problemów...oprócz mnie. Po prostu po wymianie filtra paliwa na nowy - samochód nie odpala. Czy możecie pomóc odczytać ten błąd z VCDS`a, który wkleiłem poniżej. Z góry dziękuje ! Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clbOznaczenie elementu SW: 03L 997 557 R HW: 03L 906 023 AKomponent: R4 1.6l TDI H23 9984 Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny: 00000000000000Kodowanie: 00114014030401080000Kod serwisu: WSC 00066 000 00192Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L997557R 003004ROD: EV_ECM16TDI02103L997557R.rodVCID: 4B955A79E2E54E1C84-801EZnaleziono 1 błąd:10119 - Wysokie ciśnienie paliwa P00C6 00 [100] - ciśnienie minimalne nieosiągnięteSporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędówRamka zamrożona:Stan błędu: 00000001Priorytet błędu: 2Częstość błędu: 3Przebieg: 174914 kmData: 2018.07.17Czas: 00:10:50Prędkość obrotowa silnika: 259.50 /minUnormowana wartość obciążenia: 11.8 %Prędkość pojazdu: 0 km/hTemperatura płynu chłodzącego: 18 °CTemperatura powietrza zasysanego: 19 °CCiśnienie atmosferyczne: 980 mbarNapięcie zacisku 30: 10.729 VLicznik cykli wyuczania po OBD: 40Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista-FUP_FIL: 0.891 MPaZawór regulacyjny ciśnienia paliwa: wart.wymagana ciśnienia na szynie-LV_PCV_CTL: 00000001 Poziom paliwa-FTL_CAN: 39 lCzas od uruchomienia silnika: 0 sZawór dozowania paliwa-VCV: 23.874 %Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa-PCV: 43.906 %Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 29046.631 kPaKody gotowości: 0 0 0 0 1 -
Witam nazywam się Dariusz,pochodzę z województwa opolskiego,posiadam od jakiegoś czasu audi A4b8 z 2011 roku. 2.0TDI 120 kM,silnik CAGC.Jestem nowy na forum Pozdrawiam i życzę miłego dnia.