Skocz do zawartości

kpkp1985

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kpkp1985

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

215 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kpkp1985

0

Reputacja

  1. Witajcie Szanowni, Z racji, że byłem u wielu mechaników, którym zawsze uczciwie płaciłem a nikt z nich nie podszedł do tematu poważnie ani postawiona diagnoza tym bardziej naprawa poszukuje dobrego poleconego i sprawdzonego mechanika do audi z silnikiem 1.6 FSI (sprawy mechaniczne) ale elektryka też możecie przy okazji polecić. Bardzo dziękuje.
  2. Witam, Szanowni, Bardzo proszę o pomoc i podejście do sprawy na poważnie (mimo, że to nie Wasz problem=auto). Byłem u wielu mechaników i nikt nie potrafi (lub nie chce albo nawet nie zaglądał pod maskę) zdiagnozować moich objawów w aucie - o czym szczerze marzę. Niestety nie zmieszczę się w dwóch linijkach i kilku zdaniach więc proszę o wyrozumiałość przy opisywaniu objawów (zamieściłem filmiki na YT). let's go Mam dwa problemy 1. Trzy lata !!!!! temu wyskoczył mi błąd (nie wiem jaki dokładnie), ale w Aso zdiagnozowali i chcieli wymienić mi najpierw sonde lambda przed katalizatorem za 880 zł a potem czujnik kontroli spalin za 1000,95 zł (nr części z ASO "zestaw naprawczy 1K0998262G oraz czujnik kontroli spalin 8Z0906261") <- jednak inny elektryk za 1/3 ceny odłączył z tego co wiem czujnik NOX programowo i teraz nie wiem czy ten nox lub jego wyłączenie może powodować falowania obrotów na biegu jałowym lub jest to inny powód. Jedni piszą, ze nox się wyłącza i jest dobrze , dlatego wolałem o tym wspomnieć - a nie pamietam czy objaw występował przed wymiana czy po !!!! Ponizej linki do filmów jak pracuje silnik na biegu jałowym - widok silnika https://youtu.be/oPeAsAoQmo4 https://youtu.be/ZOu-8_mksgU https://youtu.be/2EdeJh73cUU Nie wygląda to na zmianę fazy rozrządu czy może to powodować sonda takie zachowanie silnika? Widok obrotomierza w środku auta https://youtu.be/seKEqkEFxb0 https://youtu.be/rPlr9gStRNg <- tutaj nawet spostrzegłem, ze wyłączenie świateł pomagało, ale teraz dzieje się to na okrągło. Gdy silnik jest zimny po uruchomieniu na ssaniu wskazówka znacznie mocniej drga- faluje przez kilkanaście sekund. https://youtu.be/I2fD3EAG7oY Jak pisałem walczę z tym problemem od 3 lat !!!!! - nie wiem czy drugi punkt poniżej nie jest to następstwo dalszych objawów? 2. Od 3 miesięcy mam szarpanie samochodu – przy bardzo delikatnym dodaniu gazu przy niewielkich stałych obrotach A) Odczuwalne w okolicach 2000 obr. (ale nie jest to 100% wyznacznik) – najczęściej występuje na 4 biegu, ale zdarza tez na pozostałych biegach przy rożnych prędkościach. Do szarpania dochodzi w momencie bardzo delikatnego wciśnięcia gazu i utrzymania go w tej pozycji – jeżeli objaw nie występuję czasami udaje się go wymusić: poprzez wielokrotne niewielkie WOLNE wciśnięcie i popuszczenie pedału gazu (na zmianę). -gdy auto nam już szarpię, gdy wciśniemy mocniej pedał gazu szarpanie ustaje, ale gdybyśmy wciskali w momencie szarpania bardzo pomału pedał gazu dalej będziemy czuć jeszcze większy opór(szarpania) aż po chwili samochód znów zacznie się normalnie rozpędzać. (tak jakby przeszło granice szarpania). Podczas szarpania widać na wskazówce prędkościomierza, że drga góra/dół https://youtu.be/Jxdq8ZZwhuw <- filmik (drgania w trakcie jazdy) C) wykonałem test na postoju (biegu jałowym) wcisnąłem delikatnie pedał gazu i starałem się utrzymać silnik na starych obrotach np. 1000 zauważyłem, ze wskazówka obrotomierza ma wtedy delikatne drgania- może to powoduje mieszanka paliwowa lub nie mam idealnie w bez ruchu stopy na pedale , ale tez wolałem to pokazać. https://youtu.be/R4aYuZkF0r4 <- filmik (gazowanie na postoju) D) Zauważyłem, że objawy występują znacznie częściej na ciepłym silniku. (trzeba trochę pojeździć) Najlepiej przetestować na dłuższym prostym bez wzniesień (obciążenia silnika) odcinku trasy. Od kiedy molem wymieniany obudowę termostatu(wyciek), hamulce i naprawiana klimatyzacje. Ale to może być przypadek losowy tylko, ale tez wole napisać. Bardzo, bardzo proszę o pomoc. Jestem ze śląska okolice Rybnik, Żory itd. będe szukał także mechanika możecie kogoś polecić ?, ale to napiszę w osobnym przeznaczonym do tego temacie Dziękuję. z takich większych znaczących wymian to zostało wykonane: 50 tys temu rozrząd 40 tys temu wymienane sprzęgło 20 tys temu wymieniłem świece 3 lata temu odłączony został przez elektryka nox Piszę o serwisie, ale nie chce niczego sugerować. dzięki
  3. Witajcie moi drodzy. Jestem nowym użytkownikiem forum z czego jest mi bardzo miło. Mam do Was kilka ważnych pytań. Szwagier kupił Audi A4 B8 2011 rok 2.0 DIESEL. Że tak powiem sam bym chciał dołączyć do grona właścicieli samochodów AUDI. I tak sobie oglądam 2 modele właśnie AUDI A4 B7 i bardzo mi się podoba nie wiele odbiega moim zdaniem aż tak od A4 B8 i tutaj pytanie lepiej kupić to nowe b8 czy b7 spokojnie można nabyć różnice w cenie są, ale nie duże w porównaniu całej kwoty choć nie powiem 15 tys więcej dać to nie jest też NIC!. Następne pytanie KONIECZNIE QUATTRO? i model S LINE?? I na koniec jaka pojemność i oznaczenie silnika/samochodu jest najmniej awaryjna? i jak się sprawuje DIESEL (wtryski w tych modelach). -tylko diesel czy benzynowe silniki także są dobre. Dziękuję. WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...