Skocz do zawartości

płk.Kwiatkowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O płk.Kwiatkowski

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia płk.Kwiatkowski

0

Reputacja

  1. Odgrzeję kotleta: Mam możliwość takiej wymiany, czyli z Valeo na Bosch. Czy cała operacja jest warta zachodu? Czy te lampy Boscha świecą lepiej niż Valeo?
  2. No i jestem po robocie...Łapy poobdzierane ale powiem tylko, że warto było i polecam wszystkim, którzy mają problemy z nawiewem. Parownik ostatecznie zamontowałem nowy. Okazało się, że stary był od polifta i rzeźbiona była obudowa. Na szczęście miałem drugą. Tutaj mam uwagę: jeśli ktoś planuje kupno nowego parownika to polecam jedynie Behr-Hella. Nrf, Nissens nie pasują! Mają źle wyprowadzone rurki i po prostu nie pasują do obudowy. Natomiast z parownikiem Behr-Hella jest jeszcze jedna kwestia - polecam kupowanie w stacjonarnym sklepie, a nie wysyłkowo. Parowniki te są strasznie słabo zapakowane i dwa musiałem oddać, bo przyszły z wgniecionymi rurkami przyłączeniowymi.
  3. Dzięki za podpowiedzi. ? Nagrzewnicę już zamówiłem, co prawda NRF, ale myślę że jakiś czas da radę. W takim razie parownika nie wymieniam. Jest na 100% szczelny, bo klima działa jak zła odkąd mam samochód (dobre 4 lata) bez dopuszczania czynnika. Uszczelki oczywiście kupię w ASO i wymienię też osuszacz, a parownik dobrze wyczyszczę szczoteczką i izopropanolem.
  4. Ok. To juz wszystko wiem. Tego sie wlasnie obawiałem ale jak nie ma wyjścia to trzeba i koniec. Nagrzewnice to mialem w planie wymienić, właśnie tak jak mówisz żeby nie robić tego 2 razy, zwlaszcza ze dużo nie kosztuje. Mam juz przygotowana druga obudowe z wszystkimi klapkami, silniczkami, czujniczkami itp takze zanim bede rozbierać samochód to sobie wszystko zregeneruje na stole. Pytanko tylko jeszcze o parownik klimatyzacji, czy jego tez wymieniać czy jak jest szczelny to nie ma sensu wydawac kasę? Oczywiscie wszystkie uszczelki, oringi na klimie dam nowe.
  5. Cześć wszystkim, mam u siebie problem taki, że z nawiewów co chwila wylatują mi kawałki gąbki, klapy się pozacinały i generalnie wszystko wymaga przeglądu i konserwacji. Generalnie z większością sobie poradzę, ale jednej rzeczy nie wiem: Czy rozebranie całej obudowy z klapkami nawiewów wymaga rozszczelnienia układu klimatyzacji? Próbował ktoś takiej sztuki? Czy da się może jakoś odsunąć parownik na przewodach i przeprowadzić całą operację bez odciągania czynnika? Bo odpukać układ klimy działa rewelacyjnie odkąd kupiłem samochód (już jakieś 5 lat) i boję się ruszać połączeń bo mogę sobie narobić problemów w myśl zasady "działa to nie ruszaj".
  6. WItam szanowne grono. Stałem się posiadaczem Audi A4 B5 i chciałem w niej odnaleźć wklepkę z vinem i kodami wyposażenia. Na necie jak i na innym wątku na tym forum wyczytałem, że w sedanie (a takiego posiadam) powinna być we wnęce koła zapasowego. Tylko tu mam mały problem, gdyż w kole mam butlę i nie wiem, czy ona nie zasłania mi tej naklejki. Jedyne zdjęcia, jakie mogę znaleźć na necie to zbliżenie na naklejkę. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Was zrobił fotkę takiej naklejki w sedanie, ale tak, żeby można było ją zlokalizować, bo nie chcę na darmo wyciągać butli gazowej. Może ta naklejka jest gdzieś na części poziomej wnęki? Pod tylną kanapą też jej nie mam. Dodam, że książki serwisowej niestety nie mam. I dodatkowe pytanie: czy ASO na podstawie VINu może mi taką naklejkę sprzedać?
  7. WItam wszystkich maniaków. Niedawno stałem się posiadaczem A4 B5 i dołączam do grona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...