Fido

Pasjonat
  • Zawartość

    3452
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Fido

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Fido
    • Lokalizacja
      LTM/Niemcy

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1440 wyświetleń profilu
    1. Ja bym nie kombinował tylko dokupił 215
    2. Kable w przelotce między drzwiami a karoserią.
    3. Zdemontować, sprawdzić nieszczelność,uszczelnić,wysuszyć,udrożnić recylkulację powietrza w lampie.Zbyt szczelna też źle.
    4. Chyba raczej milion.
    5. Zamiast na ogólnym tam zapytaj
    6. Pokrętło przy funkcji Manual kręć w lewo, wtedy będzie wyszukiwało fal po 0.1 MHz W prawo kręcąc będzie wyszukiwało najsilniejsze stacje. Instrukcja obsługi radia str.12
    7. Dobrze jest jeśli jest identyczna bo przy długich trasach nie musisz zaraz szukać warsztatu by ją naprawić ani pitulać się na wąskiej dojazdówce 80km/h
    8. Emulator zmieniarki Denson.Yatour i masz mp3 Temat o tym znajdziesz w tym dziale co napisałeś.
    9. Powinny pasować pod ten stary nietypowy system Klik jaki jest w B6 2001-4 Jedynie brakuje chyba w nich tego języczka do mocowania lotki od strony kierowcy.
    10. Do sprawdzenia szczelność filtra kabinowego, udrożnienie otworów spustowych pod aku i serwem. Szyba była wymieniana ?
    11. Tylne amory Sash do 1BE brałem u dzika po 180 zł/szt.
    12. Taki Mustang Shelby z 2 paskami na karoserii z silnikiem 1.6 Jak już idziesz na wygląd to 17" za mało. Gleba i dziewietnastki zrobią robotę.
    13. Wywal te chińskie ksenony. Zaoszczędzisz na naprawie auta (może się posypać sterownik ABS) i nie będziesz oślepiał innych.
    14. VAG i sprawdź błędy.
    15. Sorry, ale proponujesz od razu wymianę żarnika bez upewnienia się, co jest przyczyną słabego oświetlenia. To żadne dywagacje z naszej strony. Ale nie pytał bo nie musiał.Poradził tak, jak i ja bym radził. Czyli przejrzenie lamp,czyszczenie soczewek,regeneracja odbłyśników (o ile są mocno wypalone) i dopiero na koniec nowe żarniki. Tak, by to miało ręce i nogi. Żarnik tani nie jest a obecne może mieć jeszcze w dobrym stanie więc po co ładować od razu kasę w nowe ?