Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Śruby się poluzowały


patryk2293

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, zmieniłem całe koła z aluminiowych na aluminiowe w mojej a4 b5. Śruby zostawiłem te co były. Auto sie prowadzi dobrze po zmianie lecz po przejechaniu ok 15 km wydaje mi się, że śruby troszkę się poluzowały. Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką. Stąd moje pytanie: czy śruby muszą się jakoś ułożyć? Czy jest to możliwe że minimalnie popuszczają do pewnego momentu? Nie wszystkie śruby według mnie się poluzowały.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U każdego wulkanizatora masz napisane nawet, że po przejchaniu kilku kilometrów sprawdzić dokręcenie śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w takim wypadku pojezdzic i zobaczyć za 100 km przykładowo :) śruby od jednych alumów są odpowiednie do innych felg aluminiowych w tym samym aucie?

U każdego wulkanizatora masz napisane nawet, że po przejchaniu kilku kilometrów sprawdzić dokręcenie śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby nie są takie same. Jeżeli miałeś ori alu i założyłeś ori to powinieneś mieć śruby kulowe. Są jeszcze stożkowe, ale to już musisz sprawdzić jakie masz śruby i jakie jest miejsce w felgach.
Dokręcaj kluczem dynamometrycznym śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi oryginalne tylko te nowe z a6 c6, gniazda wyglądają podobnie a nawet tak samo. Boje się że się będą odkręcać :(

Śruby nie są takie same. Jeżeli miałeś ori alu i założyłeś ori to powinieneś mieć śruby kulowe. Są jeszcze stożkowe, ale to już musisz sprawdzić jakie masz śruby i jakie jest miejsce w felgach.
Dokręcaj kluczem dynamometrycznym śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką.

:facepalm:

Długą rurką ???

Powodzenia w odkręcaniu.

Ja zakręcając nigdy w życiu nie używałem przedłużki.

A już sporo się nazmieniałem kół w życiu.


gniazda wyglądają podobnie a nawet tak samo.

Sprawdź dokładnie a nie na oko bo o wypadek nie trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwyzej moga zniszczyc sie gniazda, zeby odkrecila sie sruba jest malo mozliwe. Sam na zime mam dystans 25mm i do tego sruba na stozku a ori felga jest kulowa. Jezdze tak 5 rok zawsze dokrecam reka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką.

:facepalm:

Długą rurką ???

Powodzenia w odkręcaniu.

Ja zakręcając nigdy w życiu nie używałem przedłużki.

A już sporo się nazmieniałem kół w życiu.

Zależy też od zakręcającego te felgi, może jest niewysoki i ma mniej niż 50 kg wagi.

Mi nie raz udało się przypadkiem ukręcić śrubę zwykłym kluczem :) (waga prawie 100 kg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jego wagę wystarczy sam klucz bez żadnej przedłużki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waga wadą, znam mniejszych ode mnie co maja parę w rekach.

producenci mowią ze kolo należy dokrecac kluczem z samochodu bez przedłużki. co do osobowek powinno być ale w ciężarowce wiże rure☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...