Skocz do zawartości

ArturAudiA4B6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArturAudiA4B6

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

104 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ArturAudiA4B6

0

Reputacja

  1. ja proponuję sprawdzić ciśnienie oleju. Jak masz taki dźwięk tylko jak jest zimny, np. odpalasz po nocy to znaczy że napinacz hydrauliczny dostaje olej dopiero jak pompa oleju coś podpompuje. Ciśnienie sprawdzasz manomentrem, wykręcasz czujnik który znajduje się w okolicach filtra i sprawdzasz. Na wolnych obrotach i uprzednio mocno nagrzanym silniku powinno być 1.3-1.7bar (przy oleju 5w). u mnie taki dzwięk pojawił się jak zmieniłęm olej z 10w (poprzedni właściciel) na 5w.
  2. dziś wyciągnąłem n75 i podłączyłem do napięcia. Okazało się że nie ma żadnej reakcji. Ponieważ kiedyś na forum znalazłem sposób jak przeczyścić samemu tez zawór tak więc imadło i do roboty.... Powiem tak - cylinderek w tym zaworze był tak zapieczony że miałem problem go wyciągnąć. Dodam tu dla potomnych, że po wyjęciu miedzianego cylinderka trzeba igłą lub małym śrubokrętem przeczyścić kanaliki - jest ich 4. Jak ktoś to rozbierze będzie widział o co chodzi. Jak już skończyłem robotę z zaworem zamontowałem i na jazdę próbną. Szatan na drodze...po prostu szatan!!! Nie miałem pojęcia że to auto tak ciągnie. Ps. Dzięki za rade - diagnoza w 100% trafna
  3. Witam Wszystkich Dużo szukałem na forach informacji odnośnie moich błędów aż w końcu trafiłem tu Bardzo proszę o pomoc gdyż ma problem z moim autem a mianowicie jest dość słabe i po sprawdzeniu w kompie znalazłem błędy 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 1000 Pierwszy błąd nie zawsze mi się pojawia tzn. zaobserwowałem że jak jeżdżę trochę bardziej dynamicznie to jest ok, głównie w trasie. Natomiast jak auto postoi na parkingu i po odpaleniu jadę w korkach to mi wywala checkengine co do drugiego błędu mam wrażenie że czasem jest ok tzn. idzie jak rakieta a czasem nie. Wcześniej miałem 1.9tdi 131km i spodziewałem się że 163km w 1.8t będzie bardziej zwinne a tu zonk... Zrobiłem logi (moje pierwsze) 2 i 33 http://vaglog.pl/log_215500.html 115 i 118 http://vaglog.pl/log_215501.html Bardzo proszę o informacje co to może być. Będę wdzięczny za każdą pomoc/sugestię co mama sprawdzić Pozdrawiam
  4. Dzięki za info Logi muszę wykonać raz jeszcze i zapisać w odpowiednim formacie Jestem nowicjuszem w temacie Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...