Skocz do zawartości

orzeszko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O orzeszko

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    opolskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia orzeszko

0

Reputacja

  1. czy oprócz rozrządu coś jeszcze może się posypać np. czujnik ciśnienia, rozdzielacz ciśnienia na pompie?
  2. Witam panowie ponownie.Przepraszam,że dopiero teraz odpisuję ale byłem w robocie. Co do wężyków to nie pozamieniałem bo ich nie zdejmowałem, a jeśli chodzi o błąd to nie wiecie o co chodzi?. To mam jeszcze jedno pytanie ( a gdyby wziąć go na zaciąg ) co myślicie?
  3. Wszystko gicio, tylko że on nie chce odpalić. Dzięki wielkie.
  4. Który czujnik masz na myśli, czy ten na pompie. Czy wiesz może jak sprawdzić ten czujnik?
  5. Panowie czy ktoś mi pomoże z tym błędem?
  6. Nie ma żadnych wycieków. A ten błąd nic Tobie nie mówi?
  7. JP-Group Denmark. Ale tak się zastanawiam jak może się zapowietrzać skoro jest cały zalany.
  8. Witam. Mam pytanie w sprawie auta syna. Chodzi o GOLF`a VI 1.6 cr . Na forum GOLFa nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi na błędy z VCDS`a, dlatego szukam porady gdzie tylko sie da. A przeglądając forum widze, że są tu super fachowcy. Chodzi o wymiane filtra paliwa, mianowicie wszędzie napisano, że nikt nie ma z tym problemów...oprócz mnie. Po prostu po wymianie filtra paliwa na nowy - samochód nie odpala. Czy możecie pomóc odczytać ten błąd z VCDS`a, który wkleiłem poniżej. Z góry dziękuje ! Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clbOznaczenie elementu SW: 03L 997 557 R HW: 03L 906 023 AKomponent: R4 1.6l TDI H23 9984 Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny: 00000000000000Kodowanie: 00114014030401080000Kod serwisu: WSC 00066 000 00192Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L997557R 003004ROD: EV_ECM16TDI02103L997557R.rodVCID: 4B955A79E2E54E1C84-801EZnaleziono 1 błąd:10119 - Wysokie ciśnienie paliwa P00C6 00 [100] - ciśnienie minimalne nieosiągnięteSporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędówRamka zamrożona:Stan błędu: 00000001Priorytet błędu: 2Częstość błędu: 3Przebieg: 174914 kmData: 2018.07.17Czas: 00:10:50Prędkość obrotowa silnika: 259.50 /minUnormowana wartość obciążenia: 11.8 %Prędkość pojazdu: 0 km/hTemperatura płynu chłodzącego: 18 °CTemperatura powietrza zasysanego: 19 °CCiśnienie atmosferyczne: 980 mbarNapięcie zacisku 30: 10.729 VLicznik cykli wyuczania po OBD: 40Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista-FUP_FIL: 0.891 MPaZawór regulacyjny ciśnienia paliwa: wart.wymagana ciśnienia na szynie-LV_PCV_CTL: 00000001 Poziom paliwa-FTL_CAN: 39 lCzas od uruchomienia silnika: 0 sZawór dozowania paliwa-VCV: 23.874 %Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa-PCV: 43.906 %Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 29046.631 kPaKody gotowości: 0 0 0 0 1
  9. Witam nazywam się Dariusz,pochodzę z województwa opolskiego,posiadam od jakiegoś czasu audi A4b8 z 2011 roku. 2.0TDI 120 kM,silnik CAGC.Jestem nowy na forum Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...