Skocz do zawartości

patryk2293

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryk2293

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia patryk2293

0

Reputacja

  1. Witam, mam następujący problem: czyściłem przepustnice i chciałem ją zaadaptować lecz wyskoczył błąd "00670 Czujnik pozycji przepustnicy – G127" i po skasowaniu wraca, więc nie mogę przeprowadzić adaptacji. Silnik ma obroty dobre lecz po dodaniu gazu dusi się i wcale nie wchodzi na obroty. Kupiłem więc używaną taką samą przepustnicę myśląc ze uszkodziłem poprzednią. Po zamontowaniu kupionej jest to samo a do tego doszedł jeszcze błąd 16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High. Po odłączeniu przepustnicy silnik normalnie wchodzi na obroty ale co zrozumiałe nie trzyma wolnych obrotów. Dodam, że akumulator podczas tych zabiegów był słaby i nie obyło się bez odpalania z przewodów od drugiego samochodu. Słaba bateria może mieć wpływ? Przewody od przepustnicy wyglądają dobrze. Ktoś coś poradzi? Co robić?
  2. felgi oryginalne tylko te nowe z a6 c6, gniazda wyglądają podobnie a nawet tak samo. Boje się że się będą odkręcać
  3. Czyli w takim wypadku pojezdzic i zobaczyć za 100 km przykładowo śruby od jednych alumów są odpowiednie do innych felg aluminiowych w tym samym aucie?
  4. WItam, zmieniłem całe koła z aluminiowych na aluminiowe w mojej a4 b5. Śruby zostawiłem te co były. Auto sie prowadzi dobrze po zmianie lecz po przejechaniu ok 15 km wydaje mi się, że śruby troszkę się poluzowały. Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką. Stąd moje pytanie: czy śruby muszą się jakoś ułożyć? Czy jest to możliwe że minimalnie popuszczają do pewnego momentu? Nie wszystkie śruby według mnie się poluzowały. Pozdrawiam
  5. raczej nie łapie, sprawdzałem. lambda nowa z boscha
  6. reset ecu nic nie daje, instalacja lpg nowa, a objawy występowały już zanim został założony gaz. Samochód chodzi w miarę dobrze, tylko te obroty denerwują. Jeśli to od przepływomierza to bym go wymienił, ale jeśli to nie jego wina to szkoda kasy. Jaki będzie efekt odłączenia przepływomierza? Jak odłączę powinna być jakaś zmiana w pracy silnika?
  7. Witam, mam następujący problem: po dodaniu gazu obroty czasami spadają prawie do zera. Podobna sytuacja jest przy wysprzęglaniu. Kończy się to czasem zgaśnięciem silnika. Błędy które pokazuje Vag to błąd przepływomierza i pamięci ROM. Silnik 1.6 adp z sekwencyjnym lpg. Przewody prawie nowe, podobnie kopułka i palec. Cewka sprawdzona. Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana. Czy te objawy są konsekwencją uszkodzonego przepływomierza? Dodam, że gdy był duży mróz obroty spadały do 0 częściej niż przy wyższych temperaturach. Ponadto przy mrozach zimny silnik przez pierwsze 100 m był bardzo słaby auto ledwo szło i czasami było słychać wybuch paliwa. Z góry dziękuję za pomoc dodaje filmik, na którym widać jak obroty opadają po dodaniu gazu. https://www.youtube.com/watch?v=SBE47gxU42g&feature=youtu.be
  8. Panowie mam juz sekwencje problem odpalania zniknal auto mocniejsze, lepiej wszystko działa Dzięki za cenne rady Pozdrawiam
  9. Sprawdz jeszcze swiece, kopulke, przewody i cewke. U kolegi bylo podobnie. Odpalanie od przewodow i świec mial. Reszta objawow podobna i okazalo sie ze cewka jeszcze do tego Jesli gaz zakrecales i bez poprawy to nie wina lpg chyba
  10. Powiem tak silnik jest w stanie idealnym, remontowalem go z jakies 20 tys temu. Oleju nie dolewam Wszystko raczej sprawne rocznie robie tym autem ok 30 tys. wiec troche jezdze i nie mam w planach zmiany auta wiec zalozenie sekwencji chyba sie oplaci buda zdrowa tylko mocy troche mało ale to moje pierwsze auto
  11. Tak, butla zostaje na sekwencji powinno to chyba lepiej chodzic ?
  12. butle wymieniałem w zeszłym roku czyli prawie 10 lat jeszcze mogą ja mieć. Wtryski benzynowe? Sprawdzalem je i w dobrym stanie sa.
  13. Witam, mam ostatnio problemy z lpg. Mam II generacje. Mianowicie chodzi o to, że wzrosło spalanie na poziom 13-14 l oraz pojawily sie problemy z odpalaniem ( dłuższe kręcenie, pewnie reduktor puszcza - koszt ok. 300 zł nowy). Sprawdziłem i podczas jazdy na Pb i zakreconej butli pali od strzala. I teraz pytanie Czy jest sens przerabiac na sekwencje ( koszt ok 1000 zł)? Pozdrawiam
  14. patryk2293

    Problem z odpalaniem

    Akumulator nowy a jak skutecznie sprawdzić cewke? bo tak w ciemno wymienić to koszty znowu rosną
  15. patryk2293

    Problem z odpalaniem

    czujnik dobry jest bo na vagu pokazuje dwie takie same temperatury może czujnik Halla?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...